Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det ringer en klocka där ja! Marathonköp och dejt med kronofogden talades det om vill jag minnas.Ja det vore väl @KandreasF
Haha! Kanske ÄR jag/han?Det roligaste tyckte jag var att få ett ansikte på några man pratar med här Förövrigt så är @JohnMonchard sjukt lik min svåger
Upp med bilder snabbt som f*nJulafton kom tidigt i år
Går lite i samma tankar som du att försöka mig på att inte köpa så mycket mer. Var nära igår att jag köpte en defekt SKX och en 35 års ju jubileums G-Shock men hindrade mig själv i sista stund
Haha! Kanske ÄR jag/han?
Jag räknar inte med klara det hela året som var tänkt (vi får se) för till sommaren vill jag nog ha en tvåton SM sub och iaf en G-shock. Men vore en bedrift klara 6 månader för mig. Blev även sugen på en arnie igår igen, tack för det
Andas i fyrkant...andas i fyrkantJa det vore väl @KandreasF
Argh bara byt med mig nu istället!Det ringer en klocka där ja! Marathonköp och dejt med kronofogden talades det om vill jag minnas.
Låter som ett bra val till den. Virkat rules på kostymklockor .Ahh snart långledigt blev dock full dag.
förresten så slänger jag nog länken och kör virkat
Ahh snart långledigt blev dock full dag.
förresten så slänger jag nog länken och kör virkat
Jag jul-pimpade Eternan med lite virkat, i julens färg!Låter som ett bra val till den. Virkat rules på kostymklockor .
Nja det är ju betydligt bättre grejer än virkat det där. Det är ju för tusan ett canvas. Virkat är ju perlon eller vad det heter, ett sånt som du ser handleden igenom du vet .Jag jul-pimpade Eternan med lite virkat, i julens färg!
Ajajaj, vilken miss! Skämskudden framNja det är ju betydligt bättre grejer än virkat det där. Det är ju för tusan ett canvas. Virkat är ju perlon eller vad det heter, ett sånt som du ser handleden igenom du vet .
Sorry, var tvungen att åka iväg på en utflygkt med familjen så jag hann inte med mer. Här kommer dock hädelsen............Och fy hel...e vad den är bra!! Jag har helt uppriktigt svårt att se någon större skillnad i utförande på den och min 116610, känslan i vridringen är nästintill identisk med faktiskt lite mer spel på orignalet och tro det eller ej så är det faktiskt Rollen som har en ocentrerad bezel medan Ginault's har noll spel och sitter dead-on haha.Upp med bilder snabbt som f*n
Grattis till både dig och Gina. Hon kommer till ett bra hem och du får en ny favorit kanske .Sorry, var tvungen att åka iväg på en utflygkt med familjen så jag hann inte med mer. Här kommer dock hädelsen............Och fy hel...e vad den är bra!! Jag har helt uppriktigt svårt att se någon större skillnad i utförande på den och min 116610, känslan i vridringen är nästintill identisk med faktiskt lite mer spel på orignalet och tro det eller ej så är det faktiskt Rollen som har en ocentrerad bezel medan Ginault's har noll spel och sitter dead-on haha.
Så nu sitter jag och funderar på om Seikon verkligen är värd att behålla, det är en fantastiskt fin klocka rent estetiskt men ack så fatala tillkortakommanden för min OCD. Bezeln är ocentrerad och inte lite utan sitter mellan klicken samtidigt som boett och End-länkar ej sitter dikt an vilket lämnar en millimeters glipa och skapar ett spel Det senare går säkert att åtgärda med nya och bättre bandstift men bezeln kommer störa mig något fruktansvärt
Både är ju fantastiskt fina! Behåll och utmana dig själv?Sorry, var tvungen att åka iväg på en utflygkt med familjen så jag hann inte med mer. Här kommer dock hädelsen............Och fy hel...e vad den är bra!! Jag har helt uppriktigt svårt att se någon större skillnad i utförande på den och min 116610, känslan i vridringen är nästintill identisk med faktiskt lite mer spel på orignalet och tro det eller ej så är det faktiskt Rollen som har en ocentrerad bezel medan Ginault's har noll spel och sitter dead-on haha.
Så nu sitter jag och funderar på om Seikon verkligen är värd att behålla, det är en fantastiskt fin klocka rent estetiskt men ack så fatala tillkortakommanden för min OCD. Bezeln är ocentrerad och inte lite utan sitter mellan klicken samtidigt som boett och End-länkar ej sitter dikt an vilket lämnar en millimeters glipa och skapar ett spel Det senare går säkert att åtgärda med nya och bättre bandstift men bezeln kommer störa mig något fruktansvärt
P.S. God Jul Mictrotråden!