• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

lolhasse

Cartier
D68BA385-9DAF-42CF-B1D3-CC97E62D0D3A.jpeg
Sinn T2? Look a like från SM, Bytes säkert efter några öl idag 😝 San Martin SN064. Dykare isf 👍
 
Senast ändrad:

Oscarmessi

Omega
2-Faktor
Riktigt schysst ge bort klocka, mycket kvalité för pengen! Har haft flera SM och alla har varit outstanding, så om inte denna passar dig så kommer snart en BB58 homage i svart eller blått i samma mått 👍
Ja verkligen! Min pappa är en klassisk Citizen Ecodrive-kvarts-bara-det-funkar, så riktigt kul att kunna ge en automatare med prisvärd kvalitet!

Hehe tack för tipset! 👍
 

v0n

Patek
2-Faktor
Vad får ni för feeling ang de nya versionerna av Smiths Everest 36 med gilt dial och Commando ?
Jag gillar Commando varianten men föredrar nog den vanliga framför gilt.
Har tyvärr inga bilder men ni kan klicka på länken här. https://www.timefactors.com/
Inte riktigt vad du frågar men aldrig fattat grejen med just denna Explorerhärmapan även om Smiths inte är Smiths. Höjden av ironi då det var Smiths och Rolex som fightades om gunsten -53 (som alla vet var det Smiths och inte Rolex som var med på själva toppbestigningen).
Som om Volvo skulle tillverka bilar som ser ut som...Saab 🤔

Med det sagt tycker jag Everest Expedition är schysst för det är ju en Smiths 😄
 
Topp