Riktigt fin. Vet du storlek?Marchand Watch co jobbar på nytt inför 2021
Ser lovande ut
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt fin. Vet du storlek?Marchand Watch co jobbar på nytt inför 2021
Ser lovande ut
Vad är det för ref?Byteslördag!
Galet prisvärd Casio! Föredrar byte mot en slant på denna!
Hands down min 2002a, kanske bästa klockköpet någonsin Hon är sliten och ful, lite av en forumslampa, låg länge oönskad på köp&sälj men hon behövde bara någon som såg förbi utseendet och någon som förstod henne på riktigtVilket är erat bästa köp i år? För egen del blev det min gröna inox. En klocka som kommer stanna, hade varit perfekt i 40mm men den är ändå underbar i 43.
Köptes mest för att testa en, grön var inte förstavalet, men skulle inte idag byta mot någon annan färg! Helt klart mitt bästa köp och ett av de billigaste med
Inget dåligt val, mister deFreud!För min del helt klart Sarb017!
Vad är det för ref?
TackEFR-S108D-1AVUEF
Lätt: alla Supermän och mina Fairwinds. Men nu ska jag lugna mig, bankkontot behöver fyllas på inför husrenovering om några år.Vilket är erat bästa köp i år? För egen del blev det min gröna inox. En klocka som kommer stanna, hade varit perfekt i 40mm men den är ändå underbar i 43.
Köptes mest för att testa en, grön var inte förstavalet, men skulle inte idag byta mot någon annan färg! Helt klart mitt bästa köp och ett av de billigaste med
Måste nog säga denna:Vilket är erat bästa köp i år? För egen del blev det min gröna inox. En klocka som kommer stanna, hade varit perfekt i 40mm men den är ändå underbar i 43.
Du kan ju alltid lägga en delad förstaplatsInget dåligt val, mister deFreud!
Undrar om jag ska välja min sjätte SARB033 trots att ju faktiskt även köpte min nuvarande Alpinist i år, den fjärde i ordningen.
Den är sjukt cool, hade jag inte haft grejer på ingång i somras hade jag haffat den!Hands down min 2002a, kanske bästa klockköpet någonsin Hon är sliten och ful, lite av en forumslampa, låg länge oönskad på köp&sälj men hon behövde bara någon som såg förbi utseendet och någon som förstod henne på riktigt
Classic Driver är 43 mm, 13 mm tjock och 22 mm luggarRiktigt fin. Vet du storlek?
Vilket är erat bästa köp i år? För egen del blev det min gröna inox. En klocka som kommer stanna, hade varit perfekt i 40mm men den är ändå underbar i 43.
Jag köpte från en svensk webbshop till rabatterat pris, men om den inte kostat 3.800 på Klockmäster hade jag gärna handlat i stan här.
Priserna är mycket bra imho, under 200£Riktigt fin. Vet du storlek?
Svårt att förneka att det var ett bra val av klocka att "trilla dit" på. Riktigt fin!
Tackar! Till och med frugan tyckte att det var ett väldigt bra val
Var det den på K&S? Den kändes prisvärd med tanke på skick, quartz med bara det
Boom, köpt!170962
170964