Björn Boett
Guld
Jag har en liggandes.Någon som har en Parnis daytona till salu? Helst en med svart tavla, men andra kan säkert funka med. Även en vit (då endast vit) Pagani design kan vara av intresse.
Inspiration av min gamla nu sålda
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag har en liggandes.Någon som har en Parnis daytona till salu? Helst en med svart tavla, men andra kan säkert funka med. Även en vit (då endast vit) Pagani design kan vara av intresse.
Inspiration av min gamla nu sålda
Visst köpte jag din förra vita?Jag har en liggandes.
Tack mannenSå jäkla grym årsklocka! Grattis till er
Ajjemen! TackVafalls, fyller människan år? Stort grattis om så är fallet
Klockan är hård. Jag absolut inte Det roliga är att jag köpte den som en 83a men visade sig att det var en 81a när jag fått hem den. Gjorde det hela om möjligt ännu bättreEn sån som årsklocka är lite av en graal... säkerligen en bra mycket hårdare 40åring än vad jag är iallafall
Haha vilken härlig överraskning!Tack mannen
Ajjemen! Tack
Klockan är hård. Jag absolut inte Det roliga är att jag köpte den som en 83a men visade sig att det var en 81a när jag fått hem den. Gjorde det hela om möjligt ännu bättre
Grattis på födelsedagenTack mannen
Ajjemen! Tack
Klockan är hård. Jag absolut inte Det roliga är att jag köpte den som en 83a men visade sig att det var en 81a när jag fått hem den. Gjorde det hela om möjligt ännu bättre
Tack mannen
Ajjemen! Tack
TackHaha vilken härlig överraskning!
och grattis, jämnt och allt! Vad blir det för födelsedagspresent till dig själv?
Grattis på födelsedagen
Tack boyzStort grattis!
TackStort grattis @KlockTotte !
Grattis!Tack
Den är redan köpt
Misstänkte det!Tack
Den är redan köpt
Ja de är ju lite större, men bärs mindre En fin 78a såldes till bra pris på forumet i somras. Min är från 83Misstänkte det!
Seikos Golden Tuna släpptes på mitt födelseår så jag går och småfundrar på den... Men för mig är någon av de mindre kvartsdykarna mer lättburna!
Då är jag eventuellt ute och cyklar att de släpptes 86 verkar det som?Ja de är ju lite större, men bärs mindre En fin 78a såldes till bra pris på forumet i somras. Min är från 83
Nej vi pratar olika Golden Tuna bara Första är den jag har, 600m. Men 1000m släpptes kanske 86. Det har jag sämre koll påDå är jag eventuellt ute och cyklar att de släpptes 86 verkar det som?
Tack
Den är redan köpt
Grattis plåtis! Hoppas du haft en riktigt go födelsedag! 40 är ingen ålder på en häst!Tack
Den är redan köpt
Jasså det är bemärkelsedag, stort grattis kompis . Extra trevligt med årsklocka och allt .Tack mannen
Ajjemen! Tack
Fortsätter lite OT, sorryDå är jag eventuellt ute och cyklar att de släpptes 86 verkar det som?
Edit: Det var den första med keramiskt boett.
Äh vad är det för trams. Önskar jag var född 65 istället.
TackGrattis på födelsedagen
TackGrattis plåtis! Hoppas du haft en riktigt go födelsedag! 40 är ingen ålder på en häst!
Sålde min 6309 från 81, men denna är en äkta keeperJasså det är bemärkelsedag, stort grattis kompis . Extra trevligt med årsklocka och allt .
Ska jag hitta en årsklocka så får jag börja gräva efter fornlämningar snart .
Tycker det är rätt on topic, hur det nu förkortades. Visst, det finns en seikotråd, men... ja du vet.Fortsätter lite OT, sorry
Den jag har är boett av titan och shroud metall med keramisk legering
"The shroud of the Grandfather Tuna and the Golden Tuna 7549-7009 SQ and 7549-7000 Professional are made of ceramic-coated titanium. The re-issued Golden Tuna, meanwhile, features a ceramic shroud."Tycker det är rätt on topic, hur det nu förkortades. Visst, det finns en seikotråd, men... ja du vet.
Saxat från seikowatches.com
”1986
The world’s first Diver’s 1000M with a ceramic outer case.
The Diver’s 1000M is the first watch to use ceramic material for the outer case. The lightweight, corrosion resistant titanium case with a remarkable waterproof one-piece structure enables this watch to withstand depths of 1,000 meters.”
Var det 1000m som släpptes dårå? Räknas titan som keramiskt?
Congrats mannen!En 40 åring med en snart 40 åring på väg för att lämna paket som ska till Norrland
Jag håller alltid utkik efter en -78a, eller ”re-issuen”"The shroud of the Grandfather Tuna and the Golden Tuna 7549-7009 SQ and 7549-7000 Professional are made of ceramic-coated titanium. The re-issued Golden Tuna, meanwhile, features a ceramic shroud."
Typ samma
Congrats mannen!
TackJag håller alltid utkik efter en -78a, eller ”re-issuen”
Stort grattis på stora dagen för tusan!En 40 åring med en snart 40 åring på väg för att lämna paket som ska till Norrland
Hmmm... snurrigt. Finns rätt coola citizen från 86."The shroud of the Grandfather Tuna and the Golden Tuna 7549-7009 SQ and 7549-7000 Professional are made of ceramic-coated titanium. The re-issued Golden Tuna, meanwhile, features a ceramic shroud."
Typ samma