Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haft #bandbytarorgie med en del rotation på banden. #Vonstock slutade på ett BoR![]()
![]()
![]()
Faan, var det du @Nilas som stal den framför näsan på mig. Hör av dig när du tröttnat på den.Jaha, då var man badklar inför sommaren.
Nytt för dagen, Steeldive Ploprof.
Satan i gatan en sån pjäs. Trots sin storlek så sitter den riktigt bekvämt och balanserat.
Blir nog mitt roligaste köp i år tror jag.
Sharkmesh, länk och gummi medföljer.
![]()
![]()
Japp, denna gången hade jag lite flytFaan, var det du @Nilas som stal den framför näsan på mig. Hör av dig när du tröttnat på den.
För mindre än ett år sen kostade en ny Sinn 556 under 10 k!Nytt eller beggat? Jag hade sagt Sinn 556 I eller A, Damasko DS30, Certina DS Action Diver, Christopher Ward (typ valfri ref), Gruppo Gamma Vanguard eller Peacemaker som en summering av nytt och begagnat.
Den är ju cool! Vad visar det övre fönstret?
Ok, tack,
Bra tidshållning även utan termokompenseringen antar jag då?
Synd att traderaexemplaret verkar rätt slitet... avvaktar mer specifikt svar om länkens längd...
Ja, men 10.790:- är väl ändå helt okejFör mindre än ett år sen kostade en ny Sinn 556 under 10 k!
Här sitter jag med äntligen normaliserat blodsocker och mediterar. Vad är egentligen den allena bästa klockan under 10000 i erat tycke? Märke, typ, ålder. Oavsett. Den enda parametern är att den skulle användas i stort varje dag.
(Har säkert diskuterats till leda)
Tagga tagga tagga!Imorgon är det lördag!!! Kan bli ett jäkla drag på bytesfronten! Tagga nu!
![]()
GraciasVisar vilken funktion man är inne på men är man vid "vanlig tidsvisning" så är den övre skärmen tom![]()
Hade nog kört på dennaHär sitter jag med äntligen normaliserat blodsocker och mediterar. Vad är egentligen den allena bästa klockan under 10000 i erat tycke? Märke, typ, ålder. Oavsett. Den enda parametern är att den skulle användas i stort varje dag.
Grattis!Trevlig helg! Firar med en nykomling på armen
![]()
Ska försöka hinna ta lite fler imorgonGrattis!lägg gärna upp lite fler foton.
Halios Fairwind, landar väl under 10k med nuvarande euro-kurs.Kan inte bestämma om DOXA SUB200 eller Certina SuperPH500 med samtliga (mina) parametrar vinner men iom att den sistnämnda är kvar i mitt stall så röstar jag på den![]()
Alltså, den är så jävla cool! @Von Säg upp dig och bygg vonstocks © på heltid!Haft #bandbytarorgie med en del rotation på banden. #Vonstock slutade på ett BoR![]()
![]()
![]()
Vad är detta för modell?Inget är som väntans tider..
![]()
Se ovan i min felaktiga citering av @Von men mitt förslag är såklart Halios Fairwind. Kvalitet, design, linjer som en sportbil, snygg, ANVÄNDBAR och perfekt storlek.Här sitter jag med äntligen normaliserat blodsocker och mediterar. Vad är egentligen den allena bästa klockan under 10000 i erat tycke? Märke, typ, ålder. Oavsett. Den enda parametern är att den skulle användas i stort varje dag.
Nu ska jag inte vara den som är den men det där är den nya Invictafierade loggan. Kronloggan är den gamla som de sen har börjat använda igen.Blir nog bra med ett annat band på! Nöjd att jag fick den äldre och enligt mig snyggare armaniloggan.
![]()
Hört något när länken kommer?Se ovan i min felaktiga citering av @Von men mitt förslag är såklart Halios Fairwind. Kvalitet, design, linjer som en sportbil, snygg, ANVÄNDBAR och perfekt storlek.