Boom, köpt!
Vart?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Boom, köpt!
I klockaffären
Skoj att se att Eljon får handledstid
Casioaken är jag sugen på om min Alpina är intressant för digHakar på ditt race. Tänkte tömma denna låda. byter helst alla 5 mot något kul. Boxar och papper finns till 4 av 5.
Tack för svar. Ok. Hade hoppats på en mindre storlek, 39-40mm skulle vara perfekt.Classic Driver är 43 mm, 13 mm tjock och 22 mm luggar
Gissar på att denna får samma eller liknande mått
Byteslördag! Slänger in denna.
Säljer eller byter .
Ja den är trevlig, storleken är 41mm.trevlig den där, lite airman över fast ändå inte 40mm?
Det är bl.a det som är så skönt befriande med ryssarna tycker jag...alltså man "behöver" egentligen inte flippa med tanke på prislappen så man kan lika gärna behålla. Flummigt resonemang måhända men tror du förstår vad jag menar?Ja den är trevlig, storleken är 41mm.
Kan hända jag backar i detta fallet, den är nästan för bra för att göra av med .
Hur stor är den där Glycine?Byteslördag,
jag söker t ex Sinn 556. Inget över 40mm och inget tjockare än 12ish mm. Kan såklart bytas mot dollars också.
Finns:
Seiko miniturtle Padi
Vostok Classica (blå)
Glycine combat 6 (svart)
Sandoz sub (svart)
Den är värd mer tid men bli nog lite mer vid jul å nyårSkoj att se att Eljon får handledstid
Casioaken är jag sugen på om min Alpina är intressant för dig
Jämn kamp mellan Gruppo Gamma Vanguard och Gruppo Gamma Nexus. Två fantastiska klockor som blivit favoriter i samlingen.Vilket är erat bästa köp i år? För egen del blev det min gröna inox. En klocka som kommer stanna, hade varit perfekt i 40mm men den är ändå underbar i 43.
Köptes mest för att testa en, grön var inte förstavalet, men skulle inte idag byta mot någon annan färg! Helt klart mitt bästa köp och ett av de billigaste med
Det va DU som tog den,då vet vi,brukar också kolla på deras pre-owned sida,det sa bara swish så va det mesta bortaDen blev tyvärr såld innan jag hann se den Men hittade ett ex hos Eriksons urhandel som hade servats 2016 för ett snarlikt pris
Vilket är erat bästa köp i år? För egen del blev det min gröna inox. En klocka som kommer stanna, hade varit perfekt i 40mm men den är ändå underbar i 43.
Köptes mest för att testa en, grön var inte förstavalet, men skulle inte idag byta mot någon annan färg! Helt klart mitt bästa köp och ett av de billigaste med
Det har trillat in några förslag under dagen men inget som har klaffat fullt ut ännu, var inte blyga att skicka förslag, det rycker ordentligt i flippartarmen här så jag lyssnar på det mesta!Byteslördag!
Byter helst dessa två mot en men öppen för alla förslag med pengar hit eller dit, även rent sälj går bra.
Quartz eller G-shock square lockar mest tror jag men var inte blyg med andra förslag!
Denna är jag mest nöjd med i år. Varken micro eller affordable egentligen, men denna har jag suktat efter sedan sent -90 tal, innan klockintresset vaknade.Vilket är erat bästa köp i år? För egen del blev det min gröna inox. En klocka som kommer stanna, hade varit perfekt i 40mm men den är ändå underbar i 43.
Finns den mindre än 40 med Quartz? Galet bra pris eller? När jag googlar listas den bra mycket högre. Söker fortfarande efter en quartzkeeper.Håller med till 100 %! En kompis köpte min i USA språjlans med länk för ett galet bra pris. Nu kan de köpas ännu billigare. Rekommenderas !
Prövar lite straps på en SM Sub.
Kommer dock tyvärr inte överens med den här klockan. Till salu för en tusing.
Rabattkod "Lyxfällan2021" för fri frakt!
Finns den mindre än 40 med Quartz? Galet bra pris eller? När jag googlar listas den bra mycket högre. Söker fortfarande efter en quartzkeeper.
Känns som 40 hade varit perfa.Finns 37mm med, men tycker den får lite udda proportioner där på bild :-/
Tänk om den inte ens fungerar (utgår från att du inte fått den än?) Nä, så ska man nog inte tänka, förlåt.Lätt denna
Det va DU som tog den,då vet vi,brukar också kolla på deras pre-owned sida,det sa bara swish så va det mesta borta
Seiko mot spinnaker ifall allt funkar på den?Kör ut samma igen, sorry, till byteslördag Främst intresserad av dykare samt G-Shocks
Seiko mot spinnaker ifall allt funkar på den?
Det var synd för den där seikon faller verkligen mig i smakenTackar för erbjudandet, men Spinnaker faller mig tyvärr inte i smaken
Svärdfisken är ju bra smarrig!Veckans säljs eller bytas är lika med förra veckans...
Spinnarkern finns på K&S. Trotts at den redan är billig (tycker jag) finns "trådrabatt"
Zelos Swordfish 40,
Heimdallr i brons med grön tavla, (ser det saknas lumeplupp kl 12)
Lambretta monstruös kvartskronograf (46 mm och Miotaverk) som ej klockintresserad familj tycker är min snyggaste klocka (billig typ 500 kr?)
Roamar Searock 70-tals (tror jag) i superskick