Right back at ya! Gott nyttGott nytt mina vänner! Idag blir det hemmafest med fru och dotter, då får man klä upp sig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Right back at ya! Gott nyttGott nytt mina vänner! Idag blir det hemmafest med fru och dotter, då får man klä upp sig.
Detsamma till dig klockbroder .
Tack! Jag kör myskläder de andra 364 dagarna så idag är ett undantag!Tjusigt! Här är det mjukisar & huvtröja för hela slanten GOTT NYTT ÅR!
Haha, tack! Mjukis är aldrig fel!Pluspoäng! Gör som @TerryTee och kör mjukisar ikväll
Ouch, hoppas att allt är ok under omständigheterna och att hon snabbt blir frisk! Kul att ni har klätt upp er ändå!Gott nytt, kamrat.
Sambon blev smittad av min covid så blir karantän-nyår för oss, men även jag har klätt upp mig! Inga mjukisar här inte, åtminstone inte innan bingolotto börjar
Dumt att bryta en tradition!Gott Nytt År!
Här är det med mjukisar som gäller för typ 5e året i rad. Snart dags att tillreda nyårs middagen i alla fall
Mycket tjusigt!Right back at ya! Gott nytt
Ja jäklar vilken stilig herre!Selfietema ikväll? Gott nytt år, nerds!
(Suddig som fan, men det bjuder jag på. Testade telefonen som utlösare)
Snyggt broder nä jävligt bra deluxe den Bratten.Detsamma till dig klockbroder .
Vad ser jag, äntligen på länk också. Deluxe
Länk här med.
Fast den där är ju riktigt bra! OCH guld screwbackGott nytt år allesammans
SMP:n får ligga i lådan idag till förmån för Gold Speeden
Gott nytt år vänner! Mitt i matlagningen så jag får posta en bild från tidigare idag, tvättmaskiner är bra objekt att fota på!
Ni vill ändå inte se mig i mjukisar, med alla välstrukna skjortor här i tråden
Hör av dig bara så löser vi det!Sign me up för H63an när det blir dags
Gott Nytt År!!
Bra grejer det där . Får nog skaffa en igen för fjärde gången.Gott nytt år. Ny kostym på armen
Haha klassiker!Bra grejer det där . Får nog skaffa en igen för fjärde gången.
Jamen då byter vi rakt avGrön tisell är inte dum! Kör SM här...
Snygg skjorta!Gott nytt år mikrotråden
Guinanden blir 12-slagsklockan i år.
Tackar! Gillar mönstretSnygg skjorta!
Jäklar vilket bilhandlarhängGott nytt år mikrotråden
Guinanden blir 12-slagsklockan i år.
Nja, såg bara ut så på bilden hahaJäklar vilket bilhandlarhäng
Ca 1 år sedan vi fick denna.
Hur många är kvar hos originalägarna?
Min kommer aldrig att lämna!