• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Den är cool! Och får ju en egen stil med de där visarna. Kan du leva utan bezel? Ja då är den nog nåt för dig. Personligen avskyr jag nato och de skarpa kanterna mot huden. Men det är ju en smaksak. Räkna dock inte med att vilken after market länk som helt passar WMTs klockor: de har lite annat stuk på ändbitarna och deras mittlänkar går inte heller att låna från en generisk oysterlänk, som man kan göra med andra modeller när det kniper.

Ok, tack!
Tanken var att deras egen Royal Marine-länk (som man kan köpa löst) kanske passar. 🙂

Byteslördag! Slänger in denna.
Säljer eller byter 👍.
PSX_20201207_151450.jpg
Ingen som är sugen på denna innan annons?
Vostok premium om man säger så.
Bra pris för trådbröder/systrar utlovas vid smidig affär som vanligt 😊🤘.

Kul att så många vill haka på :) På mitt jobb så använder vi Zoom men jag har varit föräldraledig sedan april så jag har inte använt det så överdrivet mycket men det löser sig säkert :D

Om det är någon fler som vill vara med så är det bara skriva i tråden så kan jag starta en PM tråd.
Bjucka in mig till PM-tråden! Är tiden rätt och jag har fått småttingarna i säng så är jag på! :)

Har inte Zoom osv men är jag ledig och barnfri när det är dags så ska det väl gå att lösa tänker jag :p
Mao, jag är gärna på! :D

Roligt.
Är gärna med på det om tiden passar

Jag tar gärna en invite också :)

Har säkerligen inte så mkt att komma med men hänger gärna på och lyssnar :)

Bjucka in mig till PM-tråden! Är tiden rätt och jag har fått småttingarna i säng så är jag på! :)

Tack gärna, bjud in!

God morgon tråden! Tog mig friheten att bjuda in de som visat intresse för digital GTG. Vore bara kul om vi kan bli ännu fler!

Härligt att så många vill vara med :D Samt tack till @TerryTee som bjöd in alla som har visat intresse :)

Bjuder på en bild på gumman som gör det svårt att vara überaktiv på dagtid 😙

PXL_20201215_112452310.jpg

Tillbaka
Topp