Haha, märkte samma sak när jag uppdaterade
Instant headache mode...
Tur att det går att ställa in i settings.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha, märkte samma sak när jag uppdaterade
Instant headache mode...
Tur att det går att ställa in i settings.
Det priset behöver du ju inte ligga sömnlös på nätterna för heller.Köpt min första smartklocka Men resin, gummi och retrodesign (samt 39g i vikt) känns rätt trevligt! Och allt i härligt mörkgrön...
Vill mest kolla sömn egentligen Och för 449kr verkar den vettig
Det priset behöver du ju inte ligga sömnlös på nätterna för heller.
Hujedamej, det där ser kostsamt ut Glöm nu inte att barnen behöver mat på bordet också.
Mat är överskatta och får att hitta hos grannar, skolor, sopcontainers osvHujedamej, det där ser kostsamt ut Glöm nu inte barnen behöver mat på bordet också.
Stackars barn till dessa lyxkonsumerande dårarMat är överskatta och får att hitta hos grannar, skolor, sopcontainers osv
Wow, brave man love itNäst senaste kapet blev den här fantastiska färgklicken! Att ingen annan högg den är både förvånande och lite av en skandal, haha
Hujedamej, det där ser kostsamt ut Glöm nu inte att barnen behöver mat på bordet också.
Mat är överskatta och får att hitta hos grannar, skolor, sopcontainers osv
Ja fy sjutton! Nu blir det nudlar och havregrynsgröt resten av månadenStackars barn till dessa lyxkonsumerande dårar
Ja fy sjutton! Nu blir det nudlar och havregrynsgröt resten av månaden
Litle bit of Ebel vibe, just betterFår bli affordable idag med Timex x Nigel Cabourn.
Rätt snygg faktiskt. Men utan att ha kollat på sidan så tror jag den kostar 580 dollar. Borealis tillämpar handpenning om 50% och det är priset de ”visar”.Borealis Neptuno. Ser trevlig ut. 290 usd.
Den där hamnade ju hos helt rätt person. Du bär den 10 gånger bättre!Ja fy sjutton! Nu blir det nudlar och havregrynsgröt resten av månaden
Rätt snygg faktiskt. Men utan att ha kollat på sidan så tror jag den kostar 580 dollar. Borealis tillämpar handpenning om 50% och det är priset de ”visar”.
Tack vännen
skämt åsido, en s.k TotteTrio, skön balans i den tycker jag. Hur står sig färskingen i sällskapet?
Armida never disappoints great choice20 % rabatt just pga kinesiska nyåret!
A9 såg grymt trevlig ut, 38.5/39.5 mm bezel.
får jag pengar över....
Wow. Bra pris!Handpenningen är 145 dollars.
Ett ganska intressant pris tycker jag.
Ja, 12-3-6-9 tavlan är lite svår att matcha med bezel, typsnitt och så.Tack vännen
Riktigt bra faktiskt. Trodde att det skulle bli till att testa med annan bezel direkt när den kom. Men den var riktigt trevlig precis som den är. Har ju 9st dykare så kan ju vara kul med något som bryter mönstret lite. Till kaffepengar Men möjlighetent till att förändra finns ju
Tack Men det tror jag inteDen där hamnade ju hos helt rätt person. Du bär den 10 gånger bättre!
Jag skulle nog säga Field som passar mig braJa, 12-3-6-9 tavlan är lite svår att matcha med bezel, typsnitt och så.
Vet inte om man kan säga att den är mer dressad för det är nog fel ord... mer "funkar till allt" tool deluxe kanske?
Glöm inte att det tillkommer VAT när man handlar från Borealis, skickas från Portugal så vetefåglarna varför men men.Handpenningen är 145 dollars.
Ett ganska intressant pris tycker jag.
Brilliant one its in my 2021 wish listDu behöver en Bulova Precisionist kronograf
Aevig all day@Lindellc
Eftersom jag för det mesta är ignorant, självgod och otrevlig. Så läser jag inte ens dina kriterier, utan tänker härmed bara föreslå ett gäng klockor.
Du är tvingad att köpa en eller flera av dom, annars döper jag om tråden till "Stora tråden om Lindellc's sommarklocka, och den långa vägen dit"
Först ut, en personlig favorit. Aevig Huldra:
Sen har vi Maranez Samui (Trevlig thailändsk ö för övrigt. Åk dit)
Gul:
Orange:
Sen har vi Aquatico's nyaste klocka. Dolphin (Betyder typ fisk på svenska) med sina nätta 39mm
Nån form av gul:
Och orange:
Collins Watch Company. Modell Sonar
Gul:
Orange:
Geckota G-02
Sen en klocka som jag inte föreslagit förut, som är den coolaste av dom alla. Raven Trekker 39!! (Köp den)
Nu orkar jag inte leta mera. Jag ska äta Marängsviss med choklad OCH kolasås. På en måndag!
Glöm inte att det tillkommer VAT när man handlar från Borealis, skickas från Portugal så vetefåglarna varför men men.
Någon som vill köpa min SPB143 så jag kan slå till på en A9?Armida never disappoints great choice