Det var synd för den där seikon faller verkligen mig i smaken
Haha, ja det var ju synd !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det var synd för den där seikon faller verkligen mig i smaken
Looking good!Sorry för OT!
Måste bara få kasta ut mig hur jävla underskattade Eterna är just nu. Inte super affordable, men fan, vilken klocka!
Klart en av de bättre klockor jag ägt, boetten är så jäkla nice.
... Och såklart har ni här i tråden 10% på min CW
Den ” långa ” som är lite tjockare är minuter, den lilla med en fyrkant längst nere är timme.Looking good!
vilken är vilken visare?
Ah. Udda och kul!Den ” långa ” som är lite tjockare är minuter, den lilla med en fyrkant längst nere är timme.
Källa?Uppdatering kring ny omgång av Halios Seaforth, eventuellt släpps en uppdaterad version i vår 21.
Tråd på WUS om Fairwind, användare som fått påstådd bekräftelse via mail från Jason.
Men den där på khaki- eller olivfärgat nato
Prövar lite straps på en SM Sub.
Kommer dock tyvärr inte överens med den här klockan. Till salu för en tusing.
Rabattkod "Lyxfällan2021" för fri frakt!
Kul med en ny Seaforth batch och lite ny taveldesign som nämns enligt rykten.Tråd på WUS om Fairwind, användare som fått påstådd bekräftelse via mail från Jason.
Men den där på khaki- eller olivfärgat nato
Ja, grått såklart! Aldrig fel med grått! När du skrev det så kom jag att tänka på Geckota-dykaren jag bytte med dig för något år sedan. Den va ruskigt trevlig på grått natoEller grått! Överlag en tusing känns som ett fynd sett till kvalité på SM
Jag är väldigt tacksam för att du hittade annat skojDen är sjukt cool, hade jag inte haft grejer på ingång i somras hade jag haffat den!
För min del är det jämt skägg mellan dessa två. Hade haft svårt att välja en av dem.Vilket är erat bästa köp i år? För egen del blev det min gröna inox. En klocka som kommer stanna, hade varit perfekt i 40mm men den är ändå underbar i 43.
Köptes mest för att testa en, grön var inte förstavalet, men skulle inte idag byta mot någon annan färg! Helt klart mitt bästa köp och ett av de billigaste med
Aquadivern är så sjukt bra! Båda är grymma, såklart. Men den har det där lilla, lilla extraFör min del är det jämt skägg mellan dessa två. Hade haft svårt att välja en av dem.
Denna är årets bästa. (Hittills)
Affordable, men inte mikro.
Kan förstå det, inte vilka klockor som helst! Svingrymma båda två!För min del är det jämt skägg mellan dessa två. Hade haft svårt att välja en av dem.
Ja, den är för jäkla bra. Håller med om att den har det där lilla extra som inte riktigt går att sätta fingret på.Aquadivern är så sjukt bra! Båda är grymma, såklart. Men den har det där lilla, lilla extra
Tack vännen!Kan förstå det, inte vilka klockor som helst! Svingrymma båda två!
Hur kan dom inte ha döpt den till Hairy Porter bara?Ja, den är för jäkla bra. Håller med om att den har det där lilla extra som inte riktigt går att sätta fingret på.
Tack vännen!
Inte att förglömma denna som sitter på armen idag. Sticker inte ut i närheten så mycket som de andra men den har sin charm på ett mer diskret sätt. (Vänligen bortse från den håriga bävern men det är ju ändå lördag.) Skål!
Har du en till doxa!? Fan vilka klockor du har, måste va svårt att välja när man har så många bra? Ilands problem deluxeJa, den är för jäkla bra. Håller med om att den har det där lilla extra som inte riktigt går att sätta fingret på.
Tack vännen!
Inte att förglömma denna som sitter på armen idag. Sticker inte ut i närheten så mycket som de andra men den har sin charm på ett mer diskret sätt. (Vänligen bortse från den håriga bävern men det är ju ändå lördag.) Skål!
Sjuka priser på dem där. Kommer ihåg att man inte för jättelänge sedan kunde plocka hem dem för en tusenlappDet finns ett udda affordable alternativ till din affordable
NWT! EXTREME RARE Orient Aerospace Navitimer Homage BLUE Dial LAST ONE! | eBay
Orient Watch was formally established in July 13th, 1950 in Tokyo. THIS IS AN ULTRA RARE AND NOW DISCONTINUED collectors watch. VERY RARE ORIENT analog digital anidigi SILVER stainless oyster style submariner bracelet WITH beautiful BLUE colored DIAL.www.ebay.com
Trodde alla bävrar var håriga men vad vet jagJa, den är för jäkla bra. Håller med om att den har det där lilla extra som inte riktigt går att sätta fingret på.
Tack vännen!
Inte alla...Trodde alla bävrar var håriga men vad vet jag
Rökig vanilj-porter låter inte dumt alls. Skål!Ja, den är för jäkla bra. Håller med om att den har det där lilla extra som inte riktigt går att sätta fingret på.
Tack vännen!
Det finns ett udda affordable alternativ till din affordable
NWT! EXTREME RARE Orient Aerospace Navitimer Homage BLUE Dial LAST ONE! | eBay
Orient Watch was formally established in July 13th, 1950 in Tokyo. THIS IS AN ULTRA RARE AND NOW DISCONTINUED collectors watch. VERY RARE ORIENT analog digital anidigi SILVER stainless oyster style submariner bracelet WITH beautiful BLUE colored DIAL.www.ebay.com
Vad är det för säljare? Lite sugen på enHåller med till 100 %! En kompis köpte min i USA språjlans med länk för ett galet bra pris. Nu kan de köpas ännu billigare. Rekommenderas !
Ibland är jag 14 men för det mesta har jag tappat räkningen så matematiken får du räkna ut själv. Med det sagt finns den hetaste bävern i branschen på västkusten #factsHur gammal är du egentligen @Von?
Var du ung på 70-talet...? På 90-talet kom den nya hårlösa bävern som nu nästan helt konkurrerat ut den håriga sorten... tror möjligen den kan återfinnas på landsbygden och Norrlands inland