Jäklars!Idag tar jag en paus från dykarna och kör en prisvärd pilot istället.
Fick ett epileptiskt anfall när jag kollade på urtavlan i mer än en minut!
Händer mer på den än hela sagan om ringen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jäklars!Idag tar jag en paus från dykarna och kör en prisvärd pilot istället.
Stiligt! Dom där är 42mm va?
Sjukt bra samling men Squale-delen är next level. Galet bra avvägt!Aaaargh! Tänkte lägga upp SOTC på instagram men man kan tydligen inte skriva hur mycket text som helst Jaja, får lägga mina crappy bilder här istället
1: Beaters/Träningsklockor
2: Mikrosamlingen
3: Skvales, bör nog finslipa den samlingen lite.
4: Certina DS, senaste beroendet.
5: Seiko kvartsarna, 50 har blivit 3
6: Chinese specials
7: Keepers, lämnar nog bara i testamentet
8: Gåvor... vad kan man hitta på med dem, vill inte sälja dem?
9: Hänger lite löst om jag hittar något... funderar på något finare om jag kan skrapa ihop tillräckligt med stålars... Omega, CW, Breitling? (Nej dem är inte till salu än ... förutom om ni har något fint att byta flera mot en med... om någon sitter och trycker på en Seamaster eller Speedy kan jag lägga till Borealisen i säljhögen också)
Det där var ju en i en helt egen klass, jäklar vad bra!Tråkig tisdag blev genast roligare med spännande överraskningar i brevlådan
Avdelning "koka soppa på en spik", the one only bandtrollkarl @SpaceAce går på knock som vanligt, så koolt så hälften vore nog, finner inga ord kompis!
Avdelning @Kreacon som än en gång bevisar varför den här tråden är mer än bara en tråd, bara skickar band bara sådär, tack vännen!
Tack tack Väldigt nöjd själv faktiskt Hade dock gärna provat en modern 2002a också... Ligger högt på listan.Sjukt bra samling men Squale-delen är next level. Galet bra avvägt!
Haha, det ska du vara! Jag har faktiskt aldrig testat en modern 2002a men jag kan tänka mig att balansen blir bättre med 22mm bandbredd istället för 19mm. I övrigt är designen väldigt lik, inte mycket som har ändrats genom åren (som tur är).Tack tack Väldigt nöjd själv faktiskt Hade dock gärna provat en modern 2002a också... Ligger högt på listan.
Ajaja, har du drulle på hemförsäkringen så kanske det går fixa till en human kostnad (självrisken). Förmodar att den måste tillbaka till Monta. Kolla även så du inte fått några skärvor innanför glaset för då finns även risken att urverket måste tas isär och rengöras/servas
En vecka in i ägandet får min Triumph hälsa på min köksbänkskiva i granit.
Vad ska jag ta mig till????
WhatHar checkat ut från allt vad klockor heter och kör nu smartwatch 24/7. Var dock tvungen att klippa denna så jag har en anledning att hänga lite i forumets grymmaste tråd!
True story
Tråkig tisdag blev genast roligare med spännande överraskningar i brevlådan
Avdelning "koka soppa på en spik", the one only bandtrollkarl @SpaceAce går på knock som vanligt, så koolt så hälften vore nog, finner inga ord kompis!
Avdelning @Kreacon som än en gång bevisar varför den här tråden är mer än bara en tråd, bara skickar band bara sådär, tack vännen!
Det där rosa bandet är tamejfan bland det coolaste jag sett! Hatten av, @SpaceAceTråkig tisdag blev genast roligare med spännande överraskningar i brevlådan
Men..varför? Om man får vara så fräck att fråga?True story
Faen vad bra det blev Magiska fingrar på den där @SpaceAceTråkig tisdag blev genast roligare med spännande överraskningar i brevlådan
Popcorn och Pippi på rymmen.
Oh vilken spännande bildPopcorn och Pippi på rymmen.
Vad är det för ref på den där, har kikat runt lite sen du postade bild på den förra veckan haha. Hittar bara sgf och snjx men inte med dag vid 12! Har vart sugen på tidigare nämnda, men denna är lite vassare t.om.
Vad är det för ref på den där, har kikat runt lite sen du postade bild på den förra veckan haha. Hittar bara sgf och snjx men inte med dag vid 12! Har vart sugen på tidigare nämnda, men denna är lite vassare t.om.
Tråkig tisdag blev genast roligare med spännande överraskningar i brevlådan
Skit också, tänkte inte så långt att det finns folk med dålig moral och letar offer här på forumet. Jag är nog både lite naiv och lite för snäll.Vågar du?
Vågar du visa ditt face?
Tänkte det skulle vara kul att få de in bild på de vi tjötar med här på forumet, som det är nu så assocíerqr man ju folks "nicks" med deras avatarer men hur ser du ut på riktigt, vad säger du, vågar du? :) Jag kan föregå med gott exempel och börjar med en bild på mig själv.klocksnack.se
Många här inne vet hur "trådstammisarna" ser ut (vem skulle kunna glömma @MaBr i mankini?), vi är inte så blyga, men vi håller oss i tråden gissar jagSkit också, tänkte inte så långt att det finns folk med dålig moral och letar offer här på forumet. Jag är nog både lite naiv och lite för snäll.
För bövelns! Svincoolt. Nu bygger du en Zisou till undertecknad! Jag behöver en udda fågelTråkig tisdag blev genast roligare med spännande överraskningar i brevlådan
What? Äkta guanchaleSkvalle är med och steker griskind till carbonaran