• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Nytt på Kickstarter, någon som hoppat på tåget?
Pris: 350 euro
Boett:38mm
Urverk: Selita sw200 elaboré
ee4fb534124dc405132aec79927e1196_original.jpg
bbe631e981819e56fde17e44793c4025_original.jpg
 
Låter som att de kanske skickat en ny när de visste att du skickat den gamla. Bra service isf!

Inte omöjligt. Glenn är väldigt ödmjuk och reko 👍. Messa och fråga är nog det enklaste, dock kul med en överraskning på onsdag också 😊.
J*vla skit då :p ingen klocka, men nog första gången postnord kommer en dag tidigare än vad de själva sagt :) Lustigt ändå, telefonen är inte tillgänglig att köpa förrens i januari och mitt leveransbesked sa första veckan i januari... antar att de som redan hade betalat och hade den på preorder fick den tidigare som julklapp kanske?
64AE244D-1C4E-4BA0-857F-15132F6DACD8.jpeg
 
Den här får väldigt mycket handledstid nu. Fasen vad bra den är!
PSX_20201123_134500.jpg

Det där var ju en riktigt läcker bild! Var är ditt bidrag till tråden om årets bästa klockbild (eller är det jag som är dålig på att söka)?

 
Hoppar sällan (aldrig) på KS tåg men den där väckte någonting hos mig,
Påminner inte så lite om legendariska Zodiac Astrographic...fast denna var fräschare på alla vis även om jag nog tycker den kunde få en "skiva" till för sekundvisning😊
Det håller jag helt med om, hade gärna sett en sekundvisare på den.
 
  • Like
Reactions: v0n
Det där var ju en riktigt läcker bild! Var är ditt bidrag till tråden om årets bästa klockbild (eller är det jag som är dålig på att söka)?

Tack så mycket! Hade inte sett den tråden faktiskt, men får skicka in ett bidrag :)
 
Det tycker jag att du ska göra. Den är inte så stor som den framställs, den är ju bara på 41mm.
Den är dock inte så diskret och vill gärna synas om man säger så 😊. Min handled är ca 17,5cm.
PSX_20201222_215925.jpg
Jag har också 17.5 då det känns som handen i armbandet på den! Jag råkade visst köpa en Zelos OCH en BB58 så endera måste lämna.

...köpet är inte ens hemma än och man planerar ett Marathon-köp. Det känns inte helt sunt...
 
Jag har också 17.5 då det känns som handen i armbandet på den! Jag råkade visst köpa en Zelos OCH en BB58 så endera måste lämna.

...köpet är inte ens hemma än och man planerar ett Marathon-köp. Det känns inte helt sunt...
Ja varför skulle du ha det annorlunda än någon annan 😊. Känner igen det där.
Trevliga pjäser du har på ingång 👍
 
Man kan ju säga som så att man behöver inte vara rädd om klockan, utan det som kan råkas stötas emot av klockan 😄 Och det är lätt hänt med denna klumpen 😅
Man behöver ingen airbag i bilen längre, bara att hålla fram klockan så är det safe 😂.
Eller "cyklande man blev påkörd av bil i tätorten. Mannen klarade sig lyckligtvis utan skador men bilen blev skrot" 😂🤘
 
Tillbaka
Topp