• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

... och WMT! 👌

IMG_20201219_201030.jpg
Jäklar vad tjusig!

Den va ju ”lite” impulsköp.
Den är definitivt bra väldigt slimmad och sitter gott då bandhornen är så böjda likt Squale.
Färgen på denna är väldigt speciell hade nog önskat svart krona och inget guld på kanterna på insert.
Så från en flippare till en annan, är det mellanmjölk eller ska man slå till?
Vill ju inte ha krabb med att tvingas sälja igen innan nyår 😂

IMG_20201219_200733_044.jpg

Till salu. Dålig timing nu innan jul men känner att jag inte kan stå emot @M26 Venturo Skindiver längre och måste göra plats först! 😅

Borealis Oceanaut i aluminium bronze som inte färgar. Bra skick och naturlig patina. Kommer med cns strap på bild med bronze hardware samt original kraftigt läder med bronze hardware.
2500:-

CWC SBS mk1. Från -98 har jag för mig och är i bra skick. Observera att detta är den tidigare modellen med gun metal pvd och inte solid mattsvart som på dom nyare. Denna version åldras bättre och blir bara snyggare med repor och patina. Tyvärr lite dåligt med repor än så länge men nästa ägare kanske lyckas bättre.
3500:-

Köp båda för 5500:-

Får jag en såld köper jag Venturon. Två sålda blir det en SKX007 Hommage från Steeldive samt ev en Scurfa. Misstänker att minst en av dom två lär dyka upp för försäljning isf i tråden under 2021.

Kom å köp och stöd rotationen i tråden för bövelen! 😅👍🏼

Ping @MaBr @Crispie

Tack du! Har dock haft en av de 20 då Jaggis är en bekant till mig. Rockar dock inte med destro och dessutom saknas datum. Annars en stenfet klocka!

Till salu. Dålig timing nu innan jul men känner att jag inte kan stå emot @M26 Venturo Skindiver längre och måste göra plats först! 😅

Borealis Oceanaut i aluminium bronze som inte färgar. Bra skick och naturlig patina. Kommer med cns strap på bild med bronze hardware samt original kraftigt läder med bronze hardware.

CWC SBS mk1. Från -98 har jag för mig och är i bra skick. Observera att detta är den tidigare modellen med gun metal pvd och inte solid mattsvart som på dom nyare. Denna version åldras bättre och blir bara snyggare med repor och patina. Tyvärr lite dåligt med repor än så länge men nästa ägare kanske lyckas bättre.

Får jag en såld köper jag Venturon. Två sålda blir det en SKX007 Hommage från Steeldive samt ev en Scurfa. Misstänker att minst en av dom två lär dyka upp för försäljning isf i tråden under 2021.

Hade det inte varit fasta bandstift så hade jag nog kunnat tänka mig CWCn. Är inte mycket för nato längre nämligen. Sen från 98 också, då är jag ju född och det... nej vad säger jag, jag är ju född 1970.
Får leta vidare. Jäkligt grym dock 👍🤘😊.

Edit: 1970 - gammal-deluxe

Kompis! Är det min gamla CWC så är den från 2014 för böveln! 😱

Nån som ägt en nite hawk? Tritium t100 , kolfiber boett men 51mm stor? Hmm?
hawk_t100_g_front_day.png
hawk_t100_g_front_night.png
@MAz_666 kanske? Han brukar alltid skriva positivt om Nite och jag har för mig att han har haft flera olika.
Hahahaha bra där! Tyvärr inte, men tror den låg på Hodinkees Instagram – you should check it out!
EDIT: $1100 är väl lite väl saftigt va 🙄
Ja, jag tycker att den analoga Frogman är väldigt dyr då den saknar i stort sett alla funktioner som återfinns på den klassiska, digitala versionen. Snygg i rött dock!

106386225_1519816958199593_569763731406408516_o.jpg

Alltså detta med Nato blir jag aldrig bekväm med virkat som är så smidigt 😍
Nej men seriöst är det inte bara klumpigt om man inte skär av bandet en bit samt klippa bort delen som går under boett?
B0303D73-CD95-4C1A-A545-9D4B0F9CDFAC.jpeg
Nato 😍 😍 😍 När jag köper en ny klocka brukar jag ha den på länk en stund för att prova på men det slutar alltid med ett härligt nato!Som på den här, länken är jättefin och bekväm men inget slår ett schysst natoband.

20201219_211155.jpg

Har detta läder liggandes som sitter på där men gyllenbrun hade nog vart fint som herrn säger.
TÄNK ETT VIRKAT GYLLENBRUNT ❤️
D081EE02-8F30-414C-920F-3255B1EA3A8C.jpeg
Vilken fin trippel. 👍
Ursäkta, 1700 spänn! Trodde dom kostade en femhundring...max 🤔 🦇
$70k 😁

https _hypebeast.com_image_2019_02_casio-g-shock-g-d5000-9jr-18k-gold-watch-001.jpg

Nyss av plastat och kortat länk på ny fördärvet, trott eller ej men har fått två påminnelser från ombudet angående denna.. inte likt mig alls då man helst brukar vilja ha paketet dagen innan jag beställt haha.. är nog inne i en svacka😅 men riktigt trevlig klocka för pengen
F49DB48E-C98F-4F95-8D4B-6AFEA64F7CBE.jpeg

Tillbaka
Topp