Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tycker dom är klockrena, ganska typiska Genta visare som för tankarna till Aquanaut, Nautilus och Royal OakHur tycker du tim och minutvisarna funkar IRL? Dom ser ut som snäppet för tjocka på bild
Hur gick det?Startar Lördagen med Melodikrysset.
Men charmiga! Jag saknade de sköna vibrationerna från rotorn när jag var utan.7750 är monstruösa på alla sätt och vis
Tycker dom är klockrena, ganska typiska Genta visare som för tankarna till Aquanaut, Nautilus och Royal Oak
Tror inte att jag har så mycket att byta med längre Vad letar du efter?
Byteslördag?Dagens Skvale
Svarttavlade dykare is my game!Lite sugen på din Tisell, men tror inte jag har något du är intresserad av tyvärr...
Min Aquaracer har svart tavla...Svarttavlade dykare is my game!
Haha ja men där är det lite nivåskillnadMin Aquaracer har svart tavla...
42 mm?Denna kan ryka på byteslördag vid rätt klocka
Dykare som är annat än svart. Kronograf eller Monta. Pengar funkar också!
40mm på denna
Kattmys, Coca-Cola och längdskidor
Jajamänsan, klocktorkan blev mig övermäktigköpte du den sen, mkt trevlig!
Vill du byta den mot 2 Timex och en Casio ?Min Aquaracer har svart tavla...
Bilder?Vill du byta den mot 2 Timex och en Casio ?
Eller ursäkta, det kommer inte upp i värdet på Tag ’en.
2 Timex och en Steinhart dykare ?
Värt en funderare..! Vad är det för storlekar?
Steinhart är 39 mmVärt en funderare..! Vad är det för storlekar?
Vänta här nu...är helbronsaren borta?Var i Ulricehamn över dagen med dottern, megafullt med folk, bara så ni vet även om de säljer begränsat med liftkort.
nu sitter jag och leker med sommarklockorna. Man ser tydligt att orange och gul urtavla saknas.
Synd att de är så små... Steinharten är iofs intressant ändå. Mer info om Casion?Steinhart är 39 mm
Timex är båda 38 mm
Jag har faktiskt i te sett någon av klockorna med egna ögon. De ligger alla hemma hos far i Sverige.Synd att de är så små... Steinharten är iofs intressant ändå. Mer info om Casion?