• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Mikrobroderpris utlovas till kändisar tillika hyvens prickar från denna tråd på min Steinhart (som jag valt att prishöja på sistone).

Nu till något desto viktigare: Grattis @KlockTotte

Oskarp klockbild för minimering av anmälning/rapportering.
image.jpg
Helt rätt! Fortfarande för billig!

Har nu sneglat bra länge och är sugen på en Monta OK gen 2, någon som har något inspel?
Vill du veta något speciellt? Jag hade en ett tag, väldigt fin klocka men fick tyvärr aldrig till länken som jag ville trots bra justeringsmöjligheter ( hade dock inga halvlänkar som ingår numera tror jag? ) så "knölen" och Montan blev aldrig vänner men det var en riktigt fin länk och den är kanon på gummi också :)

20200823091249_IMG_3748.JPG 20200817184127_IMG_3726.JPG 20200817184106_IMG_3725.JPG

En 40 åring med en snart 40 åring på väg för att lämna paket som ska till Norrland 😄
IMG_20210103_134426.jpg
Stort grattis på födelsedagen gubben!
Grymt glas! Riktigt passande med temat.
Ja lite rolig är den trots kvarts och mineralglas, det var dessutom en present så man kan inte begära allt för mycket 😊
Inte vad jag vanligtvis skulle kalla för "min smak" men jäklar det är något som tilltalar mig enormt med denna. Riktigt tjusig.
För $110 är det i allra högsta grad ett affordable alternativ till Nomos 😉
PW-03-62-40-0091_940x.jpg

1205_minimatik_nachtblau-2d-front-masked.jpg
0101_0139_tangente-2d-front-masked.jpg
0560_s1_ahoi_neomatik_aog_2d_front-masked.jpg

Senast ändrad:
Stort grattis på födelsedagen gubben!

Ja lite rolig är den trots kvarts och mineralglas, det var dessutom en present så man kan inte begära allt för mycket 😊

För $110 är det i allra högsta grad ett affordable alternativ till Nomos 😉
PW-03-62-40-0091_940x.jpg

1205_minimatik_nachtblau-2d-front-masked.jpg
0101_0139_tangente-2d-front-masked.jpg
0560_s1_ahoi_neomatik_aog_2d_front-masked.jpg
Gillade den skarpt så jag kikade lite på deras hemsida.... lite orolig över att banden är alldeles för långa för mig bara :D
Skärmklipp.JPG

Tillbaka
Topp