Jorå sattéééJa jodå så att....![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jorå sattéééJa jodå så att....![]()
Tack du! Will do!Vilken bildSom sagt hör av dig om det bli flipp
![]()
Vad har jag nu missat?Ja jodå så att....![]()
Skruvad it isHmmm... är det skruvar eller pins. Tycker mig se pin "pilar" på insidan av länkbiten.
![]()
Det är bara jag som är lite extra nöjdVad har jag nu missat?![]()
Och svaret på varför får jag helt enkelt vänta några dagar påDet är bara jag som är lite extra nöjd![]()
Jasså du tror att jag har handlatOch svaret på varför får jag helt enkelt vänta några dagar på(Tung-gung i bakgrunden
)
Den lätta gick jag INTE påJasså du tror att jag har handlat.
Det ska jag säga att det har jag in.... JO DET HAR JAG![]()
Hur har födelsedagen varit? Det blir ju möjligtvis lite annorlunda firanden nu.Hörni, jag kan inte ens citera er alla men tusen tack för alla fina gratulationer på min födelsedag! Jag smackar skamlöst in en äldre bild för att hålla topic. Men på riktigt, tack som fasen
![]()
Jag är helt kass på hemlisarDen lätta gick jag INTE på![]()
Mysigt med familjen, men ja i övrigt väldigt händelselös faktiskt. Märks tydligt, men gläds åt att ingen heller föreslog annorlundaHur har födelsedagen varit? Det blir ju möjligtvis lite annorlunda firanden nu.
Något klockrelaterat i paketen?Mysigt med familjen, men ja i övrigt väldigt händelselös faktiskt. Märks tydligt, men gläds åt att ingen heller föreslog annorlundadet blir bättre
Då är vi tvåJag är helt kass på hemlisar![]()
Nej, jag har i regel bara fått det senaste tre åren haha!Något klockrelaterat i paketen?![]()
Jag tyckte det såg för långt ut jämfört med klockan. Alltid är det något... Jag köpte den här trots att jag tyckte att den för stor. Det har ändå funkat braDet där med färger är hörsägen via WUS om en kommentar från mailkontakt med Jason, så inte 100 % och inte bekräftat officiellt ännu.
Länk till SF verkar inte aktuellt tyvärr. Jag får återkomma om nya länken till Fairwind när den kommit. Hoppas senast v5. Det kan bli lite konstigt eftersom jag misstänker att spännet är tjockt och eventuellt ser ut och känns klumpigt till klockan.
Söndagsblues.![]()
En sån har jag sneglat på. Hur är den? Främst kvalitetskänslan jag undrar över då den är oförskämt billig.Söndagsblues.![]()
Tycker den är riktigt bra! Inget fancy, bara borstat rakt av. Lumen och tidshållning över förväntan. Lite skarpa kanter på insida bandhorn. Men för den lilla pengen är det inte mycket att tveka över! KÖÖÖR!En sån har jag sneglat på. Hur är den? Främst kvalitetskänslan jag undrar över då den är oförskämt billig.
Ser inte för stor utJag tyckte det såg för långt ut jämfört med klockan. Alltid är det något... Jag köpte den här trots att jag tyckte att den för stor. Det har ändå funkat bra
![]()
Raven! Den är riktigt läcker och nu blev jag själv lite sugen på en sånNu lider det mot sommar och då får man ju lite feeeeling på sommarklocka. Vilken av dessa ska jagsikta på OM jag skulle köpa en till klocka 2021?
Halios Seaforth bahama yellow som det ryktas om ska få en come back i vår. På plus-sidan är myten och andrahandsvärdet. På minussidan är den för stor och jag gillar inte datum i samma färg som tavlan, den tappar i dynamik, så saknar den länk.
![]()
Nya Raven Trekker 39, den har ju allt Seaforth borde haft inkl rätt storlek. Den missar på andrahandsvärde och verk.
![]()
Som bubblare har vi certina som jag hoppas gör om sin PH200 i mindre storlek. Se det här projektet:
Jag kanske skulle haka på ett sådant. Då kanske jag äntligen kan få min Sarb035 att faktiskt sitta bra på min handled. Testat att både byta spänne och sätta på extension på originalspännet utan att bli nöjd...Apropå gruppköp! Inga som är sugna på att samla sig för ett köp på Strapcode?
Fri frakt World wide förutom till island?Vet någon varför en del säljare på chrono24 erbjuder fri frakt medan det hos andra kan tillkomma fraktavgift på över 500 spänn ?
Nog rent personliga val. I vissa länder är frakt billigt, medan andra är i nivå med, om inte helt i närheten ändå, av vad det kostar i SverigeVet någon varför en del säljare på chrono24 erbjuder fri frakt medan det hos andra kan tillkomma fraktavgift på över 500 spänn ?
Svincool! Och insert ser ut att linjera dessutom, det ser man inte varje dag.Ny affordable![]()