Och ett somrigt bygge:
Den är så cool!
Tog mig friheten att använda ett likadant insert när jag i afton plockade ihop denna av överblivna delar:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Och ett somrigt bygge:
Shiet! Läckerbit! Rock on
Det där var en rejäl pjäs. Stackars skjortan som får slåss mot denDu behöver en Bulova Precisionist kronograf
Shiet! Läckerbit! Rock on
Vad är det för rem förresten?
Jäkligt snyggt! Är boetten från lucius? Såg nån seikonaut nu medDen är så cool!
Tog mig friheten att använda ett likadant insert när jag i afton plockade ihop denna av överblivna delar:
Jäkligt snyggt! Är boetten från lucius? Såg nån seikonaut nu med
Jäkligt snyggt! Namokis 62mas, är den 38-40?@Kalvin jag hade min SPB147-tavla i denna boetten först men sedan flyttade jag ju över den till Namokis nya 62mas-styleboett:
Hade vi något gruppköp från watchgecko som låg i rören eller har det skeppet redan seglat?
Nån som kan förklara vad jag gjort för fel? Och om den nu inte får ligga ute till salu, varför tas den inte bort helt utan markeras som Avslutad?
Vad har letat sig in under tröjärmen i dag då? Den som gissar rätt får bära hatt obehindrat under en hel arbetsdag.
Dubbelt datum med kooltVill bara inflika att en polerad 1521 blir bara bättre med repor. Det är en toolwatch och den är till för att användas!
Snyggt spanat!Christopher Ward. Fast vad modellen heter..
Edit: Makaira
Det är inte en Daniel Wellington iafVad har letat sig in under tröjärmen i dag då? Den som gissar rätt får bära hatt obehindrat under en hel arbetsdag.
Haha, det såg jag inte ens. Det är en inbyggd bonus! Ser ut som att det är dubbelt av allt för att innerringen är så sjukt blank.Dubbelt datum med koolt
Jäkligt snyggt! Namokis 62mas, är den 38-40?
Ser fantastiskt bra ut hojta gärna om det bli flipp41mm, den är kompatibel med SKX-delar. Jag har ju ganska smala handleder (16,5-17cm) och tycker att den bärs väldigt behagligt.
Ser fantastiskt bra ut hojta gärna om det bli flipp
Neumann och Linslusen
Förbenat bra den där.Morrn people!
Ingen som vill testa en MALM Catalina?
3,5 bananer inkl bananbåt