• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Inget är som väntans tider..
blogger-image--482522318.jpg

Jaha, då var man badklar inför sommaren.
Nytt för dagen, Steeldive Ploprof.
Satan i gatan en sån pjäs 😊. Trots sin storlek så sitter den riktigt bekvämt och balanserat.
Blir nog mitt roligaste köp i år tror jag 😊.
Sharkmesh, länk och gummi medföljer.
PSX_20210108_163628.jpg
PSX_20210108_163753.jpg
Faan, var det du @Nilas som stal den framför näsan på mig. Hör av dig när du tröttnat på den.

Faan, var det du @Nilas som stal den framför näsan på mig. Hör av dig när du tröttnat på den.
Japp, denna gången hade jag lite flyt 😊.
Grymt nöjd. Hade höga förhoppningar och dom slog in. Har varit sugen på en sån här ett bra tag. Väldigt sällan dom syns på något köp&sälj så jag hoppas på en keeper men konstigare saker har ju hänt så... 😊

Här sitter jag med äntligen normaliserat blodsocker och mediterar. Vad är egentligen den allena bästa klockan under 10000 i erat tycke? Märke, typ, ålder. Oavsett. Den enda parametern är att den skulle användas i stort varje dag.

(Har säkert diskuterats till leda)

This

Här sitter jag med äntligen normaliserat blodsocker och mediterar. Vad är egentligen den allena bästa klockan under 10000 i erat tycke? Märke, typ, ålder. Oavsett. Den enda parametern är att den skulle användas i stort varje dag.

(Har säkert diskuterats till leda)
Se ovan i min felaktiga citering av @Von men mitt förslag är såklart Halios Fairwind. Kvalitet, design, linjer som en sportbil, snygg, ANVÄNDBAR och perfekt storlek.

Har iofs. inget val nu då det redan sitter på så jag inte kan byta. Gillar stuket på länken men smalnar inte av (?) blir lite för blingigt och väger ju en del. Nä får bli sailcloth på fi-busen.

Har även fått hem ett "blått" Bonetto 284 men Bonetto har rätt skeva färger så får se om det behålls. Tänkte ha till min Turtle SRPC91 som ju har många nyanser av blått iofs.

Men vad hände nu dååå!?
Kan inte sluta tänka på den här! :eek:

Tur att det är ”för mycket pengar” för suget är helt galet 😳

Se ovan i min felaktiga citering av @Von men mitt förslag är såklart Halios Fairwind. Kvalitet, design, linjer som en sportbil, snygg, ANVÄNDBAR och perfekt storlek.
Hört något när länken kommer?

Läste lite på WUS att folk börjar bli otåliga och populariteten ser ut att dala lite. ForaSec har frtf inte sålt alla de hade jmf med tidigare modeller som gick åt som smör.

Tillbaka
Topp