• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Så, det är väl snart dags att börja tänka på sommarklockan 2021, har en perfekt kandidat i Yema Navygraf Maxi Dial.
Är det exakt samma klocka som den andra Navygrafen förutom urtavlan?
NavygrafMaxiDialacier_800x.png

Edit, hade velat se lite orange i bezelinlägget
Svinsnygg!
För en som inte orkar googla, specar? :)

Om någon sitter på ett 20mm Svart Tropic från Watchwear/Feskarn eller annat i bra kvalité som är 20/18 så är jag på jakt efter ett 😊 Väntar ett spänne som är 18mm från Aquastar 😍 Kostar inte så mkt nytt men om någon har ett som ändå inte använts så 🤷🏻‍♂️

Det är bara till att börja skissa 😉 😍
Jotack, känns som det är ett antal projekt som snurrar runt i lösa former i huvudet.
Så det blev ett aquastar-spänne i alla fall? 😃
Fick hem mitt 295 från zuludiver igår. Jäklar vilket sammetslent följsamt, stryka medhårs-material. Blev nästan lite sugen på att prova deras iso. Har du provat det? Väntar på att borealis ska få tummen ur och köpa in lite rågummi men med tanke på den oroliga marknaden och till följd instabila råvarupriser kan ju det ta lite tid. 🤔🥸🤣

Förresten, är det någon som vet hur man tar bort oönskade citeringar? Händer att jag råkar trycka på ”svara” på fel post och sen hänger det med oavsett om jag manuellt raderar texten eller stänger ner fönstret. Måste jag verkligen rensa kakor för att få bort det?

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp