Hellre det, det är ytterst sällan jag använder bezelns vridfunktion.Japp, det tycker jag. Den känns rejäl och i klass med Longines HC. Bezeln är lite åt det trögare hållet, men å andra sidan inte en mm glapp
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hellre det, det är ytterst sällan jag använder bezelns vridfunktion.Japp, det tycker jag. Den känns rejäl och i klass med Longines HC. Bezeln är lite åt det trögare hållet, men å andra sidan inte en mm glapp
Samma här, bara för lookenHellre det, det är ytterst sällan jag använder bezelns vridfunktion.
Steiny brukar köra nedsatta priser på (vad jag tror) Gunthers älskarinnas sajt https://www.olko-watches.com/ annars har jag aldrig sett rabattkoder eller dylikt hellerJag har aldrig sett att de rabatterar faktiskt. Inte ens på Black Friday, istället brukar det släppa nån limit edition vid såna tillfällen.
Men nån annan kanske har sprungit på rabattkoder?
Oj, denna har jag inte sett förut. Den gillade jag, får nog sätta på detektiv-hatten och börja leta lite...Steiny brukar köra nedsatta priser på (vad jag tror) Gunthers älskarinnas sajt https://www.olko-watches.com/ annars har jag aldrig sett rabattkoder och dylikt heller
Jag har för mig att någon i tråden var i kontakt med dom för ett tag sedan, och efterfrågade 40mm varianter. Tror att svaret var ett blankt nej. Men jag kan ha drömt detta
Oj, denna har jag inte sett förut. Den gillade jag, får nog sätta på detektiv-hatten och börja leta lite...
Kanske var @Weberg ?
Japp, stämmer! Har "pratat" med dem några gånger via Instagram och de hade inga mindre boetter på gång. Jag tycker det är ett märkligt affärsbeslut att låna design från världens mest kända modell, men ändra just storleken som är en stor del av framgången. Men det får de väl komma på själva. Hade deras 42 mm som jag tyckte bars alldeles för stort
Stenhårt!Matcho är bara förnamnet...... Efternamnet är "man".
Å då finns ju härliga 1000mmaren på lagom 17-18 mm höjd ocksåDom släppte ju tre Sharkmaster-L(Ladies) nyligen och dom har samma mått som Sharkmaster-V!
Om dom tycker tjejer ska ha så här tunga 42mm 49.5l2l så får vi nog skicka ett gäng mail till dom så att dom fattar att det finns en efterfrågan på mindre klockor från dom...
Jag har ett sånt och tycker det ser ut som det ska gå. Man får ha nått som klipper hela tjockleken typ en håltång. Vill du att jag mäter pinnen? Mitt är 20mm förrestenLite sugen på ett cordura band. Någon som vet om man kan förstora hålen på dessa eller kommer man helt förstöra bandet då? Tänkte ha ett annat spänne och misstänker att "pinnen" inte går in i hålet.
Säljes - Cordura canvasband från Hadley-Roma
Alla varor köpes via vår webbsida: https://strapped.se Ange koden mums15 i kassan så får ni 15% rabatt på hela sortimentet. Pris med rabatten blir ca 254kr. Alla paket skickas direkt till er brevlåda. Frakten är gratis. Cordura canvas med mjukt Lorica syntetskinn på undersidan. Bandet är...klocksnack.se
...eller bara behålla gamla pinnen?Lite sugen på ett cordura band. Någon som vet om man kan förstora hålen på dessa eller kommer man helt förstöra bandet då? Tänkte ha ett annat spänne och misstänker att "pinnen" inte går in i hålet.
Säljes - Cordura canvasband från Hadley-Roma
Alla varor köpes via vår webbsida: https://strapped.se Ange koden mums15 i kassan så får ni 15% rabatt på hela sortimentet. Pris med rabatten blir ca 254kr. Alla paket skickas direkt till er brevlåda. Frakten är gratis. Cordura canvas med mjukt Lorica syntetskinn på undersidan. Bandet är...klocksnack.se
Den är dundersnygg!Om jag får säga det själv är jag hyfsat trygg i min manlighet utan att för den skull bära kvarts. Rosa mekaniskt "dammodell" manligt nog?
Inte dum alls även om somliga kan tycka det är aningens radikalt, finns numera i FruBrs ägo dvs @MaBr bättre hälftDen är dundersnygg!
Du får gärna mäta Tycker dock det ser annorlunda ut hos dig än på bilderna. Hos dig är hålen rektangulära medan på hemsidan är de runda.
Tänkte sätta bronsspänne så det blir förmodligen inte supersnyggt om man behåller pinnen...eller bara behålla gamla pinnen?
Du får gärna mäta Tycker dock det ser annorlunda ut hos dig än på bilderna. Hos dig är hålen rektangulära medan på hemsidan är de runda.Jag har ett sånt och tycker det ser ut som det ska gå. Man får ha nått som klipper hela tjockleken typ en håltång. Vill du att jag mäter pinnen? Mitt är 20mm förresten
Aha, då är jag med. Om du har någon annan i typ pvd kan det se helt ok av egen erfarenhet, bara en tankeTänkte sätta bronsspänne så det blir förmodligen inte supersnyggt om man behåller pinnen
Jag kan uppdatera er om att jag inte längre har en köpare utanför ankdammen. Möjligen så lyckades @Björn Boett komma på vem det var och hota hen.Nu blev jag lite orolig. Övervakar du mig? Jag har eventuellt en köpare utanför ankdammen nämligen ...
Det är bara att säga till vettu så börjar jag knåpa.Stenhårt!
Spanat på de där banden du gör. Ser jäkligt mäktigt ut. Skall bara hitta den rätta klockan
Hade jag valt att behålla monstret så hade det nog funkat. . Hmmnä fan nä den skall bort
Men det kommer att komma en beställning
Det kanske inte är samma. Jag kollade tillbaka när jag köpte den och den kallade Sailcloth på kvittot vilket kanske inte är samma som cordura/canvas skicka ett pm till @Rawa som driver strapped.seDu får gärna mäta Tycker dock det ser annorlunda ut hos dig än på bilderna. Hos dig är hålen rektangulära medan på hemsidan är de runda.
Fel citat tidigare
Blev också lite sugen, ser coolt ut!Det är bara att säga till vettu så börjar jag knåpa.
Klart det går att ändra på, Nån klocka har du säkert som vill ha lite tuffa nya kläder.Blev också lite sugen, ser coolt ut!
Band brukar dock inte vara min grej, men det kan man säkert ändra på