• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Jag är väl inte sämre jag 😄 Selfie men ingen skjorta 😅 Vonstock har suttit på sedan den anlände 🥳

Gott Nytt År! 🎆🎇🎆🎇🎆
IMG_20201231_210953.jpg
Fifan va du kommer få ligga ikväll alltså, skål på dig brosh och alla andra förstås, eller inte alla kanske men skitsamma 🥳
Fick egentid en sekund så hakar naturligtvis på muggtrenden 💩
hC32VKK.jpg

Jag hakar på!😇Om än med taskig kvalité
A43E72E7-4353-4445-B015-7BA1A9447887.jpeg

Middag avklarad, dottern sover, likaså gästernas lilleman snart. Nu blir der snart efterrätt och lite dessertvin. Lite 'nedklätt' i år för min del. Brukar annars dra på så myckett jag kan.

Enhandsselfie med surfplatta var en utmaning. Ny google pixel lur förhoppningsvis på ingång inom kort.

GOTT NYTT ÅR!!!!

20201231_203543.jpg
Bra jäkla labbar att hålla en surfplatta med en hand! Försökte med min iPad, gick inte men jag var snabb 😂
Jag är väl inte sämre jag 😄 Selfie men ingen skjorta 😅 Vonstock har suttit på sedan den anlände 🥳

Gott Nytt År! 🎆🎇🎆🎇🎆
IMG_20201231_210953.jpg
Första gången jag ser dig, men fasen vad du sprider glädje i tråden och alltid trevliga bilder, trådstjärna om något!😀

Skaru köpa massa klockor imorgon bitti eller blir det redan efter 12-slaget? Tycker du har varit galet duktig, bara så du vet 😘
Tack vännen! 😘 Haha, bra fråga! 😊 Lär nog inte bli någon ny klocka inom det närmaste för jag kan inte bestämma mig för vad det ska bli. Är sugen på kvarts och väger mellan Nezumi och CWC just nu. Eller kanske en ny Squale..? 🤔

Tack vännen! 😘 Haha, bra fråga! 😊 Lär nog inte bli någon ny klocka inom det närmaste för jag kan inte bestämma mig för vad det ska bli. Är sugen på kvarts och väger mellan Nezumi och CWC just nu. Eller kanske en ny Squale..? 🤔
Låter klokt, speciellt Squale biten 😆
Tror många skulle må bra av en liten paus ibland, mig inklusive...får se var det landar så småningom.
Gott Nytt amigo!

IMG_20201231_122744.jpg
IMG_20201230_131707.jpg

One week on the wrist....
Sällan jag håller mig owg så länge men man får ju testa uthålligheten. Borde kanske vara automatisk isf men den är iaf ett bra bud på en OWG-kandidat om man skulle ha sådana perversa böjelser.
Ah, så den är manuell! Jag blev lite förvirrad då Sericas hemsida säger att den är manual wind medan caliber corner påstår att det är automatiskt och baserat på ETA 2824.

Gott nytt mina vänner! Idag blir det hemmafest med fru och dotter, då får man klä upp sig. 😁
PSX_20201231_165513.jpg
Ingen mankini? Inte ens glesbygdskavaj? Besvikelsen är total! 🥲
Skojar bara så klart, riktigt stiliga är ni allihopa! 👍
Fifan va du kommer få ligga ikväll alltså, skål på dig brosh och alla andra förstås, eller inte alla kanske men skitsamma 🥳
Fick egentid en sekund så hakar naturligtvis på muggtrenden
Du och @MaBr = brothas from different mothas? 🤔 Tråden får nog skramla ihop till varsitt DNA-test i försenad julklapp! 😂

Gott nytt år mikrotråden :)
Guinanden blir 12-slagsklockan i år.
87445035-568C-40EC-A04C-37318CDFD7B1.png
Saknar helt plötsligt min pre-HelmutSinn Guinand..., har inte ens bilder här på bästkusten. Varför tog jag inte med den, skulle ju suttit på idag förstås😣
IMG_20201231_224605.jpg

Denna fina går också bra. Kan ju inte förstöra tråden efter alla dessa fina selfies med min gamla nuna heller. Men hörni, ett riktigt gott 2021 till er alla fantastiska bröder och systrar i denna den bästa av trådar.

Tillbaka
Topp