Bra princip!Hehe ja det är ju såklart det bästa men brukar ha som princip en ut en in![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra princip!Hehe ja det är ju såklart det bästa men brukar ha som princip en ut en in![]()
lite det jag är rädd för att den är så jäkla storHelt klart värt det. Du får dock inte ha alldeles för tunn handled om man säger så.
Min pjäs på 17,5cm handled
Jag säger KÖÖP!
![]()
![]()
Blir bara trevligare och trevligare den därFår väl posta en klockbild också som komplement till allt mitt svammel:
![]()
Fixade till en liten detalj idag (som dock kräver en del demontering för att kunna göras) som störde mig. Gillar looken med svart/vitt på dag/datum (åtminstone på mörka tavlor utan ram runt fönstret) men av någon anledning hade jag satt dit ett kanji och det funkar ju inte på en k-modell.
Så nu har den ett romerskt istället vilket också är det snyggaste i min bok.![]()
Inte sugen på mina? En "vintage turtle" och en på länk som är jäkligt lik en turtleIngen som vill byta bort en skx/Turtle?
Förresten hur är kvaliteten på den?, har sett lite reviews att kronskyddet lossnar och att bandstift hålen är väldigt långt utHelt klart värt det. Du får dock inte ha alldeles för tunn handled om man säger så.
Min pjäs på 17,5cm handled
Jag säger KÖÖP!
![]()
![]()
Kronskyddet lossnar när kronan är fullt utskruvad, det ska vara så nämligen.Förresten hur är kvaliteten på den?, har sett lite reviews att kronskyddet lossnar och att bandstift hålen är väldigt långt ut![]()
Blir bara trevligare och trevligare den därDu vet var jag finns om du tröttnar på den
![]()
okej då förstår jagKronskyddet lossnar när kronan är fullt utskruvad, det ska vara så nämligen.
Sen har den ju knappt några bandhorn alls så långt ut kan jag inte förstå. Skulle hålen sitta längre in så får man ju varken dit gummi eller länk, ja inte något alls faktiskt.
Edit: finishen tycker jag är mycket bra för pengen
![]()
Den där är jäkligt läcker, man blir ju sugen o slå till på en.Där var länken monterad
Så sjukt nöjd!!!
Bästa köpet på flera veckor
CW levererar igen!
![]()
Härlig färg!Den har något visst denna klockan
![]()
Ascool! Mycket fina färgerDen har något visst denna klockan
![]()
Härlig färg!
Ascool! Mycket fina färger
Underbart foto. Den är verkligen grym. Köpte den utav FOMO men måste säga att jag är sjukt imponerad.Inget byte på denna, fy fan vad bra den är! Hade jag varit lagd åt det hållet så hade den varit owg-klockan utan tvekan.
![]()
Har blått annarsNån som har ett svart schysst gummi i 22mm att byta mot band? Sjukt kass fantasi just nu.
Jag är sugen på Boldr. PMa.. var ju perfekt att oljefyllaJahapp.. då trillade man dit på Vostok’en...Så nu måste man ju rensa lite. Någon som är intresserad av en liten beatare i Boldr? Eller 2 svenska dressare?
Har blått annars
![]()
För den humana summan 3’ ska tilläggas, med ett flångnytt Bonetto-gummiBytes mot riksdaler eller annan bitig dykare? Helm Vanuatu, fullset.
![]()
Har en Seiko Padi Skx på Strapcode jubilee till bytes. Bytes med fördel mot något med dagkomplikation.
![]()
Dagkomplikation blagsmonklipation. Kanske en deal med mig???Har en Seiko Padi Skx på Strapcode jubilee till bytes. Bytes med fördel mot något med dagkomplikation.
![]()
Har inte provat men det blir nog ett sådant vid nästa beställning. Håller det samma klass som deras klockor så är det bra grejer.Någon som kan uttala sig om San Martins gummi? Deras clasp med dykförlängning är exakt vad jag letar efter och prismässigt får man gummi på köpet för mindre än vad Strapcodes dito skulle kostat.
![]()
hmm.. blev också sugen! Gruppköp kanske?Någon som kan uttala sig om San Martins gummi? Deras clasp med dykförlängning är exakt vad jag letar efter och prismässigt får man gummi på köpet för mindre än vad Strapcodes dito skulle kostat.
![]()