Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du hade fått den billigt också Dom håller inte värdet uppe på K&SHar för mig att jag såg den där på köp & sälj och var jävligt sugen!
Åh, finns det en guinand tråd, kunde jag kanske anat. Håller helst till här under korkeken och luktar på.... visst jag, blev lite ivägburen. Tack för tipset i alla fall kanske kollar upp det.Den där borde verkligen hamna i Guinandtråden.
-med massor av info om modellen.
Fri tillgång på braj och Konrads kalasklister!
Enjoy kompis!
Tack för alla snälla ord. De uppskattas verkligen.
Idén om ett Converseband har funnits ett tag men det har aldrig blivit av att tillverka ett förrän nu.
Magisk Vonstock/Totte-mod och lite partiskt måste jag ju säga att den passar riktigt bra på det där gumminatot.
Mando på canvas är ju touchdown .Du har inte stött på Star Wars canvas nånstans? Hade varit ballt med ett riktigt brett band med Mando på!
Mando på canvas är ju touchdown .
Himla kul att höra! Tack! Kul att du gillar den!
Ta den turkosa istället!!! Men skippa länken! Eller köp min! A9 har gått mig förbi, ser inte dum ut!
Du hade fått den billigt också Dom håller inte värdet uppe på K&S
Det är en väldigt liten trådÅh, finns det en guinand tråd, kunde jag kanske anat. Håller helst till här under korkeken och luktar på.... visst jag, blev lite ivägburen. Tack för tipset i alla fall kanske kollar upp det.
Hm, inget jag har koll på men att det inte skulle finnas något sådant bland Disneys Star Wars-merch känns högs orimligt...Du har inte stött på Star Wars canvas nånstans? Hade varit ballt med ett riktigt brett band med Mando på!
Han med skägget på ett band. Mumma!
Känns som att något Star Wars-canvas hade passat min DirenzoHm, inget jag har koll på men att det inte skulle finnas något sådant bland Disneys Star Wars-merch känns högs orimligt...
Kul idé. Vi får hålla utkik.
Felix Herngrens bortglömda tvillingbror?Han med skägget på ett band. Mumma!
Usch, vad hemskt! Jag tänker på den där artikeln som cirkulerade nyligen där en kille blev mördad för sin Steinhart (eller vad det nu var) eftersom rånarna trodde att det var en äkta Rolex och högg ner honom när han gjorde motstånd.Nej, inte här. Men han kände igen rånaren som hade en keps med ett utmärkande tryck på och har således sett honom innan. Rånaren i sig var nog heller inte inne på att det var just en Tissot. Men varför öka risken för ingenting? En del har sina namn & städer här och det finns tyvärr folk till allt. Behöver absolut inte vara av det dyrare segmentet.
Du gillar verkligen skägg
Profilen på dessa kan man inte få nog avDu gillar verkligen skägg
Jag tycker det kliar så förbannat och så fastnar det grejer, har dessvärre kardborrekvalitet så lika bra att skita i det
Klockor i snö för topic.
Kliar bara när det är för kort eller misskött.. jag har iofs hyfsat kort, mest för att jag har några störiga "vågor" som gör att det lockar sig. För mycket meck att blåsa och fixa, för att få det rakt men helt utan går bort då jag inte ser riktigt klok ut renrakad. Sista gången jag testade var i slutet av April -97Du gillar verkligen skägg
Jag tycker det kliar så förbannat och så fastnar det grejer, har dessvärre kardborrekvalitet så lika bra att skita i det
Klockor i snö för topic.
Ja, jag håller bara med, din bild säger mer än tusen ordProfilen på dessa kan man inte få nog av
Har svårt att slita blicken
Är smått avis på folk som kan bära upp ett skägg med pondus, många som tror dom gör det men det gör dom inte Jag tror dock du gör detKliar bara när det är för kort eller misskött.. jag har iofs hyfsat kort, mest för att jag har några störiga "vågor" som gör att det lockar sig. För mycket meck att blåsa och fixa, för att få det rakt men helt utan går bort då jag inte ser riktigt klok ut renrakad. Sista gången jag testade var i slutet av April -97
Men dömer ingen, alla kör på det som är bäst för dem tycker jag.
Snygg bild!
Kontrar med äldre bild på en ryss, en Pokémon och en Gremlin
En Dumas kanske?Fan det där med att hitta en sommarklocka var lättare sagt än gjort.
Hittills har det här hänt:
1. Jag ville ha en gul eller orange tavla.
2. Landade i att då vill jag ha Halios i Banana yellow eller CW C65 med gul tavla.
3. Kom då på att en sommarklocka bör kunna vara med överallt på alla aktiviteter utan att behöva vara rädd för repor.
4. Båda ströks.
5. Började istället snegla på full lume dials. Känns också somrigt och skoj!
6. @FreakyLeo började locka med sin squale på byteslördag.
7. Se punkt 3. Struken.
8. @Von s hemmabygge förefaller perfekt för ändamålet, men är ju en one of a kind och jag tänker inte bygga en likadan och vara härmapa. Struken (så länge Von inte ska sälja sin).
9. Just nu är top contender Heimdallr SKX med full lume dial, men har inte kunnat helt bestämma mig än.
10. Hjälp!
Fan den bezeln alltså, jag veta vad den heter NUUUU!Profilen på dessa kan man inte få nog av
Har svårt att slita blicken
Till eder tjänst min bästa herreFan den bezeln alltså, jag veta vad den heter NUUUU!
Tackar och bockar till dig min gode man!Till eder tjänst min bästa herre
Vostok Amphibia 720 PVD Universal Bezel
Russian Vostok Amphibia 720 PVD Universal Bezel can be purchased at official retailer of Vostok Watch-Makers Incmeranom.com
Vet inte gällande längden på luggarna. De kanske bara ser långa ut då stifthålen är så långt ut. Där håller jag med dig, de hade gärna fått flytta in närmare boetten.Vad tycker mina mikro- och affordablebröder om denna klocka? För långa luggar? Och stiffthålen är för långt ner på luggen?
Tror du det kan se skumt ut med perlon och de luggarna?Vet inte gällande längden på luggarna. De kanske bara ser långa ut då stifthålen är så långt ut. Där håller jag med dig, de hade gärna fått flytta in närmare boetten.
Jag kliver in från sidan, tror inte det ser skumt ut men ville bara tipsa om att ifall det skulle se skumt ut. Testa ett sånt här?Tror du det kan se skumt ut med perlon och de luggarna?