Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Colareb Roma?Gott nytt till er andra köpgalningar och reajägare!
Efter flera dagars betänketid och olika bilder på forumet blev årets sista klockköp en Glycine Combat Sub från ashford.
2600kr före tullens påslag är extremt affordabelt.
Har hittills bara rockat länk eller nato men tänker mig nåt läder eller sailcloth till denna. Svart eller iaf mörkt med fokus på mjukhet. Några tips på band?
Finns så många märken - Barton, watchgecko, Diloy osv...
Zuludiver sailcloth tycker jag är riktigt sköna och bra till ett rimligt pris också.Gott nytt till er andra köpgalningar och reajägare!
Efter flera dagars betänketid och olika bilder på forumet blev årets sista klockköp en Glycine Combat Sub från ashford.
Har hittills bara rockat länk eller nato men tänker mig nåt läder eller sailcloth till denna. Svart eller iaf mörkt med fokus på mjukhet. Några tips på band?
Och svaret är JA, jag vill ta över den, men inte för de pengarna :
https://klocksnack.se/threads/aquastar-benthos-500.127148/
Gott nytt till er andra köpgalningar och reajägare!
Riktigt bra jobbat.Tackar! Gymmat i fyra år och tappat 25kg under tiden så jag är ganska stolt över mig själv ^^
Det är ett Zuludiver vintage som jag klippt bort mittendelen på.Vad är det ljusa canvas/säckbandet på mittenbilden för något?
edit: failade att svara med citat, det var till @Nicke75
Klart du skaBra grejer det där . Får nog skaffa en igen för fjärde gången.
Snyggt och blir ca 915kr med tull o moms.Gott nytt till er andra köpgalningar och reajägare!
Colareb Roma?
Zuludiver sailcloth tycker jag är riktigt sköna och bra till ett rimligt pris också.
Snyggt och blir ca 915kr med tull o moms.
Grattis! Jag köpte samma, fast på Nato, får se om du får armaniloggan på bilden eller den nyare kronan.Gott nytt till er andra köpgalningar och reajägare!
Dammar av denna goding och skall nyårsdags pyssla med att byta tillbaka till original ”bezelen” Första nya klockan 2021 blir något med snowflake visare, någon som har något ball tips?
Finns en Steinhart också va? Har för mig det länkades en för någon dag sedanNTH brukar vara populärt i tråden
Finns en Steinhart också va? Har för mig det länkades en för någon dag sedan
Denna finns ju också om du vill gå full copage. Jag är lite sugen!Dammar av denna goding och skall nyårsdags pyssla med att byta tillbaka till original ”bezelen” Första nya klockan 2021 blir något med snowflake visare, någon som har något ball tips?
Va?! Vilken överraskning Du är inte ensam om dettaJaha då va man där igen den där tanken jag ska inte köpa någon mer klocka dom jag har är kanon.
NU LIGGER MAN I SOFFAN OCH SPANAR.
Va sköntVa?! Vilken överraskning Du är inte ensam om detta
Jaha då va man där igen den där tanken jag ska inte köpa någon mer klocka dom jag har är kanon.
Ska man sluta titta efter nytt så får man antingen peta ut ögonen eller det lite mildare alternativet logga ut.Va?! Vilken överraskning Du är inte ensam om detta
Kööööp! Och återkom med intryckDenna finns ju också om du vill gå full copage. Jag är lite sugen!
Jaha då va man där igen den där tanken jag ska inte köpa någon mer klocka dom jag har är kanon.
Cool och en G-shock bör man ha,Känner exakt samma! Skulle inte köpa något och ändå är en G-Shock på väg från Italien och nu ligger jag och spanar på sovjetiska LED klockor
Denna finns ju också om du vill gå full copage. Jag är lite sugen!
Va?! Vilken överraskning Du är inte ensam om detta