• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Landade visst en till G-Shock i brevlådan :bag:

PXL_20210210_115949171.PORTRAIT.jpg

Vilken blir det nu då?
Ja du, jag har troligtvis en på G, men är inte säker på att det blir den slutgiltiga sommarklockan 😅. Har en känsla av att jag inte kan köpa den i februari och sen inte handla under våren... Mer än så säger jag inte än. Men jakten har gjort mig sugen på en jävla massa klockor nu! Kul, tycker jag. Tråkigt, tycker plånkan.

Night mode helt random!!! (Har iofs det som default på telefonen, glad att det funkade här oxå helt utan förvarning 🤟😊
Slänger in en klockbild for good measure

Bilagor

• Screenshot_20210210-180303_Brave.jpg
    Screenshot_20210210-180303_Brave.jpg
    174.8 KB · Visningar: 9
  • 20210210_180639.jpg
    20210210_180639.jpg
    380.1 KB · Visningar: 6
Lite sugen på ett cordura band. Någon som vet om man kan förstora hålen på dessa eller kommer man helt förstöra bandet då? Tänkte ha ett annat spänne och misstänker att "pinnen" inte går in i hålet.

Jag har gjort extrahål i mina (mellan). Har funkat bra 👍. Har en håltagare men gör du hål på annat sätt så har jag inte en aning.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp