• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Knutte75

Panerai
Pledge Member
2-Faktor
Tjena, någon här i tråden som har koll på detta brand som jag och @Watchby10 ramlade över i vårt senaste poddavsnitt? Vi tycker båda de är förbaskat snygga :)


Le Forban.jpg
 

Birchgrove

Vacheron
2-Faktor
Tjena, någon här i tråden som har koll på detta brand som jag och @Watchby10 ramlade över i vårt senaste poddavsnitt? Vi tycker båda de är förbaskat snygga :)


Le Forban.jpg
Den har diskuterats i tråden, men jag minns inte om någon slog till.
Cool klocka hur som helst!
 
Senast ändrad:

JPS33

Cartier
2-Faktor
Tjena, någon här i tråden som har koll på detta brand som jag och @Watchby10 ramlade över i vårt senaste poddavsnitt? Vi tycker båda de är förbaskat snygga :)


Le Forban.jpg
Har sett/läst recensionerna och läst på om historien av märket, men inte sett den i verkligheten. Gillar också utseendet och är på min lista över klockor jag någon gång skulle kunna tänka mig att ha. På plussidan är att märket har en riktig historia och att den är snygg. På minussidan att specifikationerna är lite svaga i förhållande till priset. Man blir sugen på en vintage av samma märke när man läst på om Le Forban.
 

ZoomZoom

Omega
Tjena, någon här i tråden som har koll på detta brand som jag och @Watchby10 ramlade över i vårt senaste poddavsnitt? Vi tycker båda de är förbaskat snygga :)


Le Forban.jpg
jag har kikat på den lite, väldigt vacker klocka. lite i minsta laget och jag hade gärna sett en billigare version med Quartz.
 

Equilibrium

Garth
2-Faktor
Tjena, någon här i tråden som har koll på detta brand som jag och @Watchby10 ramlade över i vårt senaste poddavsnitt? Vi tycker båda de är förbaskat snygga :)


Le Forban.jpg
Kronskydden är allt i minsta laget estetiskt sett.
 

ZoomZoom

Omega
Krishanterade i förra veckan i tråden angående om jag var en gubbe som tänkte köpa Porsche... men jag klarade mej, köpte en BMW idag istället... en till... igen :rolleyes:
Så inga mer klockköp i år...


eller under våren iaf,


definitivt inte under februari... :angel:
Då är det bara att beställa denna klocka på en gång.
a0268063_8367.jpg



 

KandreasF

Rolex
2-Faktor
Krishanterade i förra veckan i tråden angående om jag var en gubbe som tänkte köpa Porsche... men jag klarade mej, köpte en BMW idag istället... en till... igen :rolleyes:
Så inga mer klockköp i år...


eller under våren iaf,


definitivt inte under februari... :angel:
Jag har visst 2 affordable BMW/Porsche-värdiga på väg efter lunch-tuppluren (ja va fan inte vet jag hur det gick till med det är inte mars än). Så där kan du nog få loss en billigt om ett par veckor!

Bara att inse. Jag kommer aldrig spara ihop till något utan att ligga i koma...
 
Topp