Schysst med honeycomb!Inga förändringar på diver one, de har väl hittat sin nisch. Bara olika tavel/bezelvarianter.
Ska vara en ny modell på gång, treasure seeker.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Schysst med honeycomb!Inga förändringar på diver one, de har väl hittat sin nisch. Bara olika tavel/bezelvarianter.
Ska vara en ny modell på gång, treasure seeker.
Ja fast ett nytillverkatJotack, känns som det är ett antal projekt som snurrar runt i lösa former i huvudet.
Så det blev ett aquastar-spänne i alla fall?
Fick hem mitt 295 från zuludiver igår. Jäklar vilket sammetslent följsamt, stryka medhårs-material. Blev nästan lite sugen på att prova deras iso. Har du provat det? Väntar på att borealis ska få tummen ur och köpa in lite rågummi men med tanke på den oroliga marknaden och till följd instabila råvarupriser kan ju det ta lite tid.
Förresten, är det någon som vet hur man tar bort oönskade citeringar? Händer att jag råkar trycka på ”svara” på fel post och sen hänger det med oavsett om jag manuellt raderar texten eller stänger ner fönstret. Måste jag verkligen rensa kakor för att få bort det?
Sweet!Ja fast ett nytillverkat
Jag var inte så jätte imponerad av Zuludiver ISO. Skillnad på de som kommer från Bonetto och de som inte är det. Som jag förstått det så är deras tropic bättre men en helt annan gummiblandning. Deras ISO är silikon, de från Bonetto vulkaniserat gummi. (Rätta mig om jag är ute och cyklar) Så köp ett Borealis Jag ska köpa ett 20mm svart nån gång.
Antingen trycker jag avlägsna citat i en liten ruta som kommer upp när jag ska citera eller så får man trycka minus citat på det inlägget man valt att citera. Jag behöver inte rensa för det. Men behöver rensa typ var tredje dag för att allt annat ska fungera
Riktigt najs!Min enda mikro just nu!
Myser i morronrock!
Jag brukar backa en sida, det funkar för mig.Jotack, känns som det är ett antal projekt som snurrar runt i lösa former i huvudet.
Så det blev ett aquastar-spänne i alla fall?
Fick hem mitt 295 från zuludiver igår. Jäklar vilket sammetslent följsamt, stryka medhårs-material. Blev nästan lite sugen på att prova deras iso. Har du provat det? Väntar på att borealis ska få tummen ur och köpa in lite rågummi men med tanke på den oroliga marknaden och till följd instabila råvarupriser kan ju det ta lite tid.
Förresten, är det någon som vet hur man tar bort oönskade citeringar? Händer att jag råkar trycka på ”svara” på fel post och sen hänger det med oavsett om jag manuellt raderar texten eller stänger ner fönstret. Måste jag verkligen rensa kakor för att få bort det?
Miyota 8215Vad är det för verk i den där?
Men fasen att du är redo, där i badrocken!Myser i morronrock!
En verkligt trevlig samling! Måste säga att den där Zelos-tavlan är magisk!
Blir inget isbad dock. Jag är för vekMen fasen att du är redo, där i badrocken!
Et tu Weberg, et tu...Blir inget isbad dock. Jag är för vek
Och mina öron pallar max 3 meters djup så man kan nog säga att jag är urtypen för stereotypen "skrivbordsdykare"!!
...och det funkade fint även här! Tack för den.Jag brukar backa en sida, det funkar för mig.
Du har många så kallade pansarvagnsklockor.Idag blir det en lugn och skön dag
Japp, det är min svaghet. När många andra gnäller om för stort så önskar jag någon mm på andra hållet. Kul det därDu har många så kallade pansarvagnsklockor.
Jag har kvar min Sitter dödssäkert även här. Ginault smäller den på fingrarna ordentligt på typ alla punkter, men ändå får squalen stanna av sentimentala skälCa 1 år sedan vi fick denna.
Hur många är kvar hos originalägarna?
Min kommer aldrig att lämna!