Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den är så jäkla tung! Som en 556 på steroider. Sååå sugen jag medMen vad hände nu dååå!?
Kan inte sluta tänka på den här!
Avslutad - Sinn 836
Säljer denna Sinn 836 med plusmeny (länk, läder & silikon-armband) och ett års garanti kvar. Klockan köptes av mig från Erikssons Urhandel i april 2020 så allt finns med (låda, cert, kvitto, verktyg, extralänkar…). Nypris för rubbet 25 000kr. Den satinerade ytan på boetten, länken &...klocksnack.se
Tur att det är ”för mycket pengar” för suget är helt galet
Har inte sett bilden men Malm erbjuder "shipwreck" som modell man kan köpa@Denke schysst patina på din Malm som du postade i dagens klocka-tråden! Eftersom man inte ska diskutera i den tråden frågar jag i tråden som Malm hör hemma Hur har du fått till patinan? Liver of sulphur?
Ahaaaa, då kan det kanske vara en sånHar inte sett bilden men Malm erbjuder "shipwreck" som modell man kan köpa
Måtten är precis vad jag söker, har iofs inte koll på L2L men den vore perfekt som komplement till min dykarbeater att ha lite som ”finklocka”Den är så jäkla tung! Som en 556 på steroider. Sååå sugen jag med
Älskart. Argumentera med sig själv. Där har man varit! Köööööööp.Måtten är precis vad jag söker, har iofs inte koll på L2L men den vore perfekt som komplement till min dykarbeater att ha lite som ”finklocka”
Hmmm, säljer jag av lite och sen unnar mig så kanske det faktiskt skulle kunna...
Borde finnas lite prutmån också...
Gaaaah!
@Denke schysst patina på din Malm som du postade i dagens klocka-tråden! Eftersom man inte ska diskutera i den tråden frågar jag i tråden som Malm hör hemma Hur har du fått till patinan? Liver of sulphur?
Har inte sett bilden men Malm erbjuder "shipwreck" som modell man kan köpa
Ägaren har ju dessutom sizeat länk och band till 19cm, jag ligger på 18,5-19 lite beroende på dagsform så att sägaÄlskart. Argumentera med sig själv. Där har man varit! Köööööööp.
Behövs et verkligen fler? Ni är som gjorda för varandraÄgaren har ju dessutom sizeat länk och band till 19cm, jag ligger på 18,5-19 lite beroende på dagsform så att säga
Känns som ett tecken kan jag tycka :
Förstår det, den blev riktigt snygg!Yes, det är en Catalina från Malm i brons. Köpte den opatinerad men har inget tålamod och vart så sugen på en patinerad så jag bad dem att patinera den åt mig. Vet inte vilken blandning som använts. Men jag är sjukt nöjd!
BoR måste vara snyggaste varianten av länk som finns. Lyfter verkligen en klocka. Skönt är det också.Compressor-style idag
Det är egentligen den enda klocka du behöver, sälj av och köp den! Nu är jag på dig både här och i Sinn-trådenMen vad hände nu dååå!?
Avslutad - Sinn 836
Säljer denna Sinn 836 med plusmeny (länk, läder & silikon-armband) och ett års garanti kvar. Klockan köptes av mig från Erikssons Urhandel i april 2020 så allt finns med (låda, cert, kvitto, verktyg, extralänkar…). Nypris för rubbet 25 000kr. Den satinerade ytan på boetten, länken &...klocksnack.se
Riktigt fin och bra mått på den Kjöööööp!Men vad hände nu dååå!?
Avslutad - Sinn 836
Det skulle ha varit en Quartz och således ganska mycket billigare, då jäklar hade jag köpt direkt!Det är egentligen den enda klocka du behöver, sälj av och köp den! Nu är jag på dig både här och i Sinn-tråden
Länken ska enl senaste uppgifterna vara hos Jason i Vancouver för QC och ska sedan förbi Forasec för leverans till mig. Jag hör av mig när länken kommer eller blir försenad.Hört något när länken kommer?
Läste lite på WUS att folk börjar bli otåliga och populariteten ser ut att dala lite. ForaSec har frtf inte sålt alla de hade jmf med tidigare modeller som gick åt som smör.
Jag funderar på att sälja av det mesta fram till 1 mars och köra OWG-March med min beater för att sedan köpa mig någonting icke affordable från någon av de stora...
Vad är det för fel på mig?
Vad kallas denna åkomma?
Behöver inte tänka särskilt länge! Med den utgångspunkten skulle jag valt en vintage Omega Seamaster el. Constellation med länk. De funkar i princip överallt och till vadsomhelst. Historia, kvalitet och design – it's all there!Här sitter jag med äntligen normaliserat blodsocker och mediterar. Vad är egentligen den allena bästa klockan under 10000 i erat tycke? Märke, typ, ålder. Oavsett. Den enda parametern är att den skulle användas i stort varje dag.
(Har säkert diskuterats till leda)
Det skulle ha varit en Quartz och således ganska mycket billigare, då jäklar hade jag köpt direkt!
Tack själv
Annars gör du en deal med mig med den där BorealisenKom å tjöööööp då!
Snabb affär premieras
Håller med , vad nytt från DH?BoR måste vara snyggaste varianten av länk som finns. Lyfter verkligen en klocka. Skönt är det också.
Är så jäkla spänd på att se Dan Henrys kommande som utlovats till i år.
Suck... det hade ju smakat fågel det också såklart.Annars gör du en deal med mig med den där Borealisen
Han skickade ut ett mail i december och tackade för 2020 och utlovade ny klocka under 2021. Tror jag raderat mailet. Vad det blir har jag ingen aning om, men hittils har han ju haft väldigt bra öga för design.Håller med , vad nytt från DH?
Jag läser alltid "Borelia" när jag tittar snabbt. Precis som "Damsko" istället för Damasko.Suck... det hade ju smakat fågel det också såklart.
Kan du tänka dig att ta alla tre så är det nog ett alternativ
Han är jäkligt rolig med (oklart om han vet om det), rekommenderar podavsnittet där han blir intervjuad av Worn & Wound (#20)Han skickade ut ett mail i december och tackade för 2020 och utlovade ny klocka under 2021. Tror jag raderat mailet. Vad det blir har jag ingen aning om, men hittils har han ju haft väldigt bra öga för design.