Ja backup behövs verkligenOT OT...! Ska hon med armborsten skjuta en sugpropp i ögat på @Nilas eller vad?
![Smiling face with smiling eyes :blush: 😊](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f60a.png)
![Fearful face :fearful: 😨](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f628.png)
Är jag inte tillbaka och synlig inom 20 minuter så...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja backup behövs verkligenOT OT...! Ska hon med armborsten skjuta en sugpropp i ögat på @Nilas eller vad?
Oh ja, tänk det gummit i 22-18! Al dente kvalle på den gummiblandningen alltså, perfekt tuggmotståndJapp jag gillarn! Förtjust i vintageflörten. Ang gummit så känns det just nu som jag kan kasta allt annat 20 mm som ligger i lådan.Synd att det inte kommer i 22!
Ja backup behövs verkligen. Tog mig tillbaka med nöd och näppe. Full snökaos, säger bara norra Skåne vs Norrland 1 - 0. Går snart in i stabsläge, behöver snart ut och öppna upp min beredskapsgång igen. Obehagligt det här
.
Är jag inte tillbaka och synlig inom 20 minuter så...![]()
Ja Örnsköldsvik med 60cm på ett dygn, släng er i väggen!Ja backup behövs verkligen. Tog mig tillbaka med nöd och näppe. Full snökaos, säger bara norra Skåne vs Norrland 1 - 0. Går snart in i stabsläge, behöver snart ut och öppna upp min beredskapsgång igen. Obehagligt det här
.
Är jag inte tillbaka och synlig inom 20 minuter så...![]()
Ja det kan man säga, bad känns avlägsetHar dina pool-bilder från i somras i minne... lite skillnad![]()
Ah gamla 2cSt/2mm^2/s, trevligt!Riktigt fin klocka!
Lacknafta har en kinematisk viskositet på ungefär 2cSt/2mm^2/s för jämförelse.
Hoppas du också har ett Recco-bandJa Örnsköldsvik med 60cm på ett dygn, släng er i väggen!![]()
Ja detta är värre, mycket värre men det är bara att bita ihopJa Örnsköldsvik med 60cm på ett dygn, släng er i väggen!![]()
Håller med. För att fortsätta på mat-temat så luktar man som en flyttkartong vaniljstång oxå. Bra eller dåligt, vet ej.Oh ja, tänk det gummit i 22-18! Al dente kvalle på den gummiblandningen alltså, perfekt tuggmotstånd![]()
Jag bor ju i Fjollträsk så jag klarar mig. Men morbror och kusin bor därHoppas du också har ett Recco-bandFast ni är väl ganska vana med lite puder däruppe kan jag tro?
Sladdade in på deras sida, skitroliga beskrivningar till skillnad från det vanliga lökeriet och hitte-på-tramset. Nästan så man vill hugga en bara för den sakens skull
Oj, det var lite oväntat men kul! Det är inte din första Matic...eller?Fick hem en ny kompis idag. Italienare, men vi förstår varandra.
![]()
KÖPSladdade in på deras sida, skitroliga beskrivningar till skillnad från det vanliga lökeriet och hitte-på-tramset. Nästan så man vill hugga en bara för den sakens skull
![]()
Varför var det oväntat?Oj, det var lite oväntat men kul! Det är inte din första Matic...eller?
För du har inte sagt något hehe. Grattis så mycket, den varianten är bara så rättVarför var det oväntat?
Jo, det är min första Matic men tredje Squale!
"Marathon och Recco - För den som planerar att komma hem till kvällen"Hoppas du också har ett Recco-bandFast ni är väl ganska vana med lite puder däruppe kan jag tro?
Den är grym och sitter otroligt brs på handleden tycker jag.Har burit denna nonstop sedan jag fick hem den ehh igår.
![]()
![]()
![]()
Säg till när du vill få den oljefylldUte på nätet och klockscurfar lite.
![]()
Så fet klocka och det perfekta arbandet tillBlev ju väldigt lyckat!![]()
Bra matchning mot bakgrunden!Whiteout på Österlen idag!!!
Hoppas jag inte tappar Zelosen i den vita beläggningen som på märkvärdigt sätt lagt sig på marken. kommer aldrig hitta den igen då.
![]()
Akryl!Den är grym och sitter otroligt brs på handleden tycker jag.
Akryl eller safir?
Så fet klocka och det perfekta arbandet tillvill du dela med dig av vilken model det är?
14 sidor av kvalitet!Jobbigt med 14 sidor att läsa ikapp sen i måndags. Fast det har varit värre tempo...
Nyinkommet, tänkt som jobbklocka men att ersätta min Traser Commando är en tuff uppgift.
40mm MWC med nonametavla, safirglas och förvånansvärt bra lume.
![]()