• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

God jul vänner!
IMG_20201224_120400.jpg
 
IMG_20201224_135012_401.jpg


Sex skift på tre dagar och fjärde skiftet i rad pga personalbrist. Men bara några timmar kvar nu tills man äntligen får fira jul med familjen och sova hemma.

G-shock square? Jo den har tagit mig med storm måste jag säga! Knapparna är helt värdelösa och alarmet hörs inte om man har armen under kudden men i övrigt inga klagomål.

God Jul på er! 🎄🎅
 
Skräpspel! Tvåans bingo: Ett nummer från 10.000 kr cash och ett nummer från 30.000 kr skräp. Ettans bingo: ett nummer från bilen. I alla fall saknades ett nummer i Olof-kolumnen. Första spelet var det tre Olof och andra spelet fyra. Då blir det svårt att få rätt siffra.

Det är sonen som vill spela och därför gör vi det några ggr/år, men det är ett skräpspel med extremt låg vinstchans (förutom småvinster). Blir arg på att man får upp hoppet för att sen få det krossat, trots att jag försöker intala mig själv att inte hoppas för mycket.

Så. End rant. ;) Nu ska vi ha det trevligt!

884812FD-E778-46CB-AC9C-C44F0A4B7982.jpeg
Dendär mantan är riktigt läcker... Rycker i köptarmen.
 
Hoppas alla har en härlig jul, trots Corona/isolering och inte riktigt som andra jular 😊

Byter till tisell, en trevlig klocka! Funderar på om fler tycker det och då starta en passaround med insamling till barncancerfonden om några är sugna testa en Explorerhomage en vecka kommande år 🤓
D205F5BC-C415-47AD-A939-5A01E8857A9C.jpeg
 
Rackarns krispig bild på Omegan, posta i årets klockbild-tråden!😀

Håller med! De nya smp är ju fantastiska men vet i kattsingen om inte den klassiska är bäst, iaf när de är i fint skick. Riktigt trevlig @Lord_tito88 :)

Tackar! Redan postat en bild i den tråden dock 😅

Jag är rejält nöjd med den klockan, den är tillräckligt bra för att motivera priset samtidigt som varken priset eller klockan är så himla högt/bra för att hindra mig att avnjuta andra klockor :)
 
Tillbaka
Topp