flyback ju, kostar maffiga pengar, men kolla finishen på den, riktigt bra och den är 39.5 mmWhooosaaa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
flyback ju, kostar maffiga pengar, men kolla finishen på den, riktigt bra och den är 39.5 mmWhooosaaa
Ok rip3450 euro kollade precis
Förstår precis, Testa att daska till klockan ordentligt i handflatan några ggr innan du ger upp helt, kan faktiskt få fjädern att skärpa till sig i vissa fallBlir för mycket arbete med att köpa urverk, krona och hitta någon som ska mecka med klockan. Ska imorgon starta en tråd om ämnet, kanske kan få någo enkel tips på att åtgärda felet. Annars får jag väl lämna tillbaka klockan.
Ska testa, tack!Förstår precis, Testa att daska till klockan ordentligt i handflatan några ggr innan du ger upp helt, kan faktiskt få fjädern att skärpa till sig i vissa fall
Haha det sjuka är att du förmodligen sitter på DIY som funkar majoriteten av gånger med husmorstipsen!Förstår precis, Testa att daska till klockan ordentligt i handflatan några ggr innan du ger upp helt, kan faktiskt få fjädern att skärpa till sig i vissa fall
Sa jag att jag har en hink med gamla stendöda urverk hemma? "Learning by doing" heter det på fackspråk tror jagHaha det sjuka är att du förmodligen sitter på DIY som funkar majoriteten av gånger med husmorstipsen!
Haha det är så man skapar erfarenhet!Sa jag att jag har en hink med gamla stendöda urverk hemma? "Learning by doing" heter det på fackspråk tror jag
Ja dom ser onekligen trevliga ut också så säkert bra grejer.flyback ju, kostar maffiga pengar, men kolla finishen på den, riktigt bra och den är 39.5 mm
En så kallad rysk fullservice .Ska testa, tack!
En så kallad rysk fullservice .
Funkar bäst efter 12-slaget på en fredagskväll, det är sen gammaltEn så kallad rysk fullservice .
Det där är dock efter frukost men fair enough!Funkar bäst efter 12-slaget på en fredagskväll, det är den gammalt
Funkar bäst efter 12-slaget på en fredagskväll, det är den gammalt
Ja där är han ju, vad var det nu han hette din uris?Funkar bäst efter 12-slaget på en fredagskväll, det är den gammalt
Master Yodakovski. Trevlig kille när han har kläderna på sigJa där är han ju, vad var det nu han hette din uris?
Kläderna och lösgommenMaster Yodakovski. Trevlig kille när han har kläderna på sig
Är den ny för dagen? Sitter du för stilla i soffan så hinner den ju inte dra upp sig. Aktivera dig .
Du kan ju också handjaga den lite, borde funka.
Bara lite husmorstips
Edit: jag vet att det är fredagskväll men måste du stå upp och ner?
Den är väl NOS?
Troligen behöver den en service med lite ny olja...
7S26-verken har ju tyvärr inte ens handwinding, vilket är anledningen till att jag aldrig köpte en SKX. Enklaste är om man har en winder, annars får man försöka snurra på rotorn. Om den är dåligt laddad kan den ju gå väldigt fel.Vill inte vara dum men gamla Seiko femmorna med 7s26 är så galet budget, sätt i nytt verk om du gillar klockan, ingen idé att ens försöka felsöka men tippar på balansen.
(har jag nämnt att jag har en hel hink med gamla trasiga 7s26 från fornstora dagar?)
Lösgom vet jag inte, cigarettgluggen är permanent vad jag vetKläderna och lösgommen
Ahh tänkte också knoppa men jag kommer fan inte in på toaletten.Lösgom vet jag inte, cigarettgluggen är permanent vad jag vet
Gonatt era galningar, ni är alla anmälda för trams!