• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Schned

Panerai
2-Faktor
Haha, märkte samma sak när jag uppdaterade 😅

Instant headache mode...🥴
Tur att det går att ställa in i settings.

Screenshot_20210210_185829_com.android.chrome.jpg
 

TotteH

Patek
2-Faktor

TotteH

Patek
2-Faktor
😆
skämt åsido, en s.k TotteTrio, skön balans i den tycker jag. Hur står sig färskingen i sällskapet?
Tack vännen 🤗
Riktigt bra faktiskt. Trodde att det skulle bli till att testa med annan bezel direkt när den kom. Men den var riktigt trevlig precis som den är. Har ju 9st dykare så kan ju vara kul med något som bryter mönstret lite. Till kaffepengar 😅 Men möjlighetent till att förändra finns ju 🤘🏻😊
 

v0n

Patek
2-Faktor
Tack vännen 🤗
Riktigt bra faktiskt. Trodde att det skulle bli till att testa med annan bezel direkt när den kom. Men den var riktigt trevlig precis som den är. Har ju 9st dykare så kan ju vara kul med något som bryter mönstret lite. Till kaffepengar 😅 Men möjlighetent till att förändra finns ju 🤘🏻😊
Ja, 12-3-6-9 tavlan är lite svår att matcha med bezel, typsnitt och så.
Vet inte om man kan säga att den är mer dressad för det är nog fel ord... mer "funkar till allt" tool deluxe kanske?
 
@Lindellc
Eftersom jag för det mesta är ignorant, självgod och otrevlig. Så läser jag inte ens dina kriterier, utan tänker härmed bara föreslå ett gäng klockor.

Du är tvingad att köpa en eller flera av dom, annars döper jag om tråden till "Stora tråden om Lindellc's sommarklocka, och den långa vägen dit"

Först ut, en personlig favorit. Aevig Huldra:

orange.jpg


Sen har vi Maranez Samui (Trevlig thailändsk ö för övrigt. Åk dit)
Gul:
Screenshot_20210125-230512_Samsung_Internet_1200x1200.jpg

Orange:
Screenshot_20210125-231357_Samsung_Internet_1024x1024@2x.jpg


Sen har vi Aquatico's nyaste klocka. Dolphin (Betyder typ fisk på svenska) med sina nätta 39mm
Nån form av gul:
4919f2477e.jpg.500x500.jpg


Och orange:
4969071fe7.jpg.500x500.jpg



Collins Watch Company. Modell Sonar

Gul:
IMG_0006_2+(1)+yellow+full+res.jpg


Orange:
IMG_0032+(8)+orange+full+res.jpg


Geckota G-02
orange-g-02-warrington-ls-1200.jpg


Sen en klocka som jag inte föreslagit förut, som är den coolaste av dom alla. Raven Trekker 39!! (Köp den)
DSC09514.jpg


Nu orkar jag inte leta mera. Jag ska äta Marängsviss med choklad OCH kolasås. På en måndag!
Aevig all day 👌👌👌
 

Schned

Panerai
2-Faktor
Glöm inte att det tillkommer VAT när man handlar från Borealis, skickas från Portugal så vetefåglarna varför men men.

Så närmare 4000 Kronér totalt alltså? 🤔

Då vetefaen... Hade den helsvarta funnits utan datum och helst med jubilee alternativt billigare pris med gummi eller strap då hade jag slagit till.

Screenshot_20210210_201346.jpg


Bild på Lasse för topic.
 
Topp