• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

webdiddy

Omega
Okay boys, har 1000kr plus växel som bränner i fickan, vad ska jag lägga det på tycker ni, helst begagnat. Måste minst vara 42mm gärna dykare. Då detta är knappt kaffe pengar så blir det lite av en utmaning att få tag på nått vettigt.

Ni som gillar tuff musik kan lyssna på ett av mina favorit album tills dess. :D
 

Nicke75

Patek
2-Faktor
Dessa två skulle behöva lämna pga inköp av någonting helt annat i klockväg, finns det något intresse i tråden?
Jag är ganska medgörlig (inom rimliga gränser) gällande priser så PMa om det finns minsta sug! :D
91FE2CB0-8432-4D41-A5A2-8443F5CBA1EC.jpeg
54148E54-ED17-4232-A00E-94BEF8BC9D3A.jpeg

Har dessutom en del tillbehör att avyttra, allt på bilden säljes så att säga 😊
4D500CF9-3CD3-426F-A734-0ECC72EA1506.jpeg




488CBB24-6B28-4C04-952D-50145629018D.jpeg

0AD5CAA4-A099-4952-AFEC-0950E6320DF4.jpeg

Även rullen som allt ligger på är till salu! 😃
Något gummi i 20mm?
 

Code

AKA Vincent B
Fick köpa den av min AD för 1500kr, det kallar jag för affordable! Den ska stanna i samlingen för alltid! Har blivit en av mina favoriter. Tredje gången jag äger en Arnie, tredje gången gillt 🤣 denna gång stannar den!
Och tack för KS bästa tråd, är inte så aktiv här men är inne dagligen och kikar på era klockor ☺️
59A3FDBC-8A75-4937-9B7C-FC658B4BF930.jpeg
Tror när jag ser kvitto på 1500kr från AD. Sorry men låter för bra för att vara sant. Hur bra kund man än är. 😁😁
 

Jox

Rolex
2-Faktor

Jockinho

Patek
2-Faktor
Många kör ju även den melodin för att försöka få ner andrahandsmarknaden. Dvd "säger" att dom köpt en klocka jättebilligt för att få den ännu billigare beggad..

Men han äger ju klockan så varför skulle han vilja få ned priset begagnat. Och ett ex sätter ju inte standard för alla (fanns ju en som köpte en Hamilton för 800kr pga fel hos uret.se). . Är ju snarare så det hypas upp klockor.
 

Glantzen

FOP - Father Of Pearl
Paneristi
Friends Of KS
2-Faktor
Okay boys, har 1000kr plus växel som bränner i fickan, vad ska jag lägga det på tycker ni, helst begagnat. Måste minst vara 42mm gärna dykare. Då detta är knappt kaffe pengar så blir det lite av en utmaning att få tag på nått vettigt.

Ni som gillar tuff musik kan lyssna på ett av mina favorit album tills dess. :D
Du behöver den här:
BD25DFD2-19DB-40EB-A33A-083B596A51EF.jpeg

Casio EF-538D-7AV

Kan lova dig att den sitter som en smäck på dig, i största laget för mig så perfekt för dig.
Knep den NOS på tratten nyligen!
En femhunka med frakt blir bra.
 

KandreasF

Rolex
2-Faktor
Okay boys, har 1000kr plus växel som bränner i fickan, vad ska jag lägga det på tycker ni, helst begagnat. Måste minst vara 42mm gärna dykare. Då detta är knappt kaffe pengar så blir det lite av en utmaning att få tag på nått vettigt.

Ni som gillar tuff musik kan lyssna på ett av mina favorit album tills dess. :D

🤔🤔🤔
44 mm säsongsanpassat deluxe
 

Glantzen

FOP - Father Of Pearl
Paneristi
Friends Of KS
2-Faktor
Vill inte låta dryg..men svårt o tro på att AD släpper en Arnie under inköpspris..hur bra kund man än är..
Nu ska jag inte prata för @Wasabi men jag tolkar det som att han har köpt den av sin AD privat ”begagnad” precis som jag gjort med en stålis en gång.
Ser inget orimligt med priset isf...

Fan var lite glad för att en klockbroder lyckats få en bra deal istället!
 

Remofflan

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Spelar ingen roll om man ligger på låset när det öppnar. Man kommer inte fram ändå tyvärr. Har hänt flera gånger sen vips så är det stängt igen och han måste packa 15 klockor igen.
Jag bojkottar det stället.
Jag försökte en gång. Lyckades få en klocka i varukorgen men inte den jag egentligen kom dit för så sket i det. När jag kom fram först var den slut ändå. Tråkigt
 

webdiddy

Omega

🤔🤔🤔
44 mm säsongsanpassat deluxe
Kan den moddas med vissa sekio delar?
 
Topp