Hahaha! "Gammal krydda" Har ett par Bonetto sedan innan och frun brukar alltid fråga vad det är som doftar så gott. Borde kanske använda de oftare?Eller hur, så sparar man in en slant på Old Spicen, två flugor i en smäll
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hahaha! "Gammal krydda" Har ett par Bonetto sedan innan och frun brukar alltid fråga vad det är som doftar så gott. Borde kanske använda de oftare?Eller hur, så sparar man in en slant på Old Spicen, två flugor i en smäll
Så jäkla tuff och bara tuffare när denna ikon är lite av en doldis för de flesta. Hade det stått Rolex eller Omega på tavlan så hade den inbringat minst det femdubbla, aningens skevt när Aquastar har minst lika intressant om inte intressantare dykararv i ryggenTack Klart det gör
Aquastar Benthos 500
Hei alle sammen. Jeg skrev en kjøpsguide til Aquastar Benthos 500 (vintage) for et annet forum her tidligere i høst. Den kan jo også ligge her: A look into the Aquastar Benthos 500 A couple of years ago I experienced a growing interest in vintage divers, especially from the sixties and...klocksnack.se
Vilken klocka alltså! En renodlad PJÄS!Jaaaa jag vet, jag rör mig i fel tråd men vad fasen! Man känner sig ju som hemma här!
Det är ännu lite tuffare när man ska starta upp den och får ställa den 3 gånger innan den till slut kickar igång och vill börja gå som den ska #vågaälskavintageSå jäkla tuff och bara tuffare när denna ikon är lite av en doldis för de flesta. Hade det stått Rolex eller Omega på tavlan så hade den inbringat minst det femdubbla, aningens skevt när Aquastar har minst lika intressant om inte intressantare dykararv i ryggen
Hänga på sig enbart Bonettoband kanske kan bli en ny trend, en på varje arm och alla tre ben? En vandrande wunderbaum och kvinnomagnet av rangHahaha! "Gammal krydda" Har ett par Bonetto sedan innan och frun brukar alltid fråga vad det är som doftar så gott. Borde kanske använda de oftare?
Det kommer fler tåg. Bokstavligt talat pendeltåg. Efter Corona så kan jag bjuda på uppvärmnings-GTG på neutral mark över en sojalatte.Angående den sociala grejen ni snackar om så är jag dessvärre för agorafobisk och oteknisk lagd, förlåt
Men kul att allt funkar som det ska med tanke på åldern ändå Dyk tidtagningen har tickat en halvtimme nu, sen stannar den efter en timme kl12Det är ännu lite tuffare när man ska starta upp den och får ställa den 3 gånger innan den till slut kickar igång och vill börja gå som den ska #vågaälskavintage
Låter mer som min grej helt klartDet kommer fler tåg. Bokstavligt talat pendeltåg. Efter Corona så kan jag bjuda på uppvärmnings-GTG på neutral mark över en sojalatte.
Hur är 20-16 på en så pass robust klocka?Ja det var riktigt bra 20/16 är jäkligt bekvämt. Gillar doften med
Hehe känner lite som dig men mer då pga tekniska grejen, irl gtg är supertrevligt. Men tänker att ska prova och se, om jag nu får igång det när det väl är dags (får be frugan om hjälp )Låter mer som min grej helt klart
Bekvämt Bandet är även väldigt tunt men absolut inga problem. Nu har jag ju bara haft den på ikväll men känns bra än så längeHur är 20-16 på en så pass robust klocka?
Ett litet tips. Använd en annan ljuskälla än ett stearinljus om du vill ladda lumen .Men kul att allt funkar som det ska med tanke på åldern ändå Dyk tidtagningen har tickat en halvtimme nu, sen stannar den efter en timme kl12
Edit: Den har även Lume, men man får ha en kamera med snabb slutartid. Eller snarare extremt snabb slutartid
Tack, ska tänka på det i framtidenEtt litet tips. Använd en annan ljuskälla än ett stearinljus om du vill ladda lumen .
(länk känns också tryggare och mindre brandfarlig)
Härlig! Har inte haft gul än, måste bocka av den nån gång i framtiden...Nytt in, gav en annan Chronomat mot denna.
Strunta i färgen nu, fyfan va fult men samtidigt skönt det är med bulletlänk??!Härlig! Har inte haft gul än, måste bocka av den nån gång i framtiden...
Fult? Det är ju svincoolt! Gult + svart är racing!!Strunta i färgen nu, fyfan va fult med samtidigt skönt det är med bulletlänk??!
Syftade på att länken är otrolig ful, men samtidigt väldigt skön runt handleden. Pilotlänk är tvärtom snygg som sjutton, men oskön runt handleden.Fult? Det är ju svincoolt! Gult + svart är racing!!
Naaa, jag har tröttnat på piloten. Bullit är mer rockenrollSyftade på att länken är otrolig ful, men samtidigt väldigt skön runt handleden. Pilotlänk är tvärtom snygg som sjutton, men oskön runt handleden.
Är det någon som har hört talas om Astor + Banks? Jag känner igen namnet sedan tidigare och det har väl säkert passerat förbi i flödet men jag har inte tittat närmare på märket förrän ikväll när jag satt och tittade på lite mikrovideos på Youtube. Ruskigt snygg och jag är väldigt sugen på att beställa en...Frågan är bara vilken färg? Det lutar åt blå men samtidigt är det en rätt trist färg och jag hade nog hellre sett den i svart. Det finns även en variant med silvertavla och blånerade visare samt en mint dial som visserligen är rätt trevligt men också känns lite som en gimmick som man snabbt tröttnar på (det finns även en MOP men det är så gräsligt att jag inte ens tar upp det som alternativ ).
Är det någon som har hört talas om Astor + Banks? Jag känner igen namnet sedan tidigare och det har väl säkert passerat förbi i flödet men jag har inte tittat närmare på märket förrän ikväll när jag satt och tittade på lite mikrovideos på Youtube. Ruskigt snygg och jag är väldigt sugen på att beställa en...Frågan är bara vilken färg? Det lutar åt blå men samtidigt är det en rätt trist färg och jag hade nog hellre sett den i svart. Det finns även en variant med silvertavla och blånerade visare samt en mint dial som visserligen är rätt trevligt men också känns lite som en gimmick som man snabbt tröttnar på (det finns även en MOP men det är så gräsligt att jag inte ens tar upp det som alternativ ).
Tycker scurfa e riktigt najs men den orangea och gula har verkligen det där lilla extraNu skrev jag visserligen i mitt förra inlägg att jag ska banta ner samlingen...
Men om vi glömmer bort att jag sa det och ser fram emot dom tre nya Scurfa som släpps nästa vecka...är det då gloss blue eller gloss orange man ska beställa?
Har ju varit sugen på något orange ett tag men tänkte å andra sidan sälja Nodus Sector och då saknas ju en blå klocka i samlingen
Har själv varit sugen att slå till vid ett antal tillfällen men backat i sista sekund. Enl. alla reviews jag läst/sett så kommenterar dem att den inte sitter så bra. Boettlocket är tjock och lyfter upp klockan så att den nästan ser ut att sväva på handleden.Är det någon som har hört talas om Astor + Banks? Jag känner igen namnet sedan tidigare och det har väl säkert passerat förbi i flödet men jag har inte tittat närmare på märket förrän ikväll när jag satt och tittade på lite mikrovideos på Youtube. Ruskigt snygg och jag är väldigt sugen på att beställa en...Frågan är bara vilken färg? Det lutar åt blå men samtidigt är det en rätt trist färg och jag hade nog hellre sett den i svart. Det finns även en variant med silvertavla och blånerade visare samt en mint dial som visserligen är rätt trevligt men också känns lite som en gimmick som man snabbt tröttnar på (det finns även en MOP men det är så gräsligt att jag inte ens tar upp det som alternativ ).
Båda är snygga men den blå är strået vassare imhoNu skrev jag visserligen i mitt förra inlägg att jag ska banta ner samlingen...
Men om vi glömmer bort att jag sa det och ser fram emot dom tre nya Scurfa som släpps nästa vecka...är det då gloss blue eller gloss orange man ska beställa?
Har ju varit sugen på något orange ett tag men tänkte å andra sidan sälja Nodus Sector och då saknas ju en blå klocka i samlingen
Nu skrev jag visserligen i mitt förra inlägg att jag ska banta ner samlingen...