• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

A531D963-9F78-4987-AF92-014573309CAA.png

Jävlar nu snackar vi att Timex satsar på bling! Om suget va stort innan är den extra stor nu!

Låter klokt, speciellt Squale biten 😆
Tror många skulle må bra av en liten paus ibland, mig inklusive...får se var det landar så småningom.
Gott Nytt amigo!
Jag är väldigt klok! 😁 Kände att det var dags för en paus och det känns väldigt bra. Gott nytt kompis! 😊🍾

CWC dykarna verkar vara riktigt nice tycker jag :)
Ja, de är riktigt schyssta tycker jag. Är nog mer ute efter en field men har sneglat på en PVD CWC dykare...
Ingen mankini? Inte ens glesbygdskavaj? Besvikelsen är total! 🥲
Haha, ibland måste man göra undantag! Ledsen att behöva göra dig besviken. 😁

Är jag medelålders? Var går gränsen?
24DED931-4170-484A-B8AB-66407D273BB1.jpeg
Högst oklart men du är lika vacker som alla andra här i tråden så tänk inte på det! 😁

Jäkla rättstavningsmobil, ska stå ungdomsålders män naturligtvis.
Vi kan väl avslöja att vi även delar samma namn...Fabio x2 eller något annat, vem vet 😆
Ungdomsåldersmän, det enda bra som kom ut 2020! 😊 Haha, det kanske är vårt gemensamma namn som kopplat oss? Till och med samma (rätt) stavning. 😘

Årets sista klockköp - landade i mellandagarna från UK, en Nite Alpha med helt fantastiska Tritium T100 index och visare! Kom på original blått gummi, men fick genast flytta in på grått NATO. Men börjar redan bli sugen på en sjysst stållänk till denna. Var tänkt som fältklocka, men gillar den såpass mycket för sina tritiumtuber att både min Bratte B1 och Omega SMP får se sig slagna i kampen om handledstid.

Bilagor

• 20201231_105403-01-01.jpeg
    20201231_105403-01-01.jpeg
    545.4 KB · Visningar: 7
  • 20201231_105315.jpg
    20201231_105315.jpg
    304.9 KB · Visningar: 7
  • 20201228_213241.jpg
    20201228_213241.jpg
    334.7 KB · Visningar: 8
Årets sista klockköp - landade i mellandagarna från UK, en Nite Alpha med helt fantastiska Tritium T100 index och visare! Kom på original blått gummi, men fick genast flytta in på grått NATO. Men börjar redan bli sugen på en sjysst stållänk till denna. Var tänkt som fältklocka, men gillar den såpass mycket för sina tritiumtuber att både min Bratte B1 och Omega SMP får se sig slagna i kampen om handledstid.
Spännande! Vilken Omega har den utkonkurrerat?

Tillbaka
Topp