• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Sjukt imponerad.
20201230_190555.jpg
20201230_190706.jpg
20201230_190739.jpg

Kassa bilder och inte justerat länken.
Wow! Såg ju riktigt trevlig ut.👌
Lite störande bara att så många envisas med förstöra tavlan med "Waterproof" när den uppenbarligen inte är särskilt waterproof...
Vart beställde du den ifrån?

Njae, jag har ju också en full arm och en halv rygg men här blir ingen kontakt för det 😂.
Seriöst för en sekund då, det är knivigt som fan att ringa in din egentliga smak🤔 (märkligt, eller hur?)
Totte t.ex är enklare att finna röda tråden, liksom månklockan till SpaceAce som bara var så självklar.
MEN utmaningen är halva nöjet och tror nog nöten kan knäckas när du minst anar det...kryptiskt? Javisst.

Seriöst för en sekund då, det är knivigt som fan att ringa in din egentliga smak🤔 (märkligt, eller hur?)
Totte t.ex är enklare att finna röda tråden, liksom månklockan till SpaceAce som bara var så självklar.
MEN utmaningen är halva nöjet och tror nog nöten kan knäckas när du minst anar det...kryptiskt? Javisst.
Helt rätt där, jag gillar allt men är jäkligt kräsen i slutändan 😂. Jagar alltid den ultimata kombon och passar det inte med min vision om hur jag vill ha det så åker det iväg igen.
Skojar mest om "bakdörren". Är nämligen lite rädd för den och vad som öppnar sig där inne 😂.

Ja man är kanske rätt lätt att läsa av 😄 Men seriöst här med 😊 Du lyckades superbt kompis, denna har lite av det jag gillade med 710555S plus allt jag ville ha. Riktigt jäkla bra ❤️

Hörde jag bytes-lill-lördag?
Denna ska få lämna nu. Moddad med annan bezel som gifter sig fint med tavlan.
Kommer på oanvänd och fortfarande inplastad länk som är en av Vostoks snyggare och bättre enligt mig. Läder medföljer ej, bara lite inspiration 😊. Var nu inte blyga, det är ju nästan gratis i förhållande till vad man får 🤘.
PSX_20201230_205047.jpg
PSX_20201230_205131.jpg

Wow! Såg ju riktigt trevlig ut.👌
Lite störande bara att så många envisas med förstöra tavlan med "Waterproof" när den uppenbarligen inte är särskilt waterproof...
Vart beställde du den ifrån?
Riktig fin. Köpt på aliexpress. Bättre än förut ändå när det stod "50 ATM" på tavlan haha. Men de har fixat det. Tror de finns med NH36 också men gillar utseendet på det där urverket

Men länken har pajat min pinne på min bergeon 6767... den som följde med gick sönder snabbt. Jobbigaste länk jag stött på. Men klockan ser iaf. 10x dyrare ut minst. Gillar inte homage egentligen men men.

Tror ni en sån här funkar till riktigt tröga push pins? https://watchwear.se/produkt/bergeon-lankverktyg-7230/ Har en sån billig men den pinnen kommer garanterat paja.

Tillbaka
Topp