Den såg ju helt fantastisk ut!Ägde denna ett tag, härlig design! Rejäl kloss
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den såg ju helt fantastisk ut!Ägde denna ett tag, härlig design! Rejäl kloss
Virkat är alltid helrätt! Tar det på studs om det är allt utom 20mm?Dök upp ett Zuludiver perlon igår som varit på villovägar...
Köpte det till min Monchard trenchhunter men klockan är såld.
Hojta till om nån är sugen, släpper det för 150 spänn.
Svart med guldaktig söm.
Military & ZULU Watch Straps | Military Watch Bands
Superior military watch straps with thicker, stronger and softer material in a choice of size and colours incl. classic, seatbelt and single pass watch straps.www.watchgecko.com
Virkat är alltid helrätt! Tar det på studs om det är allt utom 20mm?
Screw me som vanligt, tack ändå.Allt utom 20 mm?
Kronofogden är väl en upplevelse alla måste gå igenom en gång i livetAlltså alla dessa bilder på Marathon måste upphöra! Jag har inte råd just nu. Så ni får inte posta fler. Jag köpte ju en Zelos för pengarna.
Hoppas slippa ju!Kronofogden är väl en upplevelse alla måste gå igenom en gång i livet
Ser man på, du har fått på den lite riktiga kläder .Aldrig haft ett insert som leker med ljuset som denna trots solen lysen med sin frånvaro.
Jaja virka vidare gübbs.
Faller in i ledet med en seamaster 300 hommageTGIPT! (thank god its plagiat tisdag)
Älskar den boettenFaller in i ledet med en seamaster 300 hommage
Den är bra läcker. Är det svart tavla eller bara en synvilla?Blivit med länk
Verkar vara en av få som inte är jätteförtjust i loggan, annars jävligt najs. Ser riktigt välbyggd ut och jag måste nog ha en!TGIPT! (thank god its plagiat tisdag)
Var inte så jävla förnuftig, klart man kan ha en skojklocka! Har letat efter en färgglad rackare (gärna rosa eller gul) ett tag nu och så dyker den här upp från ingenstans. Jag som saknar en dressklocka i samlingen och allt!Ja, jag vet inte såklart men det ser ut som det är struktur på chaptern om man zoomar in lite. Förstå mig rätt, gillar ju också klatschiga färger i men vill samtidigt inte ha en "rolig" klocka...känns som någon försökt för mycket, typ
Finns Seiko i aluminium också eller är det eget påhitt?
Mmm bläddrar man upp förnuft i lexikonet så får man upp en bild på mig Klart du ska ha en festlig dressklocka till festen, en s.k icebreakerVar inte så jävla förnuftig, klart man kan ha en skojklocka! Har letat efter en färgglad rackare (gärna rosa eller gul) ett tag nu och så dyker den här upp från ingenstans. Jag som saknar en dressklocka i samlingen och allt!
Nej, det är så vitt jag vet deras egna påhitt och det är väldigt ovanligt. Jag har bara sett en handfull modeller i ALU från bl.a. Sinn och Hamilton. Ska jag vara ärlig så tycker jag att copagerna är rätt trista men företaget bakom dessa klockor gör ju också en del kul som t.ex. denna, deras blästrade turtle med döläcker caseback osv.
Fasen, det är inte mycket rotation nu. Men det känns gött
Tycker att du skall hugga en, super för pengarna. Haft min på sedan igår och den har går +/-0 så den ser inte bara ut som en Råleks, den håller tiden som en också Jag tycker den svarta TT Subben är bra mycket snyggare än den blåa, men jag körde på den blåa för att få till stureplansstuketVerkar vara en av få som inte är jätteförtjust i loggan, annars jävligt najs. Ser riktigt välbyggd ut och jag måste nog ha en!
Den var fin, har lyckats missa den. Men 40mm?? Borde varit 36mm.Den här var ju rätt salt!
Äsch. Bara dra igång julgransbelysningen i strobe-läge och rotera hela dig på stället, i så kallad discodansFasen, det är inte mycket rotation nu. Men det känns gött