Kul! 2021 - year of the GADA!
Ja, jag har sett att folk skriver det men samtidigt är den totala höjden 11.9mm om jag inte minns fel och ett grovt baklock är det ändå många klockor som har men som trots det sitter bra. Det är sådana här saker som är lite jobbiga med mikros där man får beställa på vinst och förlust bara för att kunna se och uppleva den.
Ordinarie pris var runt $650-700 men de ligger nu kring $550 med leverans i början av nästa år.
Det ska finnas en blåtavlad variant med gilt men den verkar inte finnas på hemsidan. Den kanske är slutsåld eller lanseras senare? Vill man ha en så går det säkert att lösa om man mailar dem och de har dessutom en liten text i sin FAQ som handlar om specialbeställningar så det går säkert att få andra kombinationer av visare/tavla om man vill.
Allt är relativt men jag tyckte att det var ett bra pris sett till design, finish, urverk osv.
Vilken jäkla klocka och vilket jäkla band dessutom!
Den sitter perfekt på dig. Jag har länge varit nyfiken på deras klockor men tror tyvärr att de skulle upplevas som lite klumpiga på min handled.
Visst är det kul med mint och det är den modell jag tycker är roligast men frågan är om man inte tröttnar på den efter ett tag. Vad säger ni som har/har haft mintgrön Traska Freediver?