Avslöjande nästan...Takes one to know one
Mkt kul läsning ikväll
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Avslöjande nästan...Takes one to know one
Mkt kul läsning ikväll
Jag är väldigt klok! Kände att det var dags för en paus och det känns väldigt bra. Gott nytt kompis!Låter klokt, speciellt Squale biten
Tror många skulle må bra av en liten paus ibland, mig inklusive...får se var det landar så småningom.
Gott Nytt amigo!
Ja, de är riktigt schyssta tycker jag. Är nog mer ute efter en field men har sneglat på en PVD CWC dykare...CWC dykarna verkar vara riktigt nice tycker jag
Haha, ibland måste man göra undantag! Ledsen att behöva göra dig besviken.Ingen mankini? Inte ens glesbygdskavaj? Besvikelsen är total!
Grym Movado (?)Gott nytt kära vänner (en liten crosspost) snart blire lite pang pang och Partagás
Du kan vara medelålders! Jag är ung och fräsch!Bara för att vi råkar vara två medelålders män med hår kvar på skallen? Fördomarna haglar
Gott Nytt år vännen!
Är jag medelålders? Var går gränsen?Du kan vara medelålders! Jag är ung och fräsch!
Faktiskt en Zenith! Pre-clashen då Movado och Zenith splittrade, så skulle nog säga pre-83?Grym Movado (?)
Låter som du pratar om gamla rockband!Faktiskt en Zenith! Pre-clashen då Movado och Zenith splittrade, så skulle nog säga pre-83?
Jäkla rättstavningsmobil, ska stå ungdomsålders män naturligtvis.Du kan vara medelålders! Jag är ung och fräsch!
Du är ju lite lik Jack Black också!
Tyvärr kompis Kul att se dig lite mer aktiv här igen, du är saknad med dina sköna inläggMeh @KlockTotte...
Jag som kunde sätta mitt huvud i pant på att du är Kerry King
Det var en komplimang!Tack... tror jag
I wish gott nytt på er!Peter Stormare!
Men en Casio på armen!
Dags att skaffa timegrapher?Ja, Gott nytt år då!
Detsamma, och ett gott nytt år till er alla!Ja, Gott nytt år då!
Högst oklart men du är lika vacker som alla andra här i tråden så tänk inte på det!Är jag medelålders? Var går gränsen?
Ungdomsåldersmän, det enda bra som kom ut 2020! Haha, det kanske är vårt gemensamma namn som kopplat oss? Till och med samma (rätt) stavning.Jäkla rättstavningsmobil, ska stå ungdomsålders män naturligtvis.
Vi kan väl avslöja att vi även delar samma namn...Fabio x2 eller något annat, vem vet
Det var en komplimang!
Apropå Jack Black @JonasUppsala
Spännande! Vilken Omega har den utkonkurrerat?Årets sista klockköp - landade i mellandagarna från UK, en Nite Alpha med helt fantastiska Tritium T100 index och visare! Kom på original blått gummi, men fick genast flytta in på grått NATO. Men börjar redan bli sugen på en sjysst stållänk till denna. Var tänkt som fältklocka, men gillar den såpass mycket för sina tritiumtuber att både min Bratte B1 och Omega SMP får se sig slagna i kampen om handledstid.
GrovJag har en Pixel 4a, riktigt nöjd med den !