Weberg
Guld
Hahahaha bra där! Tyvärr inte, men tror den låg på Hodinkees Instagram – you should check it out!
EDIT: $1100 är väl lite väl saftigt va
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hahahaha bra där! Tyvärr inte, men tror den låg på Hodinkees Instagram – you should check it out!
Straton är kool men tyckte du sa att du inte ville ha några barnklockor?3 fräna nyheter som fångade mitt intresse idag
Hahahaha fyfan touchéStraton är kool men tyckte du sa att du inte ville ha några barnklockor?
NejAlltså detta med Nato blir jag aldrig bekväm med virkat som är så smidigt
Nej men seriöst är det inte bara klumpigt om man inte skär av bandet en bit samt klippa bort delen som går under boett?
Du gillar ?
EDIT: $1100 är väl lite väl saftigt va
...när man minst anar det, håller tummarna för negativt även om det inte låter så positivt39 graders feber och halsont... Blir en jul i karantän... En kollega som jag jobbade tätt med i tisdags testade positivt för covid i onsdags. Jag ska testa mig imorgon, misstänker att även jag kommer vara positiv.
Usch va trist. Låter ju onekligen som det.39 graders feber och halsont... Blir en jul i karantän... En kollega som jag jobbade tätt med i tisdags testade positivt för covid i onsdags. Jag ska testa mig imorgon, misstänker att även jag kommer vara positiv.
Krya!39 graders feber och halsont... Blir en jul i karantän... En kollega som jag jobbade tätt med i tisdags testade positivt för covid i onsdags. Jag ska testa mig imorgon, misstänker att även jag kommer vara positiv.
Mycket skön länk! Saknar dock fler mikrojusteringar. Hade behövt ett tredje "hack" för perfekt komfort. Nu är den pyttelite för stor, och tar jag bort en länkbit blir den för tightUsch va trist. Låter ju onekligen som det.
Hoppas det blir lindrigt. Vila, vätska och Mikrotråden funkar bäst och sen har du ju en Alpinist som har en av världens skönaste länkar på dig. Krya på dig kompis .
Haha Hoppas du hittar någon klockaTure Sventon-nivå på ditt arbete! Tack för hjälpen!
Ajdå, ja nu när du är sjuk så kan det fixa sig ska du se. Soffa, Cola, julgodis i massor och vips så passar den perfa .Mycket skön länk! Saknar dock fler mikrojusteringar. Hade behövt ett tredje "hack" för perfekt komfort. Nu är den pyttelite för stor, och tar jag bort en länkbit blir den för tight
Bulltofta? Eller finns det någon bana på Söderslätt som man missat?Casiodag idag, nästan lika stor som en frisbee så det passade ju bra
Krya på!39 graders feber och halsont... Blir en jul i karantän... En kollega som jag jobbade tätt med i tisdags testade positivt för covid i onsdags. Jag ska testa mig imorgon, misstänker att även jag kommer vara positiv.
Hörde jag Alpinist?Bulltofta? Eller finns det någon bana på Söderslätt som man missat?
Krya på!
Efter mer än en dag med nyförvärvet Steinhart GMT blev saknaden efter Alpinisten för stor. Dålig bild - väntar ut barnets sista energikick inför sömnen.
Krya på dig....39 graders feber och halsont... Blir en jul i karantän... En kollega som jag jobbade tätt med i tisdags testade positivt för covid i onsdags. Jag ska testa mig imorgon, misstänker att även jag kommer vara positiv.
39 graders feber och halsont... Blir en jul i karantän... En kollega som jag jobbade tätt med i tisdags testade positivt för covid i onsdags. Jag ska testa mig imorgon, misstänker att även jag kommer vara positiv.
Den var såld...Haha Hoppas du hittar någon klocka
Det finns ju zulu.. och sen går det att använda ett nato på lite olika sätt.. googla så hittar du!Alltså detta med Nato blir jag aldrig bekväm med virkat som är så smidigt
Nej men seriöst är det inte bara klumpigt om man inte skär av bandet en bit samt klippa bort delen som går under boett?
39 graders feber och halsont... Blir en jul i karantän... En kollega som jag jobbade tätt med i tisdags testade positivt för covid i onsdags. Jag ska testa mig imorgon, misstänker att även jag kommer vara positiv.
Zinc, C & D - Joseph Rogan i varenda podd det här året39 graders feber och halsont... Blir en jul i karantän... En kollega som jag jobbade tätt med i tisdags testade positivt för covid i onsdags. Jag ska testa mig imorgon, misstänker att även jag kommer vara positiv.
Funkar bra att klippa bort underdelen som du säger men ett fett gyllenbrunt läder på den, det hade suttit som.....Alltså detta med Nato blir jag aldrig bekväm med virkat som är så smidigt