• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Nytt från min vän @moggec
Jäklar vilken AR och nattsvart tavla! 😲
Passa på att norpa terrys
4F20F668-D234-484A-9AF8-56CF2EAAC2B9.jpeg

Håller helt med! Just svärtan är sjukt bra. Och 51 l2l märks inte alls, bärs riktigt skönt. Knip @TerryTee s någon som har medlen!

Enjoy kompis! 🤗

Tack för alla snälla ord. De uppskattas verkligen. 🤗
Idén om ett Converseband har funnits ett tag men det har aldrig blivit av att tillverka ett förrän nu. :)
Converse.jpg

Magisk Vonstock/Totte-mod och lite partiskt måste jag ju säga att den passar riktigt bra på det där gumminatot. :cigar:

Du har inte stött på Star Wars canvas nånstans? Hade varit ballt med ett riktigt brett band med Mando på!

Senast ändrad:
Han med skägget på ett band. Mumma! 🤣
Felix Herngrens bortglömda tvillingbror? 😁
Nej, inte här. Men han kände igen rånaren som hade en keps med ett utmärkande tryck på och har således sett honom innan. Rånaren i sig var nog heller inte inne på att det var just en Tissot. Men varför öka risken för ingenting? En del har sina namn & städer här och det finns tyvärr folk till allt. Behöver absolut inte vara av det dyrare segmentet.
Usch, vad hemskt! Jag tänker på den där artikeln som cirkulerade nyligen där en kille blev mördad för sin Steinhart (eller vad det nu var) eftersom rånarna trodde att det var en äkta Rolex och högg ner honom när han gjorde motstånd. 😢

Du gillar verkligen skägg 😁
Jag tycker det kliar så förbannat och så fastnar det grejer, har dessvärre kardborrekvalitet så lika bra att skita i det ☹️

Klockor i snö för topic.
G2WRZH1.jpg
Kliar bara när det är för kort eller misskött.. jag har iofs hyfsat kort, mest för att jag har några störiga "vågor" som gör att det lockar sig. För mycket meck att blåsa och fixa, för att få det rakt men helt utan går bort då jag inte ser riktigt klok ut renrakad. Sista gången jag testade var i slutet av April -97 😂
Men dömer ingen, alla kör på det som är bäst för dem tycker jag.
Snygg bild!
Kontrar med äldre bild på en ryss, en Pokémon och en Gremlin

Bilagor

• 20210127_105918.jpg
    20210127_105918.jpg
    264.2 KB · Visningar: 9
Kliar bara när det är för kort eller misskött.. jag har iofs hyfsat kort, mest för att jag har några störiga "vågor" som gör att det lockar sig. För mycket meck att blåsa och fixa, för att få det rakt men helt utan går bort då jag inte ser riktigt klok ut renrakad. Sista gången jag testade var i slutet av April -97 😂
Men dömer ingen, alla kör på det som är bäst för dem tycker jag.
Snygg bild!
Kontrar med äldre bild på en ryss, en Pokémon och en Gremlin
Är smått avis på folk som kan bära upp ett skägg med pondus, många som tror dom gör det men det gör dom inte 😂 Jag tror dock du gör det 👍🏼

Fan det där med att hitta en sommarklocka var lättare sagt än gjort.
Hittills har det här hänt:
1. Jag ville ha en gul eller orange tavla.
2. Landade i att då vill jag ha Halios i Banana yellow eller CW C65 med gul tavla.
3. Kom då på att en sommarklocka bör kunna vara med överallt på alla aktiviteter utan att behöva vara rädd för repor.
4. Båda ströks.
5. Började istället snegla på full lume dials. Känns också somrigt och skoj!
6. @FreakyLeo började locka med sin squale på byteslördag.
7. Se punkt 3. Struken.
8. @Von s hemmabygge förefaller perfekt för ändamålet, men är ju en one of a kind och jag tänker inte bygga en likadan och vara härmapa. Struken (så länge Von inte ska sälja sin).
9. Just nu är top contender Heimdallr SKX med full lume dial, men har inte kunnat helt bestämma mig än.
10. Hjälp!
En Dumas kanske? 🤔
7D8D769C-7467-4884-A1B7-5E297632F6A1.jpeg

Tillbaka
Topp