Har haft ”vanliga” Grands Fonds och North Adventure, rekommenderas varmt!Vet att @S.L har, eller iaf haft, en ZRC![]()
Enda att tänka på är att de bär ganska långt lug-to-lug, särskilt på band.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har haft ”vanliga” Grands Fonds och North Adventure, rekommenderas varmt!Vet att @S.L har, eller iaf haft, en ZRC![]()
Haha va, för en som missat storyn här. Du fick alltså ett spänne hemskickat, varpå någon inom bolaget har varit inne och kikat för att därefter maila dig om att det inte såg bra ut med ditt ordval?![]()
Jag skickade och frågade om jag fick köpa ett spänne. Lite dryg först, men ändrade sig plötsligt och valde att skicka ett till mig och ville inte ha något för det.Hade bett om eller betalat för spännet?
Kul att dom är inne här iaf... det borde fler märken vara.
Sen kan ju ironi vara svårt på språk som inte är hemspråket...
Kanske kan fundera lite vad dina bilder på klockan gör för marknadsföringen istället? Men schysst att skicka ett kostnadsfritt!Jag skickade och frågade om jag fick köpa ett spänne. Lite dryg först, men ändrade sig plötsligt och valde att skicka ett till mig och ville inte ha något för det.
Fick det igår, skickade och tackade. Fick svar att jag skulle sprida det goda ordet. Efter en stund fick jag skickat att det jag skrivit på KS inte lät så charmigt. Skrev och frågade om han hört talats om ironi. Jaja, glädjen varade en liten stund i alla fall...
Ja jag kände väl med det. Känns inte som att man kan tolka dom märkena som "undermåliga" vad man än gillar i denna världen. Men men, det är löst nu och vi går vidareKanske kan fundera lite vad dina bilder på klockan gör för marknadsföringen istället? Men schysst att skicka ett kostnadsfritt!
Fick du en blinkande smiley som svar?Ja jag kände väl med det. Känns inte som att man kan tolka dom märkena som "undermåliga" vad man än gillar i denna världen. Men men, det är löst nu och vi går vidare![]()
Som svar på vadå?Fick du en blinkande smiley som svar?
Som svar på ditt ironiska inlägg om undermåliga märken, fanns det glimt i ögat där så att säga?Som svar på vadå?![]()
Haha du menar såSom svar på ditt ironiska inlägg om undermåliga märken, fanns det glimt i ögat där så att säga?![]()
Jag tyckte det var roligt iaf om det kan värmaHaha du menar såNej det var ju inte det
Hans fru var från Sverige så han kunde lite svenska. Han tolkade det fel helt enkelt. Lite märkligt, men men
![]()
Traska är jäkligt shysst. Den å den gröna ser riktigt trevliga utTraska torsdag
![]()
Jag tyckte det var roligt iaf om det kan värma![]()
Återigen det där med text. Lätt att det blir missförstånd även när det är samma språk som talas
Men det är väl inget som du känner igen?
![]()
Jag skickade och frågade om jag fick köpa ett spänne. Lite dryg först, men ändrade sig plötsligt och valde att skicka ett till mig och ville inte ha något för det.
Fick det igår, skickade och tackade. Fick svar att jag skulle sprida det goda ordet. Efter en stund fick jag skickat att det jag skrivit på KS inte lät så charmigt. Skrev och frågade om han hört talats om ironi. Jaja, glädjen varade en liten stund i alla fall...
Åh, fin! Jag har en sån. Min första klocka!En av många nyförvarvw-720
Ganska najs storlek på den. Lite större än f91an men det är lilla som gör det
![]()
Dålig bild dock![]()
Eller?Känns som att du har blivit en klockinfluencer nu!
Ööööhh?Innehar svart bälte i grenen men lika glad är jag för det. Bild på @Nilas och hans feta dykare för relevans
![]()
Jäklar vilken pjäs det där ärOch hur blev jag inblandad i detta nu, hmm.
Ja ja, det är väl förmodligen bättre bilder du vill ha på mästerverket så varsågod, ni andra får skylla bildbombningen på @Von.
Njut nu.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja överraskande trevlig faktiskt. Med sina 48mm i lug2lug så sitter den mycket behagligt trots sin bredd. På länk så är det andra bullar. Köttade på mitt Geckota Divers Shaldon (på bild) och då är den ett monster-deluxe med grym närvaroJäklar vilken pjäs det där är![]()
Ja jag vet inte, fråga Nilas aka fashionistan från Skåne...tror det är ett högst medvetet val för han har dumboöron?Ööööhh?![]()
![]()
Inte jag det där, inget Recco-strap så det går bort.Ja jag vet inte, fråga Nilas aka fashionistan från Skåne...tror det är ett högst medvetet val för han har dumboöron?
Giovanni Agnelli, italiensk jetsetare (rip) bl.a chäf för FiatkoncernenJag är lite dålig på att känna igen modeikoner, vem är det? Chansning: Gianni Versace?