Den tog slut fort.
Tror fler är på väg.
Nästan 3000kr för en Quartz på gummi är egentligen lite våldsamt.
Men den va snygg!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den tog slut fort.
Tror fler är på väg.
Väl värt i min bok! Sjukt snygg ju. Och framtagen av en professionell dykareDen tog slut fort.
Tror fler är på väg.
Wow! Tt-varianten är väldigt stekarvänlig!Ny Action Diver i 38mm från Certina!
TECHNICAL SPECIFICATIONS – CERTINA DS ACTION DIVER 38MM
Case: 38mm diameter - stainless steel case, brushed - Sapphire crystal, anti-reflective coating - screw-down crown and caseback - unidirectional bezel in steel (option PVD gold coating), aluminium insert in black, blue or green - 300m water-resistant - ISO 6425 compliant
Dial: Black lacquered or blue sunray-brushed dial with applied hour markers (silver or gold coloured)
Hands and markers filled with Super-LumiNova
Movement: Powermatic 80.611 (ETA C07.111) - automatic - 23 jewels - 25.60mm - 21,600 vibrations/hour - 80h power reserve - Nivachron antimagnetic balance spring - hours, minutes, seconds and date
Bracelet: 3-link stainless steel brushed bracelet (option PVD gold coated centre links)
Deployant clasp with two push buttons and diver’s extension
References: C032.807.11.051.00 - steel, black dial, black bezel
C032.807.11.041.00 - steel, blue dial, blue bezel
C032.807.22.051.00 - bicolour, black dial, black bezel
C032.807.22.051.01 - bicolour, black dial, green bezel
Price: CHF 755 - steel
CHF 795 - bicolour PVD
Den tog slut fort.
Tror fler är på väg.
Blir definitivt en TT som sommarklocka!Ny Action Diver i 38mm från Certina!
TECHNICAL SPECIFICATIONS – CERTINA DS ACTION DIVER 38MM
Case: 38mm diameter - stainless steel case, brushed - Sapphire crystal, anti-reflective coating - screw-down crown and caseback - unidirectional bezel in steel (option PVD gold coating), aluminium insert in black, blue or green - 300m water-resistant - ISO 6425 compliant
Dial: Black lacquered or blue sunray-brushed dial with applied hour markers (silver or gold coloured)
Hands and markers filled with Super-LumiNova
Movement: Powermatic 80.611 (ETA C07.111) - automatic - 23 jewels - 25.60mm - 21,600 vibrations/hour - 80h power reserve - Nivachron antimagnetic balance spring - hours, minutes, seconds and date
Bracelet: 3-link stainless steel brushed bracelet (option PVD gold coated centre links)
Deployant clasp with two push buttons and diver’s extension
References: C032.807.11.051.00 - steel, black dial, black bezel
C032.807.11.041.00 - steel, blue dial, blue bezel
C032.807.22.051.00 - bicolour, black dial, black bezel
C032.807.22.051.01 - bicolour, black dial, green bezel
Price: CHF 755 - steel
CHF 795 - bicolour PVD
Apsnygg! Jag älskar små kitschiga vintage kvartsare Där ser man, jag trodde det var CQ för Citizen Quartz precis som SQ står för Seiko Quartz.
Edit: Syns nog att jag gillar dem när man kikat på vad som passerat min samling under åren
Menar du min?
Är det Goldeneyeklockan?Äsch, jag betalade 15 tkr för en quartz med länk på. Så jag tycker du gjorde ett fynd där
Sekundvisaren träffar dock markeringarna perfekt och på 11 dagar har klockan fortat sig en sekund så jag är nöjd
Där har vi ett virkat som är värt namnet.Körde virkat idag. Nästan barnförbjudet med så glesa maskor Får bli juligt grönt imorgon istället.
Få grejer i klockväg är lika sexigt som svart bezel och orange urtavla.Den tog slut fort.
Tror fler är på väg.
Man blir ju bara glad av att se vovven, vad heter hen?Har plockat fram julaftonens klocka.
Har en snäll tomte hemma, hoppas han har många klappar.
Oj du har gått all in ser jag och lärt dig virka tätt och fint!!Bandtestning pågår!
Bästa kombon hittills, håller nog här tror jag.
Oj satan virkat av rang där.Där har vi ett virkat som är värt namnet.
Total hardcore, respekt .
Långt ifrån virkat det här. Inget för mjuka och späda handleder .Oj du har gått all in ser jag och lärt dig virka tätt och fint!!
Snygg kombo med vettja.
Fan vad grym candino!Apsnygg! Jag älskar små kitschiga vintage kvartsare Där ser man, jag trodde det var CQ för Citizen Quartz precis som SQ står för Seiko Quartz.
Edit: Syns nog att jag gillar dem när man kikat på vad som passerat min samling under åren
Menar du min?
Snygg samling och valet av Julklocka rockar.Detta blir nog julklockan 2020:
Börjar kanske bli läge för något mer seriös förvaring?
God jul!
Han heter Bowie och är en Australian Shepherd. Är snart 2 år.Få grejer i klockväg är lika sexigt som svart bezel och orange urtavla.
Man blir ju bara glad av att se vovven, vad heter hen?
Riktigt bra val.Detta blir nog julklockan 2020:
Börjar kanske bli läge för något mer seriös förvaring?
God jul!
Kiara hälsarHan heter Bowie och är en Australian Shepherd. Är snart 2 år.
Du får två bilder till. Han har insta, inte jag.
Hälsa tillbaka. Vad är det för ras?Kiara hälsar
Bowie är en riktig sötis också!Kiara hälsar
Jag skiter i vad det där är för klockor, men sådär gör man inte! Jag fick ett dubbelslag i hjärtat och en krampartad känsla i magen! På självaste (nu) julafton!
Agda och benson stämmer in i kören!Kiara hälsar
Samtidigt i SverigeMayong Pasko, God Jul , basta traden
Hon ser jättefin ut.Bowie är en riktig sötis också!
Hon är en blandning, Amstaff och Rottweiler. Världens mysigaste! @The painter