Klart du ska behålla den, den är ju riktigt bra
Ja den är bättre än jag trodde och jag har länge velat ha en GMT med svart-röd bezel. Så jag vet inte varför jag tvekar egentligen..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Klart du ska behålla den, den är ju riktigt bra
Den är grymt fin och har kikat på den också. Tyvärr är jag smått allergisk mot gmt, annars hade jag nog klippt den med en gång.
Vilken klocka "behöver" man egentligen? Tycker du ska ge den en ärlig chans innan slutligt beslut
Vilken löjligt cool klocka!Japp, tack för tipset kompis Det åkte även med en klocka av bara farten.
Du ser, nu vann ödet över förnuftet än en gång, precis som det ska vara med andra ord, behåll!Förstår dina tankar kring GMT eftersom det för de allra flesta är en helt onödig funktion. Men jag har länge tyckt att det är otroligt snyggt med svart-röd GMT-bezel och en sån kan man ju liksom inte ha om man inte har en GMT..
Japp, tack för tipset kompis Det åkte även med en klocka av bara farten.
Denna ska få en färgglad kompis innan jul hoppas jag om DHL sköter sig.
....Den orangea med blank tavla?
Lätt den bästa av de nya!
Spontan-beställde den här för några dagar sen:
Fick hem den igår (valde express-frakt) och den är både snygg och känns gedigen. (Det är en SE-modell som ju håller lite högre kvalitet än vanliga Amphibian).
Nu funderar jag dock på om jag verkligen "behöver" den eller om jag ska låta den gå vidare direkt. Den ligger fortfarande ouppackad och plastad i sin låda.
Vad tycker ni, ska jag behålla den? Eller är det någon som känner för att ta över den till ett förmånligt pris?
Coke, paddel, eget arv, egen design, sjukt snygg, stabilt arbetarverk, affordable = behåll!Spontan-beställde den här för några dagar sen:
Fick hem den igår (valde express-frakt) och den är både snygg och känns gedigen. (Det är en SE-modell som ju håller lite högre kvalitet än vanliga Amphibian).
Nu funderar jag dock på om jag verkligen "behöver" den eller om jag ska låta den gå vidare direkt. Den ligger fortfarande ouppackad och plastad i sin låda.
Vad tycker ni, ska jag behålla den? Eller är det någon som känner för att ta över den till ett förmånligt pris?
Är det @sirengatto 's du tänker på kanske?
Var det inte någon i tråden som hade en eterna kontiki till försäljning? Hittar inte bland gamla annonser. Nån som kommer ihåg? Långsökt, jag vet.
Trevlig helg!
Ture Sventon-nivå på ditt arbete! Tack för hjälpen!Är det @sirengatto 's du tänker på kanske?
https://klocksnack.se/threads/eterna-kontiki-diver.135556/
Coke, paddel, eget arv, egen design, sjukt snygg, stabilt arbetarverk, affordable = behåll!
Så jävla intresserad! Men avstår pga skilsmässorisken just nu vet inte varför, men jag gillar dom där som tusan..Byteslördag! Någon som är intresserad
Den är grymt trevlig. Men har insett att jag använder den endast på jobbet vilket blir lite tråkigt :/ svårt att tampas med 4 andra klockorSå jävla intresserad! Men avstår pga skilsmässorisken just nu vet inte varför, men jag gillar dom där som tusan..
Förstår ingenting.. månaden har ju oftast 31 dagar varav 22 arbetsdagar.. det betyder ju att 53 klockor är ett minimum?Den är grymt trevlig. Men har insett att jag använder den endast på jobbet vilket blir lite tråkigt :/ svårt att tampas med 4 andra klockor
Betyder väl oxå att 53 klockor kan bli 54?Förstår ingenting.. månaden har ju oftast 31 dagar varav 22 arbetsdagar.. det betyder ju att 53 klockor är ett minimum?
Jagat en Carbon i omgångar men aldrig slagit till. Tycker den är så galet cool! Men måste sälja en klocka ifall jag ska in med en till, lådorna fulla och plånboken lider av julklapps handling..Byteslördag! Någon som är intresserad
I wish! Dock kan den där klockan vara för stor för mina spaghettiarmar.. är lite allergisk mot ”lånat-pappas-klocka”-känslan som kan uppstå.. vad är l2l måttet? Gissar 50-55 nånstans?Betyder väl oxå att 53 klockor kan bli 54?
Han skrev ju byteslördag jag tar den i januari om den finns kvar så......Jagat en Carbon i omgångar men aldrig slagit till. Tycker den är så galet cool! Men måste sälja en klocka ifall jag ska in med en till, lådorna fulla och plånboken lider av julklapps handling..
Kapar din fråga och svarar med min upplevelse. Testat den ett par gånger och den sitter faktiskt bra på tunna handleder. Vågar inte svara på L2L, men på mina 16-16,5cm handleder sitter den rätt bra med tanke på att den väger väldigt lite.I wish! Dock kan den där klockan vara för stor för mina spaghettiarmar.. är lite allergisk mot ”lånat-pappas-klocka”-känslan som kan uppstå.. vad är l2l måttet? Gissar 50-55 nånstans?
Håller med dig @Jeser90 jag har smala handleder men bärs väldigt bra.Kapar din fråga och svarar med min upplevelse. Testat den ett par gånger och den sitter faktiskt bra på tunna handleder. Vågar inte svara på L2L, men på mina 16-16,5cm handleder sitter den rätt bra med tanke på att den väger väldigt lite.
Det är sant... Men enl. Annonsen önskar han byte med cash åt honom, och jag har egentligen bara en CW Mk3 som jag eventuellt kan tänka mig byta bort och då vill jag ha lite cash emellan dessvärre...Han skrev ju byteslördag jag tar den i januari om den finns kvar så......
Galet bra Ska bli kul att se vad du har på g, har mina aningar men man vet ju aldrig...Satan vad bra det blev! Vad gick ett sånt locka på? Finns det kvar. Har en Vostok på g med samma boett.