Oj, höll på att sätta ostmackan i halsen, vilken bild Perfekt band, perfekt ägare, perfekt allt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Oj, höll på att sätta ostmackan i halsen, vilken bild Perfekt band, perfekt ägare, perfekt allt
Har nu varit med på mitt första (!) klock-GTG, och i sann 2020-anda så blev det virtuellt! @Lord_tito88 som styrt upp och det ska han ha stort tack för!
Allt möjligt avhandlades; klockor, pandemi, riktnummer, konspirationsteorier, klocksnack, ytenergi, att Skåne är underbart och varför Danskar är roten till allt ont...
Till er som inte ville/kunde/orkade eller bara tvekade att joina; kom gärna nästa gång! Kravlösheten var total, man kan sitta med o lyssna, gå efter 10min eller stanna i över 3 timmar om man vill.
Vi talade om att ha ett ”mellandags-GTG”, och det hade ju varit himla kul om det gick att dra ihop!
En idé för isbrytande topic på ett sådant:
”Vilken klocka hade du på julafton och varför just den?” och som bonus: ”Om tomten har klocka, vilket märke och modell tror du han har?”
(Detta är bara förslag för att få igång diskussionen, man kan klart ha det helt fritt eller andra topics!)
Än en gång, tack Mr Tito för uppstyrning, hoppas vi får till en GTG till innan julledigheten är passé för denna gång!
Jag har treKUL! En Unimatic ser man inte varje dag!
Har nu varit med på mitt första (!) klock-GTG, och i sann 2020-anda så blev det virtuellt! @Lord_tito88 som styrt upp och det ska han ha stort tack för!
Allt möjligt avhandlades; klockor, pandemi, riktnummer, konspirationsteorier, klocksnack, ytenergi, att Skåne är underbart och varför Danskar är roten till allt ont...
Till er som inte ville/kunde/orkade eller bara tvekade att joina; kom gärna nästa gång! Kravlösheten var total, man kan sitta med o lyssna, gå efter 10min eller stanna i över 3 timmar om man vill.
Vi talade om att ha ett ”mellandags-GTG”, och det hade ju varit himla kul om det gick att dra ihop!
En idé för isbrytande topic på ett sådant:
”Vilken klocka hade du på julafton och varför just den?” och som bonus: ”Om tomten har klocka, vilket märke och modell tror du han har?”
(Detta är bara förslag för att få igång diskussionen, man kan klart ha det helt fritt eller andra topics!)
Än en gång, tack Mr Tito för uppstyrning, hoppas vi får till en GTG till innan julledigheten är passé för denna gång!
Man få gratuleraNya på för dagen! Skulle inte köpa fler var tanken men behövde ju något mer för att ev klara 2021 utan köp (klarar jag ett halvår är det en bedrift ). Substuket är ju bra allround på både länk, gummi och nato...
68 om jag får be. Jag tröstade mig själv med att ge den till min sambo vid midnatt. Hon är nu hos sina föräldrar med barnen, sa att hon skulle vara där ”till poletten trillar ner” hos mig, jag fattar ingenting. Får nog göra en powerpoint till som plåster på såren.Tack så mycket @JohnMonchard ! Jag hade jättekul och det var roligt att så många kunde delta
Får dock ge mig lite pisk att jag inte höll agendan, vi missade ju din 40-sidiga power point om Monchards värdegrundsarbete
Den där är sjukt fet! Hur känns länken på den? Såg ut att vara vikta länkbitar på recensionerna jag sågSmyger runt och leker Bond, James Bond
Hoppas det blir negativt.Väntar på svar från Covidtest med Alpinisten.
Man få gratulera
Den e ball, den växer hela tiden!Den där är sjukt fet! Hur känns länken på den? Såg ut att vara vikta länkbitar på recensionerna jag såg
Nya på för dagen! Skulle inte köpa fler var tanken men behövde ju något mer för att ev klara 2021 utan köp (klarar jag ett halvår är det en bedrift ). Substuket är ju bra allround på både länk, gummi och nato...
Jag har också en sån klocka som används några få gånger per år men som betyder mycket för mig. Min farfar fick den efter lång och trogen tjänst, han gick bort 2002 strax innan min student. För några år sedan så frågade jag far var farfars gamla klocka tog vägen? Ingen aning sa han, tror den är hos min syster men det visade sig att han hade den bland sina gömmor. Jag fick den och den fungerade inte så jag lämnade in den för en ordentlig service och nu går den perfekt Blir självklart julklockan för i årKan redan nu avslöja vilken klocka jag ska ha på julafton.
Denna Omega Seamaster har jag ärvt från min morfar, jag använder den en dag om året och det är just på julafton.
Håller tummarna att det är negativt!Väntar på svar från Covidtest med Alpinisten.
Cool! Det är ju ändå en fördel att få till vintage-känslaDen e ball, den växer hela tiden!
Länken är jämförbar med den som sitter på en casio för 400kr, alltså ingen hit men den är ju ändå tidsenlig och känns vintage
Tack!Håller tummarna att det är negativt!
Kan inte bli förmycket av dessa .Visst var det någon som efterfrågade ännu fler marathonbilder?
Ja det vore väl @KandreasFVisst var det någon som efterfrågade ännu fler marathonbilder?
Tack för en riktigt trevlig digital GTG igår, det var rackarns kul att se ett gäng av er!