TackStort grattis på stora dagen för tusan!![]()
![Hugging face :hugging: 🤗](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f917.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
TackStort grattis på stora dagen för tusan!![]()
Helt rätt! Fortfarande för billig!Mikrobroderpris utlovas till kändisar tillika hyvens prickar från denna tråd på min Steinhart (som jag valt att prishöja på sistone).
Nu till något desto viktigare: Grattis @KlockTotte
Oskarp klockbild för minimering av anmälning/rapportering.
![]()
En fågel viskade i örat att Vostok/Miyota har samma mått på visarna (ej bekräftat).Kan någon berätta vart jag kan hitta visare med bgw9 (ej merc) till Miyota?
Seiko har jag koll på men till 9015 var tydligen inte så lätt som jag trodde...
Ja det flyger inte av hyllorna just nuMikrobroderpris utlovas till kändisar tillika hyvens prickar från denna tråd på min Steinhart (som jag valt att prishöja på sistone).
Nu till något desto viktigare: Grattis @KlockTotte
Oskarp klockbild för minimering av anmälning/rapportering.
![]()
TackarrEtt stort grattis @KlockTotte! Hoppas du haft en fantastisk dag![]()
Går ju alltid att dubbelkolla, hittade ingenting med bgw9 hos raffles dock :/En fågel viskade i örat att Vostok/Miyota har samma mått på visarna (ej bekräftat).
Raffles Time skulle kunna vara din vän![]()
Jag är nog rätt nöjdHur nöjd är du?![]()
Aha, ja dom kör nog nog någon blandning nu när du säger det...typ vitFår ju alltid att dubbelkolla, hittade ingenting med bgw9 hos raffles dock :/
Lume is white stog det på flera.Aha, ja dom kör nog nog någon blandning nu när du säger det...typ vit![]()
Nej har inte använt själv, lite mycket pengar för visare kan jag tycka men har hört att det är bra grejer.Lume is white stog det på flera.
Har du koll på hur den ser ut?
Vitt kan ju funka...
Grattis på födelsedagen.Fortsätter lite OT, sorry
Den jag har är boett av titan och shroud är metall med keramisk legering![]()
![]()
Vill du veta något speciellt? Jag hade en ett tag, väldigt fin klocka men fick tyvärr aldrig till länken som jag ville trots bra justeringsmöjligheter ( hade dock inga halvlänkar som ingår numera tror jag? ) så "knölen" och Montan blev aldrig vänner men det var en riktigt fin länk och den är kanon på gummi ocksåHar nu sneglat bra länge och är sugen på en Monta OK gen 2, någon som har något inspel?
Grattis!En 40 åring med en snart 40 åring på väg för att lämna paket som ska till Norrland![]()
![]()
Mina bästa gratulationer! Samma år för mig, men har många månader kvar att förbereda mig på.En 40 åring med en snart 40 åring på väg för att lämna paket som ska till Norrland![]()
![]()
Stort grattis på födelsedagen gubben!En 40 åring med en snart 40 åring på väg för att lämna paket som ska till Norrland![]()
![]()
Ja lite rolig är den trots kvarts och mineralglas, det var dessutom en present så man kan inte begära allt för mycketGrymt glas! Riktigt passande med temat.
För $110 är det i allra högsta grad ett affordable alternativ till NomosInte vad jag vanligtvis skulle kalla för "min smak" men jäklar det är något som tilltalar mig enormt med denna. Riktigt tjusig.
Grattis på 40-årsdagen, trådens mest välkända handled, snyggt!Tack
Den är redan köpt![]()
![]()
![]()
Stort grattis kömpisEn 40 åring med en snart 40 åring på väg för att lämna paket som ska till Norrland![]()
![]()
Såja, såja... rena ungdomen...Ska jag hitta en årsklocka så får jag börja gräva efter fornlämningar snart.
Gillade den skarpt så jag kikade lite på deras hemsida.... lite orolig över att banden är alldeles för långa för mig baraStort grattis på födelsedagen gubben!
Ja lite rolig är den trots kvarts och mineralglas, det var dessutom en present så man kan inte begära allt för mycket
För $110 är det i allra högsta grad ett affordable alternativ till Nomos
![]()
![]()
![]()
![]()
Och hur läser man av den klockan? Kanske taget till sin spets: ett smycke, läser av tiden gör man på telefonen.Gillade den skarpt så jag kikade lite på deras hemsida.... lite orolig över att banden är alldeles för långa för mig bara
![]()
Man får gratulera i efterskott!En 40 åring med en snart 40 åring på väg för att lämna paket som ska till Norrland![]()
![]()
Stort grattis kompis! Tack för allt du bidrar med i trådenEn 40 åring med en snart 40 åring på väg för att lämna paket som ska till Norrland![]()
![]()
Oj lite sent men ett stort grattis och välkommen till nästa årstiondeEn 40 åring med en snart 40 åring på väg för att lämna paket som ska till Norrland![]()
![]()