Landade visst en till G-Shock i brevlådan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den där är inte alls dum... Hojta till om du behöver en annan brevlåda att lägga den i...Landade visst en till G-Shock i brevlådan
Dom dära Maranez Samui har seglat ganska högt upp på min villhöver-lista. Mycket trevliga!Samui hänger med och vittjar brevlådan.
@moggec tror jag haft något om jag inte minns helt felNån i tråden som provat CNS lume straps?
Bara kjööööp! De är grymma och har en jäkla skön känsla i allt Sorry, men dagens sanningDom dära Maranez Samui har seglat ganska högt upp på min villhöver-lista. Mycket trevliga!
Edit: Som (o)tur är så verkar det inte finnas några Youtube-reviews.. Så slipper jag obsessa över det
Skärp dig! Kom inte här och kasta trådmottot i ansiktet på mig!Bara kjööööp! De är grymma och har en jäkla skön känsla i allt Sorry, men dagens sanning
Dom dära Maranez Samui har seglat ganska högt upp på min villhöver-lista. Mycket trevliga!
Edit: Som (o)tur är så verkar det inte finnas några Youtube-reviews.. Så slipper jag obsessa över det
Bara kjööööp! De är grymma och har en jäkla skön känsla i allt Sorry, men dagens sanning
Den är allt lite fräckDagens affordable
Fantastisk klocka, det orangea poppar på ett sjukt snyggt sätt!Expedition vargspårning på sibiriska tundran.
(egentligen på väg till ica å köpa mjölk men skit i det nu).
Nån i tråden som provat CNS lume straps?
Jag har ett par stycken, dock har jag inte använt dom speciellt mycket måste jag säga. Det var väl lite nyhetens behag på något sätt.@moggec tror jag haft något om jag inte minns helt fel
Tack! Måste prova sen när "sommarklockan" är inköptJag har ett par stycken, dock har jag inte använt dom speciellt mycket måste jag säga. Det var väl lite nyhetens behag på något sätt.
Dom lös på förvånansvärt bra men jag kommer inte ihåg hur länge tyvärr.
Vilken blir det nu då?Tack! Måste prova sen när "sommarklockan" är inköpt
Ja du, jag har troligtvis en på G, men är inte säker på att det blir den slutgiltiga sommarklockan . Har en känsla av att jag inte kan köpa den i februari och sen inte handla under våren... Mer än så säger jag inte än. Men jakten har gjort mig sugen på en jävla massa klockor nu! Kul, tycker jag. Tråkigt, tycker plånkan.Vilken blir det nu då?
Den där är inte alls dum... Hojta till om du behöver en annan brevlåda att lägga den i...
Jag har gjort extrahål i mina (mellan). Har funkat bra . Har en håltagare men gör du hål på annat sätt så har jag inte en aning.Lite sugen på ett cordura band. Någon som vet om man kan förstora hålen på dessa eller kommer man helt förstöra bandet då? Tänkte ha ett annat spänne och misstänker att "pinnen" inte går in i hålet.
Säljes - Cordura canvasband från Hadley-Roma
Alla varor köpes via vår webbsida: https://strapped.se Ange koden mums15 i kassan så får ni 15% rabatt på hela sortimentet. Pris med rabatten blir ca 254kr. Alla paket skickas direkt till er brevlåda. Frakten är gratis. Cordura canvas med mjukt Lorica syntetskinn på undersidan. Bandet är...klocksnack.se
Fick bli en Timex med gula detaljer för mig med idag!Får bli affordable idag med Timex x Nigel Cabourn.
Annonserna här på KS såklartGrabbar var får jag valuta för pengarna om jag vill köpa ett läderarmband med skön feeling. Budget max 4-500.
Har bara testat watchgeck innan men de har så långa leveranstider.
Tips?
Night mode helt random!!! (Har iofs det som default på telefonen, glad att det funkade här oxå helt utan förvarning
Slänger in en klockbild for good measure