FOQ
Guld
you know it. Tudor kommer säkert att kånka nu.Jaha, nu ska Tudor ambassadörerna/delägarna med komma in i tråden och hälsa på och ta en kopp Java
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
you know it. Tudor kommer säkert att kånka nu.Jaha, nu ska Tudor ambassadörerna/delägarna med komma in i tråden och hälsa på och ta en kopp Java
Jaha..tagen på bar gärning Hur ser du på detta? Är det Hin Håle som ligger bakom detta? Kommer Tudor överleva eller kommer alla att sälja sina Tudor och köpa San Martin? Känner du som Tudor ägare att det är din uppgift att stå upp för Tudor, ditt märke, ditt levebröd, ditt skötebarn? Att här ska minsann inte en smutsig kines komma och tillverka klockor som ser ut som "ditt" märke!
Kanske en blå också
Fan, det är ju nästan sådär mitt kommande bygge ska se ut. Jag hade ju lika gärna kunnat köpa den där och byta visare baraSan Martin BB58.
Fan är du inne i mitt huvud eller?
...
Jag är helt säker på att jag inte är ett klockmärke! Det är ingen skillnad på denna eller min Tisell. Jag är mest ute efter kaffet bror!
Ser fram emot GTGnPuh Startar bryggaren nu. Drar igång en påse popcorn med för framtida bruk
Fan, det är ju nästan sådär mitt kommande bygge ska se ut. Jag hade ju lika gärna kunnat köpa den där och byta visare bara
Haha nä, av någon anledning tål jag inte Mercedes hands. Jag har några mm hands från monster watches jag ska använda. Vill helst inte bygga klockor som blir kopior heller.Kör du mercedes?
Finns det någon det kod? ;-)Vi har släppt den blå Sectorn nu. Art-Deco deluxe!
Läste för några sidor sedan att man ville se denna versionen, så here it goes!
Vi har släppt den blå Sectorn nu. Art-Deco deluxe!
Läste för några sidor sedan att man ville se denna versionen, så here it goes!
Ja, samma ”klocksnack10” gäller alltjämnt!Finns det någon det kod? ;-)
Tack!Riktigt bra
Tycker ni inte proportionerna ser lite konstiga ut?San Martin BB58.
Tycker ni inte proportionerna ser lite konstiga ut?
Finns dom att beställa?San Martin BB58.
Beställning lagdJa, samma ”klocksnack10” gäller alltjämnt!
Stort tack!Beställning lagd
Enligt deras butik på Aliexpress ska de släppas framåt marsFinns dom att beställa?
Efter ha haft för många miyota så har jag fått ett tics. Om man gör en dubbelsnärt med handleden på precis rätt sätt så belönas man med en jättelång snurrJa, och har man väl börjat tänka på oljudet så finns det ingen återvändo, synd på ett annars finfint verk tycker jag.
Har forskat lite på ämnet och kommit fram till att det verkhållarens fel...en plastbit för några få kronor, vafan citizen
Vad är detta för kul klocka? Känner inte alls igen märketVart en Marlin.. look alike med min gamla Armida..
Har du någon skapelse att visa upp?Haha nä, av någon anledning tål jag inte Mercedes hands. Jag har några mm hands från monster watches jag ska använda. Vill helst inte bygga klockor som blir kopior heller.
Helt rätt där, låter kulEfter ha haft för många miyota så har jag fått ett tics. Om man gör en dubbelsnärt med handleden på precis rätt sätt så belönas man med en jättelång snurr
Vad är detta för kul klocka? Känner inte alls igen märket
Ready ship January 30th.Finns dom att beställa?
Oj tjena, skaplig PJÄS!
Oerhört lockande! Har du beställt?Ready ship January 30th.
pre-order now get $20 off, free shipping.
Shop Click
$20 off code: AB66San Martin Watches Official Authorized Store | EU Warehouse
Online shopping for San Martin Official watches Authorized store 6 years. Free shipping, one month return. EU warehouse available, DHL delivery 2-5 days arrive, no tax no stress. automatic mechanical watches, diving watches, pilot watches, bronze watches etc with great quality.www.skbwatches.com
Svincool! Är dock inte man nog att bära upp 45mm tyvärr..
Ingen fara..känns inte på min 18.5 cm handled.. gratis träningSvincool! Är dock inte man nog att bära upp 45mm tyvärr..