• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

FreakyLeo

Patek
2-Faktor
Denna kan ryka på byteslördag vid rätt klocka :)
Dykare som är annat än svart. Kronograf eller Monta. Pengar funkar också!
63B84F3F-B8CD-4CCB-8DB3-2602E860D39B.jpeg

Mmmm, en Fortis hade varit skoj... tror du att jag har något? (Kolla Snupps i sig... vet dock inte om jag är redo att skiljas från någon än dock ;) )

Byteslördag? 🙄😄
Nja, den sitter ganska hårt ;) Sen linjerar inte bezel ordentligt så det vill jag fixa först... sen får jag stålsätta mig för den ekonomiska förlusten också :p
 

Equilibrium

Garth
2-Faktor
Om @Von säger att det är en bra deal så är jag på, allt annat vore ju dumt... 😊
Saken är då att jag på något sätt får ta och prata med far. Be honom snällt att samla ihop klockorna och skicka dem till dig.

Det är ett vågspel... verkligen, men jag ska göra mitt allra bästa.

Samtliga klockor har originalboxar ( @Nilas vet nog exakt vad som finns till Steinharten)
Och @Nicke75 således till Casion.

Den blåa Timexen är helt ny och oanvänd.
 

KandreasF

Rolex
2-Faktor
Saken är då att jag på något sätt får ta och prata med far. Be honom snällt att samla ihop klockorna och skicka dem till dig.

Det är ett vågspel... verkligen, men jag ska göra mitt allra bästa.

Samtliga klockor har originalboxar ( @Nilas vet nog exakt vad som finns till Steinharten)
Och @Nicke75 således till Casion.

Den blåa Timexen är helt ny och oanvänd.
Grymt trevlig Steinhart!
 

TotteH

Patek
2-Faktor
@KlockTotte du är en av de bästa i denna tråd. Även när man själv tycker att man lägger standard inlägg för man lööööve av dig! Väldigt uppmuntrade.

Kramar kompis! ❤
Tack 🤗 Ibland håller jag med er 👍🏻 Ibland håller jag med 😍 (Extra mycket 😄)

Jag läser mer eller mindre allt, håller inte alltid med, men har heller inget tvång att säga emot 😉 Alla tycker verkligen olika, och det är det fina med detta. Ser så sjukt mkt fina inlägg och klockor här, men inte så ofta något jag skulle kunna tänka mig att bära själv. Men det hindrar inte mig från att ändå tycka något är fint eller bra 🤗
 

TotteH

Patek
2-Faktor
Jag är ju här! Tar gärna en kopp faktiskt😂
Jaha..tagen på bar gärning 😳 Hur ser du på detta? Är det Hin Håle som ligger bakom detta? Kommer Tudor överleva eller kommer alla att sälja sina Tudor och köpa San Martin? Känner du som Tudor ägare att det är din uppgift att stå upp för Tudor, ditt märke, ditt levebröd, ditt skötebarn? Att här ska minsann inte en smutsig kines komma och tillverka klockor som ser ut som "ditt" märke!
 

KandreasF

Rolex
2-Faktor
Jaha..tagen på bar gärning 😳 Hur ser du på detta? Är det Hin Håle som ligger bakom detta? Kommer Tudor överleva eller kommer alla att sälja sina Tudor och köpa San Martin? Känner du som Tudor ägare att det är din uppgift att stå upp för Tudor, ditt märke, ditt levebröd, ditt skötebarn? Att här ska minsann inte en smutsig kines komma och tillverka klockor som ser ut som "ditt" märke!
Fan är du inne i mitt huvud eller?

...😂😂😂

Jag är helt säker på att jag inte är ett klockmärke! Det är ingen skillnad på denna eller min Tisell. Jag är mest ute efter kaffet bror!
 
Topp