Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ett par G-Shock bara.Vad har du påväg in?
Gott! Bra grejer ändå. Billigt och tåligt, har utsatt min DW5600 för allsköns roliga experimentEtt par G-Shock bara.
Va, ska du inte ha en enda micro???
Ett par G-Shock bara.
1. DW-5600-BBN som jag förmodligen säljer med normalt band. Behöver egentligen bara adaptrarna och nylonbandet. ^^ Min tredje. Bra pris till trådvänner.Ett "par"!? Nu får herrn allt specificera sig !
Är inte alpinisten perfa till skogspromenader?1. DW-5600-BBN som jag förmodligen säljer med normalt band. Behöver egentligen bara adaptrarna och nylonbandet. ^^ Min tredje. Bra pris till trådvänner.
2. GW-9400-1ER restad hos leverantörem, men har redan betalat. Min fjärde men vafan, saknar en skogspromenadklocka.
Jag vill inte riskera den! Rangeman har ju en riktig kompass!Är inte alpinisten perfa till skogspromenader?
Härligt att de dig aktiv igen gamle vän, lycka till idag!!Morrn, morrn, 7 aringen ska forhoppningsvis fa gult balte idag, Karate....
Tackar odmjukast, hon har kort hart lilltjejen, tror det gar bra...Härligt att de dig aktiv igen gamle vän, lycka till idag!!
Hakar på ditt race. Tänkte tömma denna låda. byter helst alla 5 mot något kul. Boxar och papper finns till 4 av 5.Byteslördag!
Byter helst dessa två mot en men öppen för alla förslag med pengar hit eller dit, även rent sälj går bra.
Quartz eller G-shock square lockar mest tror jag men var inte blyg med andra förslag!
Dan Henryn, vilken modell är det? Förövrigt kanske lite sugen på corgeutenHakar på ditt race. Tänkte tömma denna låda. byter helst alla 5 mot något kul. Boxar och papper finns till 4 av 5.
De tre vänstra gillar jag om du in tänk dig nått med nån eller några av dem osvHakar på ditt race. Tänkte tömma denna låda. byter helst alla 5 mot något kul. Boxar och papper finns till 4 av 5.
Det är 1963:an med svart bezel. Slutsåld. Rätt stor 43mm och 22mm luggvidd.Dan Henryn, vilken modell är det? Förövrigt kanske lite sugen på corgeuten
Dom är dina om du har nått skoj byteDe tre vänstra gillar jag om du in tänk dig nått med nån eller några av dem osv
Ska kolla med en polare som var sugen på en sådan.. Dock tro jag han ville ha en med silvrig ringDet är 1963:an med svart bezel. Slutsåld. Rätt stor 43mm och 22mm luggvidd.
Lalala...Jäkla många trevliga klockor här hoppas det bli lite åka av imorgon, lördagsbyten
Förstå om det är många som är sugna på denna citizen. Jag är aldrig omöjlig och kan tänka mig båda lägga å ta pengar mellan
Blev en tjuvstart, va inte riktigt meningen när jag började skriva
Hörde jag Byteslördag?
Säljes eller bytes. Söker svart Borealis "Isofrane" 22mm. (Ja alltså Isofrane original funkar med ) Tropic i finare segmentet 20mm. Sharkmesh 20mm Geckota, borstat helst. Erikas original MN 20mm. Elastiskt svart NATO 20mm. Något annat du känner kan passa mig eller mina klockor så testa
PM för pris
Kan fixa bättre bilder såklart
Rios 1931 Ohio 22mm. Nytt.
Zuludiver 22mm canvas zulu. Klippt flärp. Använt men fint.
Grönt Borealis Isofrane 22mm. Som nytt.
Svart "Isofrane" 20mm. Billigare modell men funkar.
Färg på rios? Svårt se helt för mig iaf
Så, nu har ni lite bättre bilderHörde jag Byteslördag?
Säljes eller bytes. Söker svart Borealis "Isofrane" 22mm. (Ja alltså Isofrane original funkar med ) Tropic i finare segmentet 20mm. Sharkmesh 20mm Geckota, borstat helst. Erikas original MN 20mm. Elastiskt svart NATO 20mm. Något annat du känner kan passa mig eller mina klockor så testa
PM för pris
Rios 1931 Ohio 22mm Sand. Nytt.
Zuludiver 22mm canvas zulu Sand. Klippt flärp. Använt men fint.
Grönt Borealis Isofrane 22mm. Som nytt.
Svart "Isofrane" 20mm. Billigare modell men funkar.
Svarta Isofranet, är det ett från Cousins?Så, nu har ni lite bättre bilder