• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

4qzyko.jpg
Hahahaha bra där! Tyvärr inte, men tror den låg på Hodinkees Instagram – you should check it out!
EDIT: $1100 är väl lite väl saftigt va 🙄

39 graders feber och halsont... Blir en jul i karantän... En kollega som jag jobbade tätt med i tisdags testade positivt för covid i onsdags. Jag ska testa mig imorgon, misstänker att även jag kommer vara positiv.
IMG_20201219_192802.jpg
Usch va trist. Låter ju onekligen som det.
Hoppas det blir lindrigt. Vila, vätska och Mikrotråden funkar bäst och sen har du ju en Alpinist som har en av världens skönaste länkar på dig. Krya på dig kompis 👍.

Usch va trist. Låter ju onekligen som det.
Hoppas det blir lindrigt. Vila, vätska och Mikrotråden funkar bäst och sen har du ju en Alpinist som har en av världens skönaste länkar på dig. Krya på dig kompis 👍.
Mycket skön länk! Saknar dock fler mikrojusteringar. Hade behövt ett tredje "hack" för perfekt komfort. Nu är den pyttelite för stor, och tar jag bort en länkbit blir den för tight :(

Casiodag idag, nästan lika stor som en frisbee så det passade ju bra :)
D186A936-FBF8-495D-AF0D-A6AC1A4A8DE2.jpeg
5A23A656-B008-4EF9-BF51-B8E1F2B48557.jpeg
Bulltofta? Eller finns det någon bana på Söderslätt som man missat?
39 graders feber och halsont... Blir en jul i karantän... En kollega som jag jobbade tätt med i tisdags testade positivt för covid i onsdags. Jag ska testa mig imorgon, misstänker att även jag kommer vara positiv.
IMG_20201219_192802.jpg
Krya på!
Efter mer än en dag med nyförvärvet Steinhart GMT blev saknaden efter Alpinisten för stor. Dålig bild - väntar ut barnets sista energikick inför sömnen.
image.jpg

Tillbaka
Topp