Felpost, vad i helvete.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fel. Det viktigaste för begagnatmarknaden är marknadsvärde dvs tillgång kontra efterfrågan, inte nypris.Ja det är väl för att det är den mest relevanta frågan för vilket pris som är rimligt för en begagnad?
Du får givetvis sätta vilket pris du vill, men att "få tillbaka pengarna" dvs nypris för en beggad klocka är inget jag skulle göra. Men lycka till.
haren känsla av att lelle söta kaninen är död så det får vi verkligen hoppasJag haren mkt trevligare lördag än den där haren i alla fall
Zelos Mako är en fantastisk klocka och den där modellen är otroligt snygg!
Haha, din röst väger tyngst.glöm inte att jag står först i flippkön .......eller vänta nu, är det ghost date eller?
Ja everest expedition gillar jag.Inte riktigt vad du frågar men aldrig fattat grejen med just denna Explorerhärmapan även om Smiths inte är Smiths. Höjden av ironi då det var Smiths och Rolex som fightades om gunsten -53 (som alla vet var det Smiths och inte Rolex som var med på själva toppbestigningen).
Som om Volvo skulle tillverka bilar som ser ut som...Saab
Med det sagt tycker jag Everest Expedition är schysst för det är ju en Smiths
Utan!Ahhh, beslutsångest deluxe. Med eller utan datum? Behöver er hjälp. Rösta enl. nedan
för datum
utan datum
Skoja lite bara, min röst är luft värd Grymt bra information, 9039 precis som det ska vara (står inget om det på sajten)Haha, din röst väger tyngst.
Tog med datum just för att jag misstänkte ghost date. Skrev till Nick och frågade och det är inte det. Han använder 9039 för no date Lutar därför åt ett byte.
Bombsäker att du inte kan tänka dig att byta "poormans-bratten" mot tex en Timex?Inga byten den här gången utan söker dineros för återinvestering i klocklådan
Seiko digitalare 500 kr/st
Seiko Kinetic 350 kr (funkar bra på handleden dock dålig gångreserv)
Tissoten 850 kr
Paketpris 2000 kr
Man får såklart gilla precis det man vill, bara min skalle som blir förvirrad ibland (jämt)Ja everest expedition gillar jag.
Den känns bra utifrån att den ej försöker likna en explorer utan just en Smiths Jag har haft ett motstånd till den svarta Smiths explorer varianten men är ändå nyfiken att prova den på något osunt sätt
Vet ju att proportionerna är helt rätt för mig men har egentligen aldrig varit någon speciell explorer fan.
Fel. Det viktigaste för begagnatmarknaden är marknadsvärde dvs tillgång kontra efterfrågan, inte nypris.
Du verkar inte intresserad, varför argumentera prissättning på min potentiella annons?
Dessutom skrev jag att jag gav 3,5' men hade tänkt mig strax över 3'. Läsförståelsen har tagit helg kanske?
Bombsäker att du inte kan tänka dig att byta "poormans-bratten" mot tex en Timex?
Har en G-shock som kan bytas bort också...Hade det inte varit ute en tråksub (se G-Shock tråden) på k&s så hade jag definitivt kunna tänka mig det
Har en G-shock som kan bytas bort också...
Redan haft en sådan
Sälj den till @Nicke75 !Har en G-shock som kan bytas bort också...
Vadå är det för tre clasp du har? Bredd på dom?Dessa två skulle behöva lämna pga inköp av någonting helt annat i klockväg, finns det något intresse i tråden?
Jag är ganska medgörlig (inom rimliga gränser) gällande priser så PMa om det finns minsta sug!
Har dessutom en del tillbehör att avyttra, allt på bilden säljes så att säga
Även rullen som allt ligger på är till salu!
Två Geckota, jäkla bra skick oanvända tror jag, tror tillåme att plasten är kvar på ena och ett glidelock i bra skick dock använt.Vadå är det för tre clasp du har? Bredd på dom?
Attans, letade efter en 20 mm.Två Geckota, jäkla bra skick oanvända tror jag, tror tillåme att plasten är kvar på ena och ett glidelock i bra skick dock använt.
Alla tre är för 18mm länk.
Fick köpa den av min AD för 1500kr, det kallar jag för affordable! Den ska stanna i samlingen för alltid! Har blivit en av mina favoriter. Tredje gången jag äger en Arnie, tredje gången gillt denna gång stannar den!
Och tack för KS bästa tråd, är inte så aktiv här men är inne dagligen och kikar på era klockor
Wow, vilket fynd! Sluta lura i kulisserna, fortsätt postaFick köpa den av min AD för 1500kr, det kallar jag för affordable! Den ska stanna i samlingen för alltid! Har blivit en av mina favoriter. Tredje gången jag äger en Arnie, tredje gången gillt denna gång stannar den!
Och tack för KS bästa tråd, är inte så aktiv här men är inne dagligen och kikar på era klockor
Hur ser man det?Såg för övrigt att jag firar fyra år på KS idag. Stackars er...
Hittade..wow inne på mitt 6:e år..Såg för övrigt att jag firar fyra år på KS idag. Stackars er...
Yes bossWow, vilket fynd! Sluta lura i kulisserna, fortsätt posta