Djur är bra härliga. Fina. Gillar hunden mestGod jul på er.Agda och benson stämmer in i kören!
God Jul på er!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Djur är bra härliga. Fina. Gillar hunden mestGod jul på er.Agda och benson stämmer in i kören!
God Jul på er!
Snygg samling och valet av Julklocka rockar.
Riktigt snygg.
Riktigt bra val.
Du har så rätt! CQ ska det vara
Åh, alltid haft ett öga för din smak
OCH ja! Du har den. Jag vill prova den. Kanske ta över den när det är dags
Tack!
Fan vad grym candino!
Med tanke på utformningem på urtavlan så skulle jag tro att det är från ett gammalt centralur. Jag har själv ett som jag håller på att försöka fixa iordning. Lånade bilder:Jag fick just denna klocka i julklapp. Är det någon som vet vad detta är för något ?
Ohh, vass combo kompis!God Jul
Premiär med läder på Magretten, tack för bandet kompis!Ohh, vass combo kompis!
Fan vad fin den är. Jag har haft 7-8 Presage, men har 0 nu. Tror samlingen förtjänar en. Top notch på den, som de säger uppe i Stockholm!God jul! Presagen eller "Stjärnan från Betlehem" tjänstgör idag ❄
Ny Action Diver i 38mm från Certina!
TECHNICAL SPECIFICATIONS – CERTINA DS ACTION DIVER 38MM
Case: 38mm diameter - stainless steel case, brushed - Sapphire crystal, anti-reflective coating - screw-down crown and caseback - unidirectional bezel in steel (option PVD gold coating), aluminium insert in black, blue or green - 300m water-resistant - ISO 6425 compliant
Dial: Black lacquered or blue sunray-brushed dial with applied hour markers (silver or gold coloured)
Hands and markers filled with Super-LumiNova
Movement: Powermatic 80.611 (ETA C07.111) - automatic - 23 jewels - 25.60mm - 21,600 vibrations/hour - 80h power reserve - Nivachron antimagnetic balance spring - hours, minutes, seconds and date
Bracelet: 3-link stainless steel brushed bracelet (option PVD gold coated centre links)
Deployant clasp with two push buttons and diver’s extension
References: C032.807.11.051.00 - steel, black dial, black bezel
C032.807.11.041.00 - steel, blue dial, blue bezel
C032.807.22.051.00 - bicolour, black dial, black bezel
C032.807.22.051.01 - bicolour, black dial, green bezel
Price: CHF 755 - steel
CHF 795 - bicolour PVD
Jag skiter i vad det där är för klockor, men sådär gör man inte! Jag fick ett dubbelslag i hjärtat och en krampartad känsla i magen! På självaste (nu) julafton!
Absolut! Den är grym för pengen! Sarben är också sjukt fin!Fan vad fin den är. Jag har haft 7-8 Presage, men har 0 nu. Tror samlingen förtjänar en. Top notch på den, som de säger uppe i Stockholm!
Wow! Många jävligt coola ur där. Eterna, Credor och Junghans var extremt balla!Apsnygg! Jag älskar små kitschiga vintage kvartsare Där ser man, jag trodde det var CQ för Citizen Quartz precis som SQ står för Seiko Quartz.
Edit: Syns nog att jag gillar dem när man kikat på vad som passerat min samling under åren
Menar du min?
Tack så mycket, saknar dem allaWow! Många jävligt coola ur där. Eterna, Credor och Junghans var extremt balla!
En riktigt god jul till er alla! Hoppas ni håller er friska och har en bra jul.
Nu kan man även köpa Steinharts ikoniska Pepsi-inlägg som armband .
Något för Opus Dei?Nu kan man även köpa "Steinharts" ikoniska Pepsi-inlägg som armband .
Något för Opus Dei?
Ja. De finns på riktigt också!Är det den där självplågande orden i Dan Browns böcker?