Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fasen jag får kämpa varje morgon för inte sätta klockan ovanpå tröjan. Jäkla influencer!Aktiebolaget Tomat represent!
![]()
Riktigt bra funktion, sjukt att inte fler tillverkare lägger till sådana funktioner.Vissa boetter är bara lite roligare att byta band och länk på.![]()
![]()
Kämpa inte emot, du vet att det är så den egentligen ska sittaFasen jag får kämpa varje morgon för inte sätta klockan ovanpå tröjan. Jäkla influencer!
Om klockan ska sitta över tröjan/skjortan/whatever så får jag problem med placering och längd på armbanden, har ALLTID upprullat till strax under armbågenKämpa inte emot, du vet att det är så den egentligen ska sitta![]()
Så länge det finns det band för våtdräkter så ska det nog funka för dig medOm klockan ska sitta över tröjan/skjortan/whatever så får jag problem med placering och längd på armbanden, har ALLTID upprullat till strax under armbågen
Oj, så små armband veefaan om det finns... Skulle vara om jag ger mig på och kortar frugans T-H 4000, kan funka men är nog på gränsenSå länge det finns det band för våtdräkter så ska det nog funka för dig med
Eller så hänger du klockan påkukenpenisen...over and out / Blondinbella
Du borde ha en alpinist
Hur går det med den oljefyllda?Du borde ha en alpinist![]()
Hm. Men då har man alltså köpt utan moms inom EU? Är det tillåtet? Jaja, spelar ingen roll nu. Har tyckt att hans priser legat i överkant för vad man får, men nu blir det för dyrt om det helt plötsligt tillkommer 25 % plus avgifter.Japp, det ser ut som om moms kommer tillkomma. Enl. honom så har alltid priserna varit utan moms men han verkar ha tagit den kostnaden. Alla utanför EU har fått betala samma pris.
"There's never been any VAT on the prices on my website.
Post #41
Eddie"
Tolkar det som att han tog den kostnaden.Hm. Men då har man alltså köpt utan moms inom EU? Är det tillåtet? Jaja, spelar ingen roll nu. Har tyckt att hans priser legat i överkant för vad man får, men nu blir det för dyrt om det helt plötsligt tillkommer 25 % plus avgifter.
Menade han inte tidigare, att han aldrig tagit betalt med moms? Det kommer ju PostNord/DHL/osv lägga på i Sverige?Tolkar det som att han tog den kostnaden.
@HSK Ni som beställt från dem, fanns moms specat på fakturan?
Inte om du handlar inom EUMenade han inte tidigare, att han aldrig tagit betalt med moms? Det kommer ju PostNord/DHL/osv lägga på i Sverige?
Men han är i UK, så det är skillnad nu jämfört med förra året.Inte om du handlar inom EU
Ja, nu tillkommer moms och importavgifter samt evt "admin avgift"Men han är i UK, så det är skillnad nu jämfört med förra året.
Den har stannat för stundenHur går det med den oljefyllda?
Galet cool! Stort grattisNytillskottet! San Martin SN064, älskar den ljusa tavlan och den sandblästrade finishen![]()
![]()
Jag har en knappt använd på mm300-aktigt gummi. Länk oanvänd. Är någon sugen så hör av er.Har ingen att byta men tipsar om SM MM300 - gedigen pjäs med grym lume för kaffepengar.
![]()
WR Watches
At WR Watches, we're here to cater to all of your wrist needs. We aim to ensure that our customers get pampered by the choices of items available with us ranging from watches to accessories, straps and everything to you at just one click away.wrwatches.com
![]()
![]()
På tal om leveranstid. Det finns ingen leverantör av den klockan som råkar ha lager i Europa? Antar att du köpt din på Ali.Tycker den är riktigt bra! Inget fancy, bara borstat rakt av. Lumen och tidshållning över förväntan. Lite skarpa kanter på insida bandhorn. Men för den lilla pengen är det inte mycket att tveka över! KÖÖÖR!
Edit: Det tog tre månader med leveransen. kan ju vara värt att nämna.
Yes det gjorde jag. Ingen aning? UK kanske?På tal om leveranstid. Det finns ingen leverantör av den klockan som råkar ha lager i Europa? Antar att du köpt din på Ali.
Slarvigt frågat av mig. Menade om det fanns nån leverantör på Ali som hade lager i Europa.Yes det gjorde jag. Ingen aning? UK kanske?