• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Gott nytt mina vänner! Idag blir det hemmafest med fru och dotter, då får man klä upp sig. 😁
PSX_20201231_165513.jpg
Right back at ya! Gott nytt :)
1574BF84-3E73-4F00-A501-8AE94951E8A0.jpeg

Tjusigt! Här är det mjukisar & huvtröja för hela slanten 😅 GOTT NYTT ÅR!🥳
Tack! Jag kör myskläder de andra 364 dagarna så idag är ett undantag! 😁

Pluspoäng! Gör som @TerryTee och kör mjukisar ikväll 🥳
Haha, tack! Mjukis är aldrig fel!

Gott nytt, kamrat.
Sambon blev smittad av min covid så blir karantän-nyår för oss, men även jag har klätt upp mig! :) Inga mjukisar här inte, åtminstone inte innan bingolotto börjar 😂
Ouch, hoppas att allt är ok under omständigheterna och att hon snabbt blir frisk! Kul att ni har klätt upp er ändå!

Gott Nytt År! 🎆🎇

Här är det med mjukisar som gäller för typ 5e året i rad. Snart dags att tillreda nyårs middagen i alla fall 🥳🥳
Dumt att bryta en tradition! 😁

Right back at ya! Gott nytt :)
1574BF84-3E73-4F00-A501-8AE94951E8A0.jpeg
Mycket tjusigt! 😊

Selfietema ikväll? Gott nytt år, nerds!
(Suddig som fan, men det bjuder jag på. Testade telefonen som utlösare)
PSX_20201231_184942.jpg
Ja jäklar vilken stilig herre! 😲

Gott nytt år vänner! Mitt i matlagningen så jag får posta en bild från tidigare idag, tvättmaskiner är bra objekt att fota på!
Ni vill ändå inte se mig i mjukisar, med alla välstrukna skjortor här i tråden 🥳
B3F5A1EC-2A91-4F62-95DD-2237017FF373.jpeg
E9753321-55F6-4DDF-AF0F-92C92DE56267.jpeg

Varade i fem sen kom frun på: ”vem ska steka då?”

så vi ser dig gärna i mjukisar?!?!

Senast ändrad:
Middag avklarad, dottern sover, likaså gästernas lilleman snart. Nu blir der snart efterrätt och lite dessertvin. Lite 'nedklätt' i år för min del. Brukar annars dra på så myckett jag kan.

Enhandsselfie med surfplatta var en utmaning. Ny google pixel lur förhoppningsvis på ingång inom kort.

GOTT NYTT ÅR!!!!

20201231_203543.jpg

Tillbaka
Topp