Blev ju en ytterst trevlig hybrid där, man tager vad man haver osv (hjälp, är det bara jag som ser vad som är ändrat?)Inte riktigt vad jag hade i åtanke men fick improvisera lite
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Blev ju en ytterst trevlig hybrid där, man tager vad man haver osv (hjälp, är det bara jag som ser vad som är ändrat?)Inte riktigt vad jag hade i åtanke men fick improvisera lite
HAQ?Uppdatering kring ny omgång av Halios Seaforth, eventuellt släpps en uppdaterad version i vår 21.
Ser grym ut! Första intryck?Its huge
Vi får se ännu en anledning till att se fram emot våren.
Första intrycket är att den är storSer grym ut! Första intryck?
Den där kvalar ju in för snyggelva!Dagens affordable
att HAQ Seaforth kommer i vår har jag dessvärre lite svårt att tro iom alla förseningar med Fairwid och UniversaUppdatering kring ny omgång av Halios Seaforth, eventuellt släpps en uppdaterad version i vår 21.
En sådan nyhet är väl värd att fira och jag kan inte tänka mig något mer passande än än en flaska Barbaresco, Piemontes drottning.Yes, frugan hade inte corona så bröt isoleringen med ett välbehövligt besök hos den lokala vinhandlaren. Trevlig fredag och skål!
(Edit: OT, @SpaceAce Nebbiolo...bellissimo)
Vilken lyx! Grattis! Själv är man förpassad till ett minimalt skrivbord som man på nåder fått ställa in i skrubben. Inte så farligt egentligen, men saknar tiden då vi bodde i hus och jag hade ett kontor med mycket plats för klockhobbyn. Då spenderades även mer tid med att byta band och titta på klockor.Kom nyss hem från jobbet och sambon har fixat ett "klockrum" till mig. Känner mig oerhört lyckligt lottad just nu!
Förjävla snygga de där Baltic alltså.Asså... Blir så trött. Beställer en – enligt annonsen – helt vanlig BoR-länk och får det här tillbaka: en länk med en apful Omega-logga på spännet. På bilden i annonsen stod det inte ett ord om att det var en kopia. Blir till att jaga ett passande spänne, när jag fått gnälla lite på säljaren...
Men det är så många fler klockor jag villhöver!I kombination med SARB017 och en G-shock kan det bli en perfekt treklockskollektion (eller vad man nu säger)
Vilken lyx! Grattis! Själv är man förpassad till ett minimalt skrivbord som man på nåder fått ställa in i skrubben. Inte så farligt egentligen, men saknar tiden då vi bodde i hus och jag hade ett kontor med mycket plats för klockhobbyn. Då spenderades även mer tid med att byta band och titta på klockor.
Mycket bra, saknar lägenheten much?Kom nyss hem från jobbet och sambon har fixat ett "klockrum" till mig. Känner mig oerhört lyckligt lottad just nu!
Ryssland?Vart köper ni alla dessa färgglada ryssar??
Superlyxigt ju! Bara att gratuleraKom nyss hem från jobbet och sambon har fixat ett "klockrum" till mig. Känner mig oerhört lyckligt lottad just nu!
Lyckligt lottad är du Sjukt niceKom nyss hem från jobbet och sambon har fixat ett "klockrum" till mig. Känner mig oerhört lyckligt lottad just nu!
Nu får du fylla alla lådor i hela skänken upp till kanten!Kom nyss hem från jobbet och sambon har fixat ett "klockrum" till mig. Känner mig oerhört lyckligt lottad just nu!
Tur för mig att combilänken inte passar min handled. Haft den där reffen två ggr, den svarta en gång samt köpt länken löst en gång. Gick inte trots alla justeringsmöjligheter att få en bra passform för mig. :/ Grym klocka annars – väldigt prisvärd även till nypris!Vill bara säga att G-shocken jag flashade i förra inlägget är såld Ni var vääääldigt många som högg på den
Alpinan är kvar, skulle kunna tänka mig en Casioak som delbyte om någon är intresserad. Sugen på att testa ett moddkit
Kom nyss hem från jobbet och sambon har fixat ett "klockrum" till mig. Känner mig oerhört lyckligt lottad just nu!
Jag tycker nog att det är den bekvämaste g-shocken jag provat, men man behöver nog ha lite tur med storleken Hade gärna behållt den, men då den inte används så mycket så kändes det lite onödigt med både en ProTrek och en G-Shock.Tur för mig att combilänken inte passar min handled. Haft den där reffen två ggr, den svarta en gång samt köpt länken löst en gång. Gick inte trots alla justeringsmöjligheter att få en bra passform för mig. :/ Grym klocka annars – väldigt prisvärd även till nypris!