Jag är gärna med om tiden tillåter. Går på föräldraledighet efter årsskiftet så nu lär det bli fullt uppGod morgon tråden! Tog mig friheten att bjuda in de som visat intresse för digital GTG. Vore bara kul om vi kan bli ännu fler!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag är gärna med om tiden tillåter. Går på föräldraledighet efter årsskiftet så nu lär det bli fullt uppGod morgon tråden! Tog mig friheten att bjuda in de som visat intresse för digital GTG. Vore bara kul om vi kan bli ännu fler!
Jag är gärna med om tiden tillåter. Går på föräldraledighet efter årsskiftet så nu lär det bli fullt upp
Så sjukt cool! GrattisJaaaa jag vet, jag rör mig i fel tråd men vad fasen! Man känner sig ju som hemma här!
Se där ja, en Sinn som inte är tråkig Jättefin verkligen, grattis grattis! Första intrycken?Jaaaa jag vet, jag rör mig i fel tråd men vad fasen! Man känner sig ju som hemma här!
Tack som fasen! Första intrycket är nog kort & gott: PJÄS!Se där ja, en Sinn som inte är tråkig Jättefin verkligen, grattis grattis! Första intrycken?
Du kan vara med utan kameran igång, jag kan hjälpa dig hur man gör om du villAngående den sociala grejen ni snackar om så är jag dessvärre för agorafobisk och oteknisk lagd, förlåt
Grattis! Satt som en smäck. Älskar det röda bandet samt de röda detaljerna på urtavlanJaaaa jag vet, jag rör mig i fel tråd men vad fasen! Man känner sig ju som hemma här!
Gatsby och kvarts är inte min kopp (som bekant kanske) men tycker verkligen klockan ser tokläcker ut, stort lycka till med släppet!Jag får slänga upp en bild till av vår nya Salmon ”Sector”. Barnsligt nöjd med denna modellen! Ni som är sugna, laxen är LE men ”klocksnack10” gäller ändå! Vill ni känna er som Gatsby, slå till!
Skamlös plug slut.
Du är inte ensam om detta. Jag har varken mod eller kunskap om detta. Hoppas vi kan vara vänner ändåAngående den sociala grejen ni snackar om så är jag dessvärre för agorafobisk och oteknisk lagd, förlåt
Sjukt bra! Grattis till din SinnJaaaa jag vet, jag rör mig i fel tråd men vad fasen! Man känner sig ju som hemma här!
PJÄS är bra, fattar precis Röda gummit var pricken över i:et tycker jag.Tack som fasen! Första intrycket är nog kort & gott: PJÄS!
Du kan vara med utan kameran igång, jag kan hjälpa dig hur man gör om du vill
Ja, fantastiskt skönt gummi dessutom!PJÄS är bra, fattar precis Röda gummit var pricken över i:et tycker jag.
Tack för erbjudandet men väljer att hålla mig till skriftlig form för nu
Tjena!Bara en fotnot: För dig som kanske vill vara med på denna digitala GTG men tycker det är jobbigt att synas eller inte vet hur det fungerar. Jag hjälper dig gärna med det tekniska, och kameran kan vara avstängd ska tilläggas
Inbjuden! All info finns i vår PM-trådTjena!
Är gärna med på den virtuella GTGn om det fortfarande finns plats
När hade ni tänkt att ha den?
Tack som fasen! Första intrycket är nog kort & gott: PJÄS!
Angående den sociala grejen ni snackar om så är jag dessvärre för agorafobisk och oteknisk lagd, förlåt
Jaaaa jag vet, jag rör mig i fel tråd men vad fasen! Man känner sig ju som hemma här!
Tack för peppen, en vacker dag kanskeMed tanke på hur duktig du är på att skapa Vonstocks så tror jag att du klarar av en Zoom GTG galant
Tack för peppen, en vacker dag kanske
Jag väljer att avstå GTG även om jag tänker att det är trevligt. MEN, jag försöker avveckla beroendet av KS och då är nog detta fel vägTack som fasen! Första intrycket är nog kort & gott: PJÄS!
Funkar! Visst är det tokskönt?Tråden levererar som vanligt Nytt band från @Björn Boett
Ja det var riktigt bra 20/16 är jäkligt bekvämt. Gillar doften medFunkar! Visst är det tokskönt?
Så brutal den är!! Finns ingen tråd att läsa angående den?Tråden levererar som vanligt Nytt band från @Björn Boett
Eller hur, så sparar man in en slant på Old Spicen, två flugor i en smällJa det var riktigt bra 20/16 är jäkligt bekvämt. Gillar doften med
Tack Klart det görSå brutal den är!! Finns ingen tråd att läsa angående den?