• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

FOQ

Audemars
Nån som kan förklara vad jag gjort för fel? Och om den nu inte får ligga ute till salu, varför tas den inte bort helt utan markeras som Avslutad?
🤨

Screenshot_20210208_221305.jpg

Vänta nu. Menar du att den är kvar?

Fattar faktiskt inte heller. Är ju inget uppenbart regelbrott här?

Tottes logik med nedbantning av klockor till att utöka makes more sense än detta.
 

v0n

Patek
2-Faktor
Fan det där med att hitta en sommarklocka var lättare sagt än gjort.
Hittills har det här hänt:
1. Jag ville ha en gul eller orange tavla.
2. Landade i att då vill jag ha Halios i Banana yellow eller CW C65 med gul tavla.
3. Kom då på att en sommarklocka bör kunna vara med överallt på alla aktiviteter utan att behöva vara rädd för repor.
4. Båda ströks.
5. Började istället snegla på full lume dials. Känns också somrigt och skoj!
6. @FreakyLeo började locka med sin squale på byteslördag.
7. Se punkt 3. Struken.
8. @Von s hemmabygge förefaller perfekt för ändamålet, men är ju en one of a kind och jag tänker inte bygga en likadan och vara härmapa. Struken (så länge Von inte ska sälja sin).
9. Just nu är top contender Heimdallr SKX med full lume dial, men har inte kunnat helt bestämma mig än.
10. Hjälp!
Du tänker för mycket 😂
Knåpa ihop din egen nu som du var inne på sist, bra för plånboken och vansinnigt roligt! Kunde inte bry mig mindre om du tänker liknande min, det vet du 👍🏼
 

Weberg

Audemars
Händer inte detta dig ganska ofta. Alltså att du får massor random edits?
Näe... Kan jag inte påstå. Senast var nog när jag råkade posta en jacka i fel Lifestyle-tråd. Men då togs den bara bort helt, utan någon förklaring. Det var nog det jag gnällde över här då. Att man liksom vill ha en liten heads up så man får chans att ändra annonsen.
 

Baramats

Audemars
2-Faktor
Vilken Armidamodell är det? Ser kanonfin ut.
Det är deras A12, 38 mm 62MAS-version i blått. En sån här:
 

Aros

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Det är deras A12, 38 mm 62MAS-version i blått. En sån här:
Grym! Bara 48 i lug to lug 👍🏻
 

Equilibrium

Garth
2-Faktor
Topp